utorok, 7. júna 2016

Hair Care Routine

Ako mňa baví písať tieto rutiny? Veľmi! A dnes je tu vlasová, na ktorú som sa najviac tešila! Moje vlasy sa mi totižto strašne páčia a je to asi jediná vec, ktorú mi príroda nadelila k mojej spokojnosti. Husté, lesklé, pekná farba. Samozrejme, nebola by som to ja, keby ma aj niečo neštvalo. Rýchle mastenie a rozštiepené končeky. Inak som naozaj spokojná a preto na vlasy ani nepoužívam veľa produktov a prípravkov.
IMG_1755
Jediný produkt na vlasy, ktorý používam naozaj pravidelne je šampón. Momentálne ide o tento vínový od Manufaktury, ktorý naozaj krásne vonia. Moja skúsenosť so všetkými šampónmi, drahších či lacnejších značiek je taká, že ak chcem, aby moje vlasy vyzerali naozaj dobre musím si ich umývať každý druhý deň. Naozaj som ešte nenašla šampón, ktorý by ich nemastné zanechal dlhšie. Ani tento nezvládol svoju úlohu o nič lepšie (fotila som dávno, preto plný, už som ho skoro vypotrebovala). Vlasy pekne umyje, odmastí a trochu prevonia. Nič viac nesľubuje a nič viac ani nedokáže. 
Druhým produktom, ktorý používam viac menej pravidelne je sérum alebo nejaký olejček na končeky, ktoré mám naozaj suché a rozštiepené a väčšinou im pomôže len zastrihnutie. Vďaka LookFantastic boxu sa ku mne dostalo toto od Phytokératine, ktoré nie je primárne určené na končeky, ale mne na nich urobí úplné zázraky. Nanášam ho do vlhkých vlasov a potom naozaj nevyzerajú končeky tak sucho a zničene.
Ďalším produktom, ktorý používam celkom pravidelne je kofeínové tonikum Plantur 39, ktoré je určené na posilnenie rastu vlasov. Ako píšem, vlasy mám husté, ale kto z nás by nechcel ešte hustejšie? Tonikum nanášam skoro každý večer na pokožku hlavy, pár malých kvapiek na 5 rôznych miest. Sérum naozaj pomáha a ak máte riedke vlásky určite vyskúšajte. Jeho cena sa síce pohybuje okolo 18 €, ale keďže sa aplikuje len pár kvapiek, vydrží naozaj dlho.  
IMG_1769
Ďalej na prvej fotke môžete vidieť masku a kondicionéry rôznych značiek. Tieto produkty používam veľmi nerada a za rok snáď nespotrebujem ani jeden. Moja lenivosť je taká obrovská, že si nedokážem opláchnuť vlasy dvakrát. A hlavne po týchto produktoch necítim skoro žiaden rozdiel. 
Samozrejme, keď nemusím, tak si vlasy naozaj neumývam často a vtedy nastupuje suchý šampón. Zatiaľ som vyskúšala tento kvetinkový od Batiste a vzadu vidieť kúsok toho pre brunety od rovnakej značky. Nemôžem povedať, že vlasy vyzerajú ako čerstvo umyté, ale nejaký ten efekt to má. Suchý šampón vlasy osvieži, pridá trochu objemu a v deň, keď ste si mysleli, že nikam nepôjdete a tak umývanie vlasov nie je potrebné, môžete byť ešte stále za kočku. 
Vlasy si nežehlím, nenatáčam, nekrepujem často, ale keď áno tak predtým použijem ochranný sprej od Avonu. Predtým som takýto sprej nepoužívala vôbec, ale odkedy ho pred stylingom vlasov pomocou tepla použijem, tak sa mi zdá, že končeky nie sú následne až tak suché a ešte viac poškodené. 
Jediný stylingový sprej, aký som kedy vyskúšala je tento maličký od Toni&Guy s morskou soľou. Vlasy má tvarovať a dodať im objem, ale mne s vlasmi neurobil absolútne nič. Možno mám vlasy príliš ťažké, takže dajte vedieť, ak ste ho už vyskúšali. 
Úplne na prd sú gumičky Invisibobble, ktoré šticujú, vôbec vlasy neuhladia do copu tak aby ste to potom ešte tri hodiny neupravovali. Nie sú ani tak pevné, moje vlasy neudržia a vôbec nechápem všetky tie pozitívne recenzie. Ja ich vôbec neodporúčam. A to som ich kúpila aj sestre ako darček :(.

 Máte s niektorým produktom skúsenosti? Čo najčastejšie na vlasy používate vy? Máte Invisibobble?

38 komentárov:

  1. Taky se mi vlasy mastí hned po druhém či třetím dni. Já používám nejraději Head and Shoulders, pro mě je to opravdu nejlepší šampon na vlasy. Měla jsem taky ráda Bio šampony z Francie od So Bio. :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež mám rada Head&Shoulders, pretože ako jediné mi dlhšie vydržia vo vlasoch voňať :)

      Odstrániť
  2. Gumičky sú hrozné, neudržia účes, úplne celé zle. Ja na vlasy používam Dove šampóny, s ktorými som spokojná, no striedam viacero značiek. Nie som verná jednej značke a vôni.
    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak nechápem fakt prečo ich skoro všetci tak ospevujú :/. Najlepšie je striedať vraj :)

      Odstrániť
  3. Od Toni&Guy som vyskúšala šampóny a balzamy na vlasy, z ktorých som bola nadšená.

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musím aj ja ešte niečo od tejto značky vyskúšať, počula som, že aj suchý šampón je veľmi dobrý :)

      Odstrániť
  4. škoda že nevidíme aj fotku tvojich vláskov :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Možno niekedy, ale chcem ísť pod nožnice, lebo už sú po zadok :D

      Odstrániť
  5. Ja som už také naštvaná na to ako sa mi mastia vlasy, že som si kúpila obyčajný najlacnejší šampon od Dixi s tea tree olejom :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ten sa snažím niekedy prestriedať s inými šampónmi, ale vlasy mám po ňom strašne splihnuté :(

      Odstrániť
  6. Nájsť šampón, ktorý bude účinný na mastnotu aj po druhom dni je asi nereálna úloha. Skúšať nové a nové ... ktovie :) Batiste je môj miláčik, aj keď súhlasím s tým čo píšeš.
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už premýšlam aj o tom, že prestanem používať šampón, ale zase je ich toľko, ktoré chcem vyskúšať :D

      Odstrániť
  7. Šampon od Manufaktury jsem ještě nezkoušela, vypadá ale super! :) Jinak tu spokojenost s vlasy ti závidím :D

    EVERYTHIN KATE

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Myslím, že vlasy sa ti môžu tak rýchlo mastiť aj preto, že používaš veľa produktov a tým ich zaťažuješ. Mne sa takisto mastia vlasy rýchlo a každodenného umývania som sa zbavila len pri používaní sady Aussie 3MM. Potom som skúšala ešte ich šampón pre lesk vlasov, ale po ňom sa opäť mastili a trebalo ich umývať pri každom kúpeli. Dobré skúsenosti mám so šampúchom Ponio a aktuálne testujem aj šampúch od Soaphorie, ale u toho som si všimla práve rýchlejšie mastenie, inak je vcelku fajn. Pred neajkým časom som kondicionéry a masky na vlasy prestala používať a aktuálne mi pomáha v extra starostlivosti o vlasy len jojobový olej Akamuti, ktorý je vynikajúci. Viac o ňom si môžeš (ak chceš) prečítať v recenzii: http://kissedbybeauty.blogspot.sk/2016/05/bio-jojobovy-olej-akamuti-moj.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tu síce ukazujem veľa produktov, ale ako píšem pravidelne používam len šampón a sérum na končeky. Vlasy si umývam každý druhý deň iba keď idem niekam, kde fakt potrebujem vyzerať dobre. Ak viem, že nikam nejdem alebo len cvičiť, do obchodu, či na brigádu, tak si vlasy niekedy neumyjem aj štyri dni. Takže ani častým umývaním to nie je. Začínam však skúšať prírodné šampóny tak uvidíme :), keď dopotrebujem tento.

      Odstrániť
  9. Ja jsem zkousela tu Aussie 3minute, ale to jenom pekne vonelo. Samozrejme poznam Avonacke samponky a ty nejsou nejhorsi. Zaujal me ale Plantur 39. Taky mam huste vlasy, ale v mezinobdobich ridnou, tak zkusim😝😝😝

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež si tak nejak vravím, že za Aussie vyhodené peniaze a to mám len mini balenie :D. Určite skús, je skvelé :)

      Odstrániť
  10. Hodně ti závidim, že jsi spokojená se svými vlasy, to bych taky ráda :D Z produktů jsem nic nezkoušela, až na gumičky, ale všechno vypadá zajímavě :)

    Simply Janet
    Realash - sérum na řasy GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi málo ľudí je so svojimi vlasmi spokojných :)

      Odstrániť
  11. Na vlasy jsem začala používat olejíček od Avonu a je to úžasný produkt, mám vlasy úplně hladké. Batiste mám taky moc ráda
    Jsi krasna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jedno sérum mám aj z Avonu a je super :)

      Odstrániť
  12. No mám také už problém s tím mastěním, nevím co s tím :D raz se mi mastí hned raz zase az třetí den hrozné :) Batiste také používám muj nejoblibený :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vyskúšala som rôzne šampóny, snažím sa umývanie obmedzovať, čo najviac a aj tak je to stále to isté :D

      Odstrániť
  13. O gumičkách typu invisibobble jsem také psala že mi vlasy neudrží, ale používám je na doma když chci jen volný culík, tak to jsou celkem fajn, jinak se pro mě použít nedají. Já si vlasy myju cca každé 3-4 dny. Snažím se interval prodlužovat protože mi přijde že jakmile si vlasy zvyknou na časté mytí, mastí se o to víc - tak můžeš vyzkoušet :-) jo a nepoužívám suché šampony, nepřijde mi dobré to na pokožku stříkat.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No sú úplne na prd! :( Tiež sa to snažím, čo najviac predlžovať, ale aj tak sa mastia :(.A suché šampóny používam veľmi málo, raz za mesiac možno, preto aj ten msličķý mám už hrozne dlho :D.

      Odstrániť
  14. Super článek, ale mohla si přidat ještě fotky tvých vlasů :) Jinak ty gumičky mi přijdou taky úplně debilní, nechápu ten boom :D -L

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak nabudúce, ani ja, ešte si pamätám ako aj dievčatá z acos hovorili, aké sú úžasné :D

      Odstrániť
  15. Taky se mi dost mastí vlasy a docela byl fajn tuhý šampon od Ponia. Batiste je můj zachránce vždy, kdy už vlasy vypadají příšerně a já se k umytí vlasů dostanu až ve večerních hodinách. Já nemam gumičky Invisibobble, ale mám nějakou jejich napodobeninu a s ní jsem docela spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na ten si už veľmi dlho robím zálusk, takže určite vyskúšam! Aj Monika z Notes Personelles hovorí, že tie fake sú super, takže veľké nechápačky! :D

      Odstrániť
  16. Moje vlasy jsou jedna velká tragédie. Mám jich málo, mastí se mi a jako bonus se mi strašně cuchají a dělají se mi dredy. Před nějakou dobou jsem si řekla, že bych s tím mohla začít něco dělat, ale nikdy mi to moc dlouho nevydrží . Největším zklamáním bylo, když jsem si nadšeně koupila šampon Big od Lush a o po umytí jsem vlasy nemohla ani rozčesat a měla jsem to jak slámu. A od té doby jsem absolutně zanevřela na všechny vychvalované produkty a chodím si kupovat šampony do drogerky a beru první, co mi voní :)

    Ale Batiste mám taky ráda. Nejvíc ten Original :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ti vážne nezávidím, určite skús nejaké prírodné šampóny a hlavne netreba vlasy zaťažovať ďalšími zbytočnými produktami na objem a podobne :).

      Odstrániť
  17. Veľmi pekný článok! :) O vlasy sa treba naozaj veľmi dobre starať, lebo sa rýchlo poškodia a štiepia :/ :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  18. S vlasmi sme na tom podobne :) I ja mám husté, pomerne zdravé vlasy, kedysi som mávala veľmi rozštiepené končeky, no teraz mám takmer všetky nepoškodené, pomáha mi v tom zlatý olejček od značky Orofluido. Na Batiste nedám dopustiť, používam ho dosť často, Pantene mám celkom rada - najmä ich balzamy, no Avon výrobky už dlho nepoužívam, nakoľko sa mi zdá, že s mojimi vlasmi skoro nič nerobili. Invisibobble gumičky neznášam :D

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Ja používam momentálne šampón od Soaphorie a ten je neskutočne úžasný ♥ A ináč nepoužívam nič také, len sem-tam Cupuacu olej od Ziaji :) ♡

    ♡ Missha Pure Source & Holika Holika Pig nose 3-step Kit ♡

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Moc hezký článek, ani jeden z produktů neznám, ale hodně mě zaujalo to tonikum, něco takového bych potřebovala :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks