nedeľa 29. mája 2016

Weleda | Starostlivosť o nechty a ruky

Sestra si asi pred mesiacom zaobstarala lampu na zatvrdenie gélového laku a tak by som to nebola ja, keby som to hneď nechcela vyskúšať. Gélové nechty, akrylové nechty, nalepovacie a neviem aké nechty ma nikdy nelákali, ale naniesť gélový lak na tie vlastné, zatvrdiť ho lampou a mať tak potom dva týždne krásnu krvavú červenú na nechtoch bez akýchkoľvek chybičiek ma veľmi lákalo. A tak som sa na to dala, podklad, prvá farebná vrstva, druhá farebná vrstva, nadlak a to všetko poptretkávané sušením v lampe. Áno bolo to rýchlejšie, skoro hneď suché a farba bola naozaj krásna, no lak mi vydržal asi 5 dní (čo to mám prosím vás za nechty?!) a prišlo prvé odlupnutie. A to by som opäť nebola ja, keby som si nezačala celý lak šúpať zo všetkých nechtov. A tak som prišla o lak a moje nechty skončili v katastrofálnom stave. 
IMG_1801
Vyživujúci olejček v pere na nechty a nechtovú kožtičku od Weledy mi pomohol najviac. Tento čisto prírodný produkt obsahuje BIO olej z granátového jablka, tak ako všetky výrobky z tejto rady. Jeho aplikácia je veľmi jednoduchá, potočíte spodnou časťou, vďaka čomu dostanete na štetček primerané množstvo krásne voňajúceho hustého oleja a ten už len rozotierate po nechtoch a ich okolí. Je to vážne zázrak a po pár dňoch, kedy som ho nanášala vždy večer, sa moje nechty dali dokopy. Jediná škoda, že je ho tak máličko.
Nikdy som si nevedela správne zatlačiť alebo odstrániť prečnievajúcu nechtovú kožtičku, ale s tým mi raz a navždy pomohla Olejová ceruzka na jej zjemnenie. S ňou to totižto ide ako po masle, rýchlo a efektívne.  Je to opäť naozaj veľmi jednoduché a moje nechty nikdy nevyzerali lepšie. Navyše má táto ceruzka náhradné drievka (neviem z čoho to je), ktoré sa dajú ľahko vymeniť. Produkty používam už asi dva mesiace, ale stále som na tom pôvodnom, takže tento produkt mi vydrží ešte veľmi dlho. 
Regeneračný krém na ruky okrem oleja z granátového jablka obsahuje okrem iného tiež olej zo sezamu, bambucké maslo, olivový olej a slnečnicový olej. Samé dobré veci, ktoré by mali napomôcť regenerácii pokožky, chrániť ju pred vonkajšími vplyvmi a pred vznikom pigmentových škvŕn. Pokožku rúk by mal zanechať elastickú a sviežu. Krém sa dobre a rýchlo vstrebáva, nezanecháva mastný film. Konzistencia je tak akurát, ani príliš hutný, ani príliš vodový a ako všetky produkty  z tejto rady, môžem ho len a len odporúčať.
IMG_1807

IMG_1808
Vyskúšali ste niektorý z týchto produktov? 

23 komentárov:

  1. Ja na nechty používam olejček z Oriflame, no tie perá sa mi zdajú byť praktickejšie. Určite raz vyskúšam ;)
    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som ho kedysi mala, ale toto je lepšie :).

      Odstrániť
  2. Ja nič takéto nepoužívam a očividne by som mala zažať lebo moja koža okolo nechtov nie je až taká zlá ale žiadna výhra. Čiže ďakujem za tipy. :))
    SASHA´S LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám aj brigádu, kde sa mi nechty dosť ničia, takže mi to treba :)

      Odstrániť
  3. Ja používam na nechtovú kožičku takú mastičku ale moje nechty vyzerajú strašne aj tak, mala by som asi vyskúšať inú značku, možno práve weledu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zkousela jsem neco podobneho od jine znacky a bylo to super :)

    xxx

    CITC FASHION BLOG

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mám to podobně jako ty,chodila jsem na gelové nehty a teď je mám fakt strašné.Musím si taky něco takového pořídit. Používala jsem olejíček od oriflame,ale nepřišel mi nic moc.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som mala jeden od Oriflame, ale toto je iná káva :)

      Odstrániť
  6. Tú olejovú ceruzku by som si mala kúpiť, rovnako aj vyživujúci olejček, len tá cena by mohla byť nižšia, no ceruzku si dávam stopro na wishlist :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to super, takže sa treba aj trochu bachnúť po vačku :D

      Odstrániť
  7. Moje nehty poslední doobu taky nevypadají nejlíp, tak bych asi taky měla zkusit nějaký ten olejíček :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite im nejaký pomôže :). Hlavne aby nejaký bol ;).

      Odstrániť
  8. Ja mám, čo sa nechtov týka, raz lepšie obdobie, raz horšie. Keď budem zase v tom zlom, zrejme sa poobzerám aj po týchto produktoch, lebo treba vyskúšať, čo naozaj funguje. :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ahoj pozývam ťa na giveaway ktorá sa koná na mojom blogu ;)

    http://alexxiewstyle.blogspot.sk/2016/05/vikend-za-nami-prva-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Weledu jsem ještě nezkoušela, ale láká mě. :) "Všichni" ji totiž doporučují!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Nic podobného jsem nezkoušela, ale zní to skvěle.

    SOUTĚŽ O FOŤÁK CANON

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ja mám obyčajné drievka, ale tieo ma zaujali viac, keďže majú v sebe olejček :) vďaka za tip, vyskúšam :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tiež som mala tieto produkty a najlepší sa mi zdal krém na ruky :) Ale aj olejček bol fajný, len ten nie som až tak zvyknutá používať, lebo zväčša použijem telové maslo na celé ruky a je :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Na nechty som zatiaľ nič špeciálne nepoužívala, ale určite vyskúšam ☺ Môžem však odporúčať úžasný krém na ruky z granátového jablka, ktorý nielen krásne vonia, ale ruky premastí a pritom nezostanú mastné. Weledu používam od hlavy po päty, je to skvelá kozmetika!

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Regeneracny krem na ruky je mojim spolocnikom v kabelke uz velmi dlho :) nadherna vona a viditelny pozitivny ucinok na pokozku ruk. Olejcek pouzivam len kratko, ale vidno prve vysledky. Mam dost nekvalitne a casto sa stiepiace nechty. Olejcek mi pomaha spevnit ich a tiez sa mi nerobia zadery na kozticke v okoli nechtu. Odporucam :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks