sobota, 4. júna 2016

Jordana Party

Americkú značku Jordana som prvýkrát začala viac registrovať až keď som na jej produkty počula chválu od Petry Lovely Hair. Dovtedy som túto značku, ktorú som vídavala na zahraničných blogoch považovala za nie veľmi dobrú. Veď uznajte, ich obaly vôbec nevyzerajú lákavo či presvedčivo. Môj názor sa však rapídne zmenil, keď som si ich produkty mohla vyskúšať na veľtrhu krásy InterBeauty. Skvelá pigmentácia a nízke ceny ma presvedčili, aby som týmto krásnym produktom poskytla nový domov. A teraz vám o nich niečo napíšem! 
IMG_1772


Začnem tekutým rúžom  Sweet Cream Matte, ktorý som si vybrala v odtieni 01 Créme Brulée. Má tri gramy a na veľtrhu ma vyšiel na 5 €. Produkty Jordana sa dajú zohnať na Krasotike či jordanacosmetics.eu, kde tento tekutý rúž stojí 109 Kč. Ako hovorím, obal mi príde lacný, ale s aplikátorom sa dobre pracuje a rúž sa ľahko a rýchlo nanesie bez väčších nedokonalostí. 
Aj napriek tomu, že sa nejedná o výrazný odtieň, rúž nepôsobí úplne prirodzene a určite sa nehodí každému. Mne sa však odtieň naozaj veľmi páči a práve taký som hľadala. Pri tekutých rúžov je dôležité, aby boli vaše pery hladké, bez šupiniek a dobre hydratované. Pretože ako asi väčšina vie, maximálne vysúšajú a tento nie je iný. Po nanesení je však rúž dve tri hodinky ešte veľmi príjemný. Potom už ako keby úplne zaschne, začne zvýrazňovať vrásky a začnem ho na perách už cítiť. Farba však stále ostáva na svojom mieste, ale ako je vo zvyku, zo stredu pier sa začína pomaly vytrácať, čo sa však dá rýchlo doplniť. Určite však vydrží oveľa dlhšie ako všetkými ospevované Matte Me od Sleeku, na ktoré sa tu tiež čoskoro objaví recenzia. 
Tvárenka je iná káva. Jednoducho dokonalá. Tmavší odtieň 46 Terracotta Treasure tiež nie je pre každého, ale kto si trúfne, má vystarané. Je naozaj nádherná, skvele pigmentovaná, bez trblietok, nepráši, ľahko sa nanáša a nevytráca sa. Má 2,4 gramu a na spomínanom eshope som ju našla za smiešnych 79 Kč. Jediné negatívum je možno lacno pôsobiaci obal, ale kašlať na to, keďže obsah je na nezaplatenie.  
A poslednou je tu jumbo ceruzka, ktorá predstavuje očné tiene 12 HR Made to Last. Kúpila som si ich v krásnom hnedom odtieni 03 Tenacious Brown za 3 €. Táto jumbo ceruzka má 2,8 gramu a zoženiete ju aj za 59 Kč. Používam ju buď ako bázu pod klasické hnedé očné tiene alebo ako krásne sýtu linku. Ľahko sa nanáša, je perfektne pigmentovaná, nerozpíja sa a drží. Za takú cenu, výborná kúpa.
IMG_1774

IMG_1776

IMG_1778

IMG_1481
Máte skúsenosti so značkou Jordana? Aké produkty ste vyskúšali a aké vás od nich lákajú?

39 komentárov:

  1. O tejto značke som už počula a produkty vyzerajú naozaj super :D ♥
    http://iamgirlwithpinknails.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Rúž má krásnu farbu! A za tú cenu vyzerajú ozaj slušne :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňa Jordana v poslednom čase veľmi láka a najmä tieto tekuté rúže :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Za vyskúšanie určite niečo stojí :)

      Odstrániť
  4. Jordanu bych chtěla vyzkoušet, měla jsem možnost na Interbebauty, ale nechtělo se mi čekat v nekonečné frontě :D Lip cream sis vybrala v krásné barvě. Právě ten bych chtěla zkusit!

    Parfums Tips

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj u nás na InterBeauty to bolo celkom perné pri niektorých stánkoch :D.

      Odstrániť
  5. Já od téhle značky nic neměla :) Ale ráda bych něco vyzkoušela :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak možno niečo práve z týchto produktov :)

      Odstrániť
  6. najskôr som si myslela, že tá hnedá ceruzka je na kontúrovanie :D ale to sú tiene :)) wau, aká sýta farba
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hah, v dnešnej dobe by som sa nečudovala, keby ju niekto používal aj na kontúrovanie :D.

      Odstrániť
  7. Nepočula som o nej, ale ako pozerám vyzerá to na super značku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vážne? Tak to si musela fakt niekde prehliadnuť, lebo podľa mňa je teraz skoro na každom blogu :))

      Odstrániť
  8. Odpovede
    1. Práve taký som hľadala, à la Kylie :D

      Odstrániť
  9. Odpovede
    1. Toto sú moje prvé produkty, ale určite nie posledné :)

      Odstrániť
  10. Mně Jordana není vůbec vůbec sympatická! :D Jednak skrz vzhled, jednak i ten název... ale věřím že je to dobrá značka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja keď som vyskúšala tie tvárenky na ruku, tak som sa zamilovala :)

      Odstrániť
  11. Jordana je skvělá, mám rtěnku a nemůžu si ji vynachválit. Ale je pravda, že obaly teda nic moc :)

    Simply Janet
    Realash - sérum na růst řas GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Skvelé fotografie, najlepší blog, ktorý som za posledný čas videla! :)

    |SYDNEY SLEEK|

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Od Jordany jsem ještě nic neměla, ale za tu cenu jsou to skvělé výrobky a vybrala sis moc nádherné odstíny. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Wow, napriek tomu, že som od Jordany ešte nič neskúsila, aj keď som bola v Amerike niekoľkokrát, rúž som si zamilovala! :)

    Betty
    https://elisette.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teraz sa všade objavuje pomerne často a väčšina ho chváli, takže za vyskúšanie nič nedáš :)

      Odstrániť
  15. Pigmentace vypadá u všech produktů skvěle! Já mám od Jordany rtěnku a tvářenku a naprostá spokojenost :))

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Páči sa mi odtieň lícenky :) ja som skúsila len zopár vecí, nejaké rúže a tuším podkladový lak na nechty :)
    Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Jordanu jsem ještě nezkoušela, ale strašně mě láká, jak o ní furt slyším :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Túto znacku nepoznam, ale o krasotike som pocula, ruz ma krasnu farbu a aj ta licenka vyzera perfektne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. tie produkty naozaj vyzerajú super a majú krásne farbičky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Túto značku som ešte neskúšala, ale po tvojej recenzii som presvedčená, že si niečo určite objednám :)
    www.beautyporadca.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Rtenka ma nadhernou barvu💄💄💄 a ta tuzka taky nevypada zle😋

    Andreablog

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Jordanu znám také hlavně od Péti, naposledy myslím zmiňovala, že bude i v drogeriích tak jsem zvědavá! :) Jinak moc mě zaujal ten sweet cream, něco takového bych ráda zkusila. Co se týče té tvářenky - dokonalý odstín, opravdu pecka :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Od Jordany nic nemám, ani mě to moc neláká, ale ten tekutý růž vypadá pěkně, hlavně ta barva;)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks