štvrtok 9. júna 2016

STYX

Bambucké maslo na nás číha v poslednej dobe na každom rohu, no so značkou Styx sa nestýkame až tak často. Sama som zatiaľ nevyskúšala žiaden produkt a už ani nepamätám, kedy som na nejaký ich produkt čítala recenziu. Možno sa medzi vami nájdu aj také, ktoré dokonca o tejto značke ešte ani nepočuli. Tak ja vám ju kratučko predstavím! Ide o rakúsku prírodnú kozmetiku, ktorá je na trhu už 50 rokov, používa len tie najkvalitnejšie a hlavne čerstvé suroviny. Na stánok s touto kozmetikou som narazila na Beauty Fóre, o ktorom som písala tu.
IMG_1701
V stánku ponúkali mnoho zaujímavých produktov a ja som sa nakoniec nechala zlákať úžasnou vôňou Telového krému bambucké maslo. Telový krém obsahuje 100% čisté bio bambucké maslo, jojobový a makadamiový olej. Ako sme zvyknutý pri prírodnej kozmetike, samé super ingrediencie, ktoré našu pokožku vedia rozmaznať až až. Krém sľubuje intenzívnu hydratáciu aj pre extrémne suchú pokožku, taktiež je veľmi dobrý aj po intenzívnom slnení či po návšteve solária. Stál ma skoro 5€, čo je na 50 ml telový krém, ktorý miniete možno na štyri namazania, vážne dosť. Stojí za to?
Telový krém má super hustú konzistenciu, nie príliš hutnú. Proste takú akurát, aby sa dobre rozotieral a rýchlo vstrebal. Nezanecháva žiaden mastný či nepríjemný film na pokožke. Iba vôňu, krásnu  a takú, ktorá vydržala pár hodiniek. Za to dávam veľké plus, keďže ostatné mlieka vydržia na pokožke možno tak hodinku, maximálne dve. Hydratácia bola samozrejme tiež super, pokožka bola po ňom ešte dlho veľmi príjemná, hladká, jemná. Nie som žiadna sušienka, takže nemôžem posúdiť aký je na extrémne suchej pokožke, ale stihla som sa tento rok spáliť na ramenách a tento krémik to zachránil. Ani sa mi spálená pokožka následne tak veľmi nešúpala ako inokedy. Vďaka týmto plusom, tento produkt určite odporúčam, ale neviem či si ho ja za tú cenu znovu kúpim. 

Poznáte túto značku? Vyskúšali ste už od nich niečo? 

19 komentárov:

  1. Tuto značku neznám, ale bambucké máslo jsem dostala teď od kamarádky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toto nie je čisté bambucké maslo, ale aj tak je to super :)

      Odstrániť
  2. Túto značku vôbec nepoznám, no krémik vyzerá veľmi zaujímavo. Ja momentálne používam prírodné bambucké maslo, ktoré je síce mastnejšie, ale je to presne to pravé na suchú, popraskanú, i čerstvo oholenú pokožku.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám jedno bambucké od Soaphorie s kávovou vôňou a je super tak lokálne na naozaj suché miesta, na celé telo bol teda super tento krémik :).

      Odstrániť
  3. O značce jsem už někdy slyšela, ale nikdy jsem po žádném produktu nekoukala...Vypadá ale moc dobře, jenže ta cena je fakt dost no :/ -L

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No cena je dosť vysoká, ale na tom Beauty Fóre ponúkali milión vzoriek, takže sa dá pekne vyskúšať pred kúpou celého balenia :)

      Odstrániť
  4. O značke som nepočula a musím sa priznať, že ani s bambuckým maslom nemám skúsenosti ale veľa ľudí si ho chváli tak určite by som chcela vyskúšať :ň

    SASHA´S LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Urcite ho vyskúšaj, je super na extrémne suché miesta :)

      Odstrániť
  5. Vôbec ju nepoznám, ale nemusí byť zlá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zatiaľ som vyskúšala len tento telový krém, ale som spoko :)

      Odstrániť
  6. O značke STYX som doposiaľ ešte nepočula. Veľmi sa mi páči, že som recenziu na tieto produkty ešte na iných blogoch nevidela a samozrejme je článok veľmi zaujímavý a pútavý. Čo sa týka bambuckého masla, doma máme dva tipy bambuckých masielok a to jeden pre ľudí a druhý pre nášho psíka. Bambucké maslo však používame najčastejšie na ruky pri ťažkej práci v záhrade. Čo sa týka nášho psíka, používa špeciálny krém na tlapy ktorý obsahuje 100% neparfumovaného bambuckého masla. Malá si už navykla na slovo "bambus" a vždy keď ho vyslovíme (je jedno v akom kontexte), celá natešená beží ku skrinke, kde sa nachádza. Nie len že ho miluje, ale aj jej pomáha, za čo sme naozaj radi :)

    Čo je dobré to musím mať

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jee, to je zlaté! :) Našej labky nenatierame a to dokonca ani v zime. Ale ani ich nemá nejak vysušené, pretože v zime je vnútri a aj keď sme vonku tak len v prírode a nejde veľmi po ceste, kde solia. Ale keď vidím, že vy ju takto luxusne rozmaznávate tak aj ja musím tej našej nejakú kozmetiku na labky kúpiť! :))

      Odstrániť
  7. Wau, o značke som tuším ešte nepočula, no produkty ma zaujali ♡ ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    ♡ Missha Pure Source & Holika Holika Pig nose 3-step Kit ♡

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Bambucké máslo vypadá suprově, mám je strašně ráda :)

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Značku neznám a ani jsem nic nezkoušela, ale máslo mně zaujalo:)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Taky tuhle značku vidím poprvé a nic jsem od nich nezkoušela. Za tak malé množství je cena docela vysoká, ale aspoň ti se spálenou pokožkou pomohl. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Bambucké maslo je úžasná vec. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tak já patřím teda k těm, kteří tuto značku teď vidí poprvé, ale vypadá to opravdu zajímavě :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks