nedeľa 19. júna 2016

Jánošíkove diery

Niekde som raz čítala, že cestovaniu, objavovaniu a spoznávaniu ostatného sveta musí predchádzať poznanie vlastnej krajiny. Aj tá má svoje krásy, milé zákutia a mnoho toho, čo môže ponúknuť. A keďže som si už tento rok zahraničie dopriala, potrebovalo to tej našej matičke vlastičke vynahradiť. Minulý víkend to vyhrali Jánošíkove diery. Bola som tam prvýkrát a čakala som náročnejšiu túru, ale nakoniec to vôbec nebolo také ťažké ako iní opisujú a spolu s obedom to bola túrička na pol dňa. Keďže sme však chceli stihnúť (chlapská časť zájazdu) aj futbal, prespali sme v milenom penzióne neďaleko Terchovej. Navštívili ste? Ako sa vám páčilo? Alebo vôbec nie ste na turistiku a kochanie sa prírodou? 
nadhera
potok
skala
hory
horylesy
potok
topanky
potok
janosikove diery
mosty
izba

12 komentárov:

  1. na Jánošíkove diery som sa tiež chystala, príroda je tam prekrásna :) super fotky!

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tam jsem nebyla, ale vypadá to přímo nádherně :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je krása! :) Já jsem na cestování po Čechách posledních pár let nebyla, ale poslední dobou mě to čím dál tím víc láká, tak doufám, že v létě nějaké ty krásy Česka navštívím :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadá to tam krásně :) mamka tam taky byla a přijela nadšená :)


    eL blog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Muselo tam být opravdu hezky, krásné fotky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Výlet musel být super! na tomto místě jsem nikdy nebyla. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  7. bola som viac krát, a veru je to nádherné miesto :) s prvou vetou súhlasím :)) ja dúfam že konečne tento rok uvidím Slovenský raj :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak tady jsem nikdy nebyla, ale vypadá to tam nádherně, opravdu :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tak tam jsem nebyla, ale také ráda objevuji krajinu u nás.:) chtělo by to pokračovat. Myslím, si že to mohl být příjemný výlet.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásné fotky, muselo tam být úžasně ;)

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks