streda, 29. júna 2016

Skin Care Routine

Koncom marca som písala článok o mojej Skin Care rutine. Ako som tu už viackrát spomenula, milujem skúšanie nových a nových produktov, takže to ani dlho netrvalo a dnes som tu s ďalším článkom tohto typu. Najlepšie na tom je, že už sa mi aj pár z týchto produktov podarilo spotrebovať a tak už skúšam zase niečo ďalšie. Dnes však ešte ostaneme pri týchto produktoch, z ktorých si niektoré nevyslúžili samostatnú recenziu a tak vám ich tu pekne zhrniem. 
skincare
Ráno začínam klasicky vyčistením pleti. V tomto prípade mi najviac slúži micerálna voda od Biodermy. Recenziu na túto micerálku si môžete prečítať tu. Ide o jediný produkt na pleť od Biodermy, ktorý mi 100% vyhovuje. Pleť dobre vyčistí, nedráždi, neštípe, nevysúša. Nasleduje hydratačný denný krém Nutra Effects s OF15 od Avonu vhodný aj pre citlivú pleť. Mal by obsahovať výťažky z chia semienok, ktoré sú známe vďaka antioxidačným účinkom. Mal by pleť posilňovať, pomáhať ju chrániť pred nepriaznivými vplyvmi počasia a udržiavať ju hydratovanú počas celého dňa. Krém naozaj skvelo hydratuje, skvelo sa naň nanáša korektor, ale asi po dvoch hodinkách sa pleť veľmi leskne a je veľmi mastná, čo mne osobne teda vôbec nevyhovuje. 
Večer si oči odlíčim vďaka odličovaču od Yves Rocher, o ktorom som veľmi pozitívne písala tu a ostatnú tvár dočistím vďaka čistiacej pleťovej vode od Yves Rocher. Ako som však písala minule, táto voda má gélovú konzistenciu a tak ju aplikujem ako čistiaci gél, napením a zmyjem vodou. Inak mi na pleti táto voda zanechávala nepríjemný film a určite tiež nespĺňala, to čo sľubovala. Teda uzdravenie pleti, jej zjemnenie, upokojenie začervenania a stiahnutie pórov sa vôbec nekonalo a preto sa túto vodu snažím minúť aspoň takýmto spôsobom. Pleť potom ešte dočistím už spomínanou micerálkou značky Bioderma.
Očný krém Karin Herzog u mňa tróni už pekne dlho a po malých hráškoch si ho aplikujem vždy len večer. Prečítať si o ňom môžete tu. Očné okolie pekne rozžiari a ráno si pri zrkadle aspoň sama poviem, že nevyzerám zase tak veľmi ako zombík. Krém od Avonu večer vystrieda Rozjasňujúci nočný krém s intenzitou masky od L'oréal, ktorý som vyhrala a sama by som si ho ani nekúpila. Tento luxusne vyzerajúci krém sľubuje intenzívne vyživenú, prebudenú a rozžiarenú pleť a viditeľné výsledky už po prvej noci. Zaručiť by to mala sila esenciálnych olejov spojená s argánovým a šípkovým olejom. Krém mal veľmi hutnú, povedala by som až gélovú (ale stále veľmi hustú, hutnú) konzistenciu. Napriek tomu sa ľahko rozotieral a rýchlo vstrebával. Na pleti bol veľmi príjemný a celkom ma prekvapil aj obsahom iných olejov v zložení, no aj tak mi prišiel veľmi chemický a za takú cenu si určite radšej kúpim nejakého prírodného krásavca. Pleti neškodil, nevysúšal, ale ani som nezaznamenala žiadne rozjasnenie.
A v neposlednom rade u mňa nesmie raz za čas chýbať nejaká maska. Táto z Avonu síce nerobí zázraky, ale aj tak som si ju celkom obľúbila a prečítať viac si o nej môžete tu. Pleť zanechá čistú a hebkú, ale bohužiaľ nespĺňa úplne všetko, čo sľubuje.

Aká je vaša momentálna rutina? Máte s niektorým z produktov skúsenosti? 

12 komentárov:

  1. pekný článok :) tú micelárku od Biodermy by som rada vyskúšala, lebo o nej všetci hovoria ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zrovna nic z produktů nepoužívám, ani jsem nikdy nepoužívala. Nejvíce používám produkty na problematickou pleť, kterou mám. Momentálně třeba krémy od Ryoru a další :).

    https://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já momentálně používám Biodermu sensibio a přípravky od Vichy ideália :) U mě vedou produkty na suchou a citlivou pleť :)

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja používam každý deň čistiaci gél a krém na tvár od Baley momentálne a keď idem von na slnko tak si tvár vždy natriem aj krémom s ochranným faktorom :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Odličovač od Yves Rocher mám tiež a je super :) Ostatné produkty som nevyskúšala, ale vyzerajú fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Biodermu micelárku mám v plánu vyzkoušet, zatím jsem zkoušela jen gel. Zajímavé produkty! :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Bioderma je moje oblibenkyně budu muset koupit do zásoby :))
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Se žádným z produktů zkušenost nemám, ale třeba ten oční krém bych chtěla vyzkoušet :) Já si momentálně rutinu spíš snažím vymyslet a dodržovat, tak doufám, že si na ni během léta navyknu :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mám zkušenost s tím odličovákem od YR, už mi dochází a znovu si ho asi nekoupím :D Já si teď pořídila produkty od Ryoru na akné, tak jsem zvědavá, jak budu spokojená :)

    My June 2016

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Já mám zkušenost s tou maskou od Avonu. Přijde mi super protože spousta Avon výrobků mi vůbec nevyhovuje, tento je výjimkou a navíc bych řekla že mi dělá hebkou pleť částečně vyčištěnou od černých teček.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mě tahle micelárka od Biodermy vůbec nesedla. Mám ráda tu modrou - Hydrabio, ta je naprosto nejlepší ♥

    S pozdravem, Monnica ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  12. O tej maske od Avonu uvažujem už celkom dlho, ale zatiaľ používam jednu od YR a som celkom spokojná :) Skvelý článok!
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks