pondelok 27. júna 2016

Revlon | Lips

Krásny začiatok nového týždňa prajem! Dnes vám prinášam recenziu hneď na dva produkty na pery od značky Revlon. Tu som vám dávnejšie písala o mojom miláčikovi od tejto značky a preto bolo jasné, že tomuto rúžu zaobstarám bračeka v inom odtieni. Stalo sa tak na Beauty Fóre a preto som k nemu dostala aj lesk, o ktorom sa dnes dočítate tiež. 
IMG_1676
Ak si nepamätáte už vyššie spomínaný článok, tak to zhrniem veľmi stručne a rýchlo. Colorburst Matte Balm od Revlonu v odtieni 225 Sultry je dokonalý. Má vynikajúcu pigmentáciu, výdrž, konzistenciu a neodtláča sa. A tak bolo jasné, že chcem takéto "chubbíky" ďalšie a ďalšie. Keď už došlo na vec, s výberom odtieňa to bolo ťažšie. Nakoniec zvíťazila klasická červená, ktorú predstavuje 240 Striking Spectaculaire.
V Revlon stánku boli fakt "príjemné" predavačky a navyše museli všetky testery podávať a ja som z tej predavačky mala väčší stres ako na štátniciach :D. A preto som vybrala zle. Narozdiel od svojho brata má tento rúž oveľa slabšiu pigmentáciu (pri swatchovaní som vrstvila) a nechápem, kde som mala oči pri vyberaní. Takže pri výbere dbajte na odtieň, pretože kvalita týchto rúžov sa očividne líši odtieň od odtieňa. Na perách nevytvorí jednotnú farbu, vôbec nie je taký matný a už vôbec nevydrží tak dlho ako ten v odtieni 225 Sultry. Odtláča sa, rozpíja sa a vydrží po dôkladnom nanesení pekný asi len hodinku.
Čo sa týka lesku, tak ten ma veľmi príjemne prekvapil. Lesky veľmi nepoužívam, ale tento je vážne skvelý. Na perách vytvorí pekne farebnú vrstvu. Nevlieva sa do vrások, drží tam, kde má a to aj celkom dlhú dobu. A hlavne, vôbec nie je na perách taký nepríjemný a lepivý ako lesky iných značiek, ktoré som už vyskúšala. 
IMG_1678

IMG_1679

IMG_1681
Tiež vás niekedy prekvapuje rôzna kvalita dvoch rovnakých produktov, pri ktorých sa líši len odtieň?

20 komentárov:

  1. Revlon jsem ještě nezkoušela, ale klidně by mě i lákal :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Od Revlonu jsem vyzkoušela makeup Colorstay, který byl fajn. Na rty jsem zatím nic neměla.

    S pozdravem, Monnica ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Od Revlonu som nič neskúšala, ale vyzerá to super :D
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Asi sa ti snažili tie predavačky nanutit nie zrovna kvalitný produkt :) ale lesk vyzerá skvelo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Revlon jsem ještě nezkoušela. Zatím jsem omrkovala stojan v MY na Národní. Líbil se mi make-up.
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Revlon ma vždy veľmi lákal, ale ešte som od nich nič bohužiaľ neskúšala :(

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Lesk vyzerá úžasne, ja som zase skôr na lesky ako na rúže :) Po negatívnej skúsenosti s toľko chváleným Color Stay make-upom ma už Revlon nejako neláka, no tento lesk by som brala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. to je zvláštní jak se ty dva odstíny tak liší v kvalitě...

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mne sa lesk pozdáva, má peknú farbu a na leto je podľa mňa skvelý. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tuto značku jsem zatím nezkoušela, ale ta pastelka vypadá fajn :)

    June Favourites 2016

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Prodavačky často dělají holky, kterou tu práci naprosto nesnáší a já pak raději odejdu s prázdnou, než abych tak trpěla ty jejich otrávené obličeje. Já teda narážím na samé neochotné.. Jinak od Revlonu zatím nic nevlastním a ani jsem na tuto značku ještě nečetla moc recenzí, tak zatím koupi neplánuju. Já mám moc ráda Make-up Revolution. :)
    BLOND SITE

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Já musím mít nutně v odstínu Sultry, protože jsem někde viděla porovnání a měl by vypadat přesně jako Twig od Macu, takže to je moje must have! :)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Od Revlonu také zatím nic nemám, ale rtěnka vypadá úžasně! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. S Revlonem zatím žádné zkušenosti nemám, ale nikdy neříkej nikdy, že jo:) Oba odstíny se mi hodně líbí, je to taková moje barva ♥

    ...Instantní krása...

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Wau ten lesk vyzerá brutálne :o musím ho mať! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  16. túto značku nepoznám ,ale vyskúšala by som niečo rada :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  17. S touto značkou som sa ešte nestretla, ale produkty vyzerajú zaujímavo hlavne teraz na leto :)

    http://www.accessoriesforbeauty.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  18. O tejto značne som už počula. Uvažujem si kúpim Colorburst- vyzerá skvelo.

    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Asi jsem ostuda, ale od Revlonu jsem ještě nic nezkoušela :D
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Na colorburst jsem zrovna nedávno koukala v drogerce! :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks