štvrtok, 2. júna 2016

Spotrebované

Ahoj a krásny štvrtok prajem! Ja som si ani nestihla užiť týždeň voľna od školy a už brigádujem. To však nemení nič na tom, že mám pre vás nachystaných množstvo nových článkov a ako ste si možno všimli, všetko sa vrátilo do normálu a články opäť vychádzajú pravidelne. Dnešný článok, ako všetky spotrebovance, bude dosť dlhý a tak sa rovno do toho pustíme. 
IMG_3738
Malé telové mliečko Vanilla Frost bolo okrem krásneho obalu a príjemnej vône naozaj na prd. Skvelé ako malá pozornosť a darček, ale inak vôbec nepoužiteľné. Spolu so sprcháčom som ho dostala na narodeniny od sesternice zo zahraničia a ani neviem o akú značku sa jedná. Obal, vôňa super, inak NIE, druhýkrát by som si ho nekúpila.
Maska Peach Yogurt Smoothie od Montagne Jeunesse by mala pleť zanechať super jemnú. Tieto masky sú celkom populárne, ale mne s pleťou nespravila nič. Vydržala na viac použití, mám ďalšie varianty, ale táto NIE.
Maska na suchú a normálnu pleť s kakaovým maslom od Ziaja síce krásne voňala, ale tiež s mojou pleťou neurobila žiaden zázrak a v plnom balení by som si ju teda opäť nekúpila, takže NIE.
Malinový Waschpeeling značky Balea som dostala v swape, krásne voňal a obsahoval čiastočky. Okrem odstránenia odumretých buniek kože, by mal tiež chrániť pokožku pred vysúšaním a predchádzať zanášaniu pórov. Pleť zanechal hebkú, ale poznám aj lepšie čistiace gély a peelingy, preto MOŽNO.
O dvoch nepodarkoch od Biodermy, Sébium Global a Sébium Mat som písala tu. V skratke: štípali, svrbeli a aj keď som to dokázala vydržať, neskutočne vysúšali, čo mojej pleti už vôbec nepomáhalo. Rozhodne už viac NIE, letia do koša ešte dosť plné.
Sprchový gél Brazílska káva od Yves Rocher sa objavil v článku tu. Nie je to typicky kávová vôňa, ktorú milujem a nevydrží na pokožke dlho, ale aj tak som si tento sprcháčik veľmi obľúbila a MOŽNO si ho niekedy znovu kúpim.
Kosatcový osviežujúci hydratačný krém od Weledy je určený na normálnu až zmiešanú pleť a musím povedať, že ako väčšina krémov od Weledy (okrem nechtíkového a mandlového) mi na pleti zanecháva nepríjemný film. Rozhodne však mojej pleti neškodí a čaká ma v zásobách plné balenie, takže zatiaľ MOŽNO.
Čistiaci gél bliss som si našla v Lookfantastic Boxe a písala som o ňom viac tu. Veľmi príjemný gél, ktorému dávam určite ÁNO.
Krémový čistiaci gél s 2% kyselinou salicylovou od Avonu vyčistil pleť úplne perfektne a určite si ho niekedy znovu kúpim. ÁNO, celkovo mám masky a gély z rady Clearskin od Avonu veľmi rada.
O nevädzovom odličovači Yves Rocher som písala už viackrát, napríklad tu nájdete recenziu. Rýchlo odstráni všetko líčenie očí a je vhodný aj na vodeodolné produkty. Ja ho zbožňujem a je to už moje miliónte balenie. ÁNO, aj keď v poslednej dobe očný makeup skôr rozdrolí a preto sa obzerám aj po iných.
Tea Tree Witch Hazel som našla v Londýnskom Boots. Má dennú i nočnú fázu a mala by bojovať s akné. Nanášala som vždy na postihnuté miesto, ale žiadne rýchlejšie hojenie či vysušenie som nezachytila. NIE, poznám aj lepšie zázraky na beďáre.
IMG_3727

Od značky Lactovit som chcela veľmi dlho niečo vyskúšať a tak som v DMke siahla po telovom mlieku v žltej variante Activit. Toto telové mlieko by malo aktivovať ochranné mechanizmy pokožky, ktoré by ju mali chrániť pred negatívnymi vplyvmi slnečných lúčov, chladu a ďalších prvkov, ktoré oslabujú obranyschopnosť našej pokožky a spôsobujú dehydratáciu. Je bez parabénov a siahla som po ňom aj preto, že zo všetkých variant mal najpríjemnejšiu vôňu. Telové mlieko malo tekutejšiu konzistenciu, dobre sa rozotieralo a rýchlo vstrebávalo. Hydratovalo priemerne a tak mu dávam MOŽNO.
Balzam na pery od Soaphorie v kakaovom variante bol veľmi príjemný, priemerne hydratoval, ale veľmi mi nevoňal. ÁNO, ale vyskúšam inú parfumáciu. Viac si o ňom môžete prečítať tu
Šampón Kokosové mlieko od Swiss O-Par som si našla v swape. Je bez silikónov, určený na lámavé, suché a normálne vlasy. Pomocou mliečnych proteínov a prírodného extraktu z kokosových orechov by mal vlasy chrániť a dodať im vlhkosť, vitalitu, nový lesk a elastickú hebkosť. Vlasy dobre zbavil mastnoty, dobre penil, ale dávam mu MOŽNO, pretože nebol o nič lepší než ostatné priemerné šampóny.
Ďalší kakaový balzam od Palmer's už vonia oveľa lepšie. Takisto hydratuje priemerne, prečítať si o ňom môžete tu. Jeho vôni nemôžem nikdy odolať a tak už mám opäť ďalšie balenie, takže ÁNO.
V dózičke od Avonu sa síce ešte nachádza asi polovica bázy pod očné tiene, ale vyschla a nedá sa s ňou už vôbec pracovať. Veľmi pozitívne som o nej písala tu, ale keďže ma v zásobách čakajú iné, zatiaľ sa k nej nevrátim. Vám však hovorím ÁNO, pretože vôbec nebola zlá a niekedy sa k nej možno opäť vrátim (ak miniem tie zásoby, bez toho, aby sa ku mne dostala zase nejaká iná :D).
Pleťový krém Rose of Bulgaria sa objavil tu a vôbec nebol zlý, ale dávam mu len MOŽNO, pretože som už vyskúšala oveľa lepšie krémy.
Sprchový gél od Weledy som si veľmi obľúbila a hovorím ÁNO. Skúšam ďalšiu parfumáciu tak uvidíme, táto je dosť výrazná a viac o ňom si môžete prečítať tu.
A nakoniec to najlepšie a to pleťová voda od Weledy, recenzia tu. Za mňa stokrát ÁNO a určite to nie je moje posledné balenie.
Máte nejakú skúsenosť s niektorým z produktov? 

31 komentárov:

  1. Super! :) Ten odličovač od YR jsem taky měla a byla jsem s ním velmi spokojená! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka! Ja som si práve kúpila aj jeden od Alverde, takže určite bude recenzia aj na ten! :)

      Odstrániť
  2. Zajímavé produkty, mám zkušenost jen s bází od Avonu :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak nejak sa snažím skúšať produkty, ktoré sa neobjavujú všade na blogoch, aby som vám mohla dať vedieť aké sú :).

      Odstrániť
  3. mala som šampón i kondicioner od swiss o par a za mňa tiež priemer, ale bavila ma tá vôňa :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale tiež to bola taká umelá kokosová, nezdá sa ti? :) Ja musím vyskúšať toho tvojho obľúbenca od YR :)

      Odstrániť
  4. ten kávový sprchový od YR milujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kávové všetko je naj, aj keď kávu pijem tak raz za mesiac aj to zvyčajne skôr "kávu" ako kávu :D.

      Odstrániť
  5. Ty píšeš k těm maskám ne, ale zrovna ty bych někdy zkusila, zvlášť tu od Ziaja, kosmetiku od této značky mám moc ráda a chtěla bych zkusit všechno možné:)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od Ziaji si ja hlavne robím zálusk na telové peelingy :)

      Odstrániť
  6. Skvělé spotřebováno. Nemám zkušenost se žádným spotřebovaným výrobkem, ale aspoň vím, co stojí za vyzkoušení. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám rada práve také spotrebované články, kde sú pre mňa úplne neznáme produkty :)

      Odstrániť
  7. S Balea čistiacimi gélmi mám veľmi dobré skúsenosti a Lactovit som mala ,ale sprháč :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak vyskúšam aj iný čistiaci gél od nich a tiež sprcháč od Lactovitu :)

      Odstrániť
  8. Vždy na narodeniny dostávam od tety tieto sprchové gély od Yves Rocher. A i keď ich už mám niekoľko a používam svoj obľúbený, tie vône sú fakt skvelé! :) tento kávový som tuším ešte ani nikdy nemala..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Makadamiový je tiež super a majú takú super konzistenciu :D.

      Odstrániť
  9. Já mám velice ráda sprchové gely od YR :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja neviem vybrať najobľúbenejší :)

      Odstrániť
  10. YR odličovač a sprchový gel jsou bomba! :)

    Simply Janet

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak, tak. Aj keď ten odličovač niekedy rozdrobí napríklad maskaru :/, ale stále odlíči fajn :)

      Odstrániť
  11. Řada sébium od Biodermy je skvělá, já ji velmi ráda používám.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne teda sadla len micerálka a gél, tieto krémy žiaľ vôbec nie :(.

      Odstrániť
  12. Malinový peeling od Balea som mala tiež, nebol zlý ale mojej pleti nesadol :) Pekný článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa pleť po ňom zdala jemnejšia, ale nejakú čistejšiu pleť som nezaznamenala. A krásne voňal! Ďakujem :)

      Odstrániť
  13. Mně ten malinový peeling Balea přišel hrozně moc hrubý a šíleně vysušující, takže i když hezky voněl, znovu jsem si ho nekoupila. Nakopak musím pochválit dost podobný, taky Balea, akorát je v zelené tubičce a je to 3 v 1, dá se to použít jako gel, peeling i maska. A ten je fakt super :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ten vyskúšam, ak ho teda nájdem :). Vďaka za tip!

      Odstrániť
  14. Spotřebovala jsi toho opravdu hodně a zaujalo mě hned několik výrobků! Také mě překvapilo, že ti nesedla ta maska od Ziaji, přišlo mi, že ji blogerky docela chválí, ale je to hodně subjektivní samozřejmě :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Dost spotřebovaných produktů :) balea peeling jsem neměla, ale voní podle mě uměle, co jsem k tomu čuchala:) jinak produkty od weledy už si chci koupit dlouho, slyším na ně všude jen chválu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. super krátke a rýchle recenzie :)) Bioderma nepomohla ani mne..mám pocit,že voči všetkému čo iným vyhovuje a je to úžasné..moja pokožka úplne protestuje :(

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks