piatok, 29. júla 2016

Eye Primer/Base

Ešte máte posledné dva dni do konca letnej giveaway TU!

Očné tiene boli kedysi pre mňa tabu. Veď ani teraz to s nimi veľmi neviem, ale aj tak sa snažím a kupujem rôzne paletky ako divá. Nie som však milionár (a ani s ním nechodím) a tak si povedzme na rovinu, že paletky z mojej zbierky väčšinou pochádzajú z tých lacnejších cenových kategórií. A ako všetky dobre vieme, pri lacných očných tieňoch je základom báza pod očné tiene. Od bázy očakávame dlhšiu výdrž tieňov na viečku a nezliate tiene v jednej čiare. Ak báza zvýrazní či zintenzívni farbu tieňov alebo zakryje neželané žilky, tak ešte lepšie. Ku mne sa nedávno dostali hneď dve nové krásky a tak vám dnes o nich napíšem.
IMG_4342
V ponuke značky W7 nájdete hneď niekoľko báz pod očné tiene a ja som už dlhšiu dobu chcela nejakú vyskúšať, pretože som o nich čítala veľa pozitívneho. Nakoniec som od Moniky dostala White Pearl a tak som sa nevedela dočkať kým ju vyskúšam. Táto báza má 7 gramov, uložená je v plastovom kalíšku so šrobovacím otváraním, ktoré je dosť pevné a bytelné. Báza sľubuje rozjasňujúci efekt a fixáciu tieňov po celý deň. Okrem tejto zoženiete od W7 aj bázu bielu bez shimmeru a telovú, na ktorú som čítala najviac pozitívnych ohlasov.
Táto White Pearl obsahuje milión malých trblietok a keďže je biela je super na všetky možné farby ako napríklad aj neónky, ale hlavne očné tiene so shimmerom. Po pravde táto báza spraví aj z matných tieňov riadne shiny líčenie, takže ak nie ste na trblietky, naozaj neodporúčam. Konzistencia je dosť tuhá, čo ma veľmi prekvapilo, keďže som čítala, že pre niekoho je príliš mastná. Mne príde naozaj veľmi tuhá až suchá, ale stačí jej máličko na celé viečko, pri väčšom množstve sa začína droliť.
A teraz k tomu najhlavnejšiemu, k výdrži! A tá je? Celkom podpriemerná. Áno, predĺži životnosť tieňov o pár hodiniek, ale potom sa mi zlejú do jednej línie, čo ma celkom sklamalo. Báza tak nespĺňa, čo sľubuje, ale vraj tá telová od W7 je úplne perfektná a tak si na ňu už teraz robím zálusk.

Bázu primed&ready značky Collection som si kúpila v Severnom Írsku v drogérii Boots. Má 15 ml a taktiež sľubuje rozžiarený pohľad. Konzistencia tejto je krémovo gélová a tiež v sebe ukrýva rôzne odlesky, ale nie trblietky. Po rozotretí na viečku je príjemná a lesklá, takže rozžiarený efekt dokáže aj bez kíl shimmeru či trblietok, čo je veľké plus.
Tiene po nanesení pekne držia na viečku, neopadávajú, ale bohužiaľ ani táto báza nie je na tom s výdržou lepšie a tiene si opäť po pár hodinkách nájdem zliate v jednej línii. Nehovorím, že zmiznú a zlejú sa z celého viečka, to nie, ale nevyzerá to pekne.
IMG_4346
Už ani neviem, čo si myslieť. Buď mám úplne na prd viečka a nič na nich neudrží očné tiene v poriadku alebo mám nesprávnu bázu. Čo myslíte vy? Vyskúšali ste už tieto? Aká je vaša najlepšia báza pod očné tiene? Teším sa na vaše komentáre!

13 komentárov:

  1. Báze příliš nepoužívám, ale ta pro starší víčka od Urban Decay je fajn a přijde mi, že fakt vyhlazuje. Takže ji spíš používám jako péči.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja tiež bázy nepoužívam, ale táto sa mi celkom páči :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já používám báze pod každý oční stín a nejlepší je zatím Artdeco :) A chtěla bych vyzkoušet UD bázi.
    FitBlanka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já žádnou bázi pod oční stíny nepoužívám, ale láká mě nějakou vyzkoušet, jen se bojím, že pak budu stejně jako ty zklamaná a výdrž očních stínů nijak zvlášť neprodlouží..

    Another DominikaGIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som za celý svoj život vyskúšala dokopy asi dve tri bázy pod očné tiene a odkedy mám tú od Essence, tak inú nepoužívam a to ju využívam na dennom poriadku. Stojí pár drobných a nedám na ňu dopustiť. Nemôže to byť tým, že máš možno príliš "mastné" viečka ? Znie to hrozne, ale neviem to krajšie nazvať. Mám zopár kamošiek, ktoré majú rovnaký problém a nech si kúpia akúkoľvek bázu, tak im tiene nevydržia dlhšie ako pár hodín.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Oční stíny nepoužívám, tudíž ani báze. Ale tahle vypadá, že něco vydrží :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. báze pod oční stíny jsem doteď nepoužívala, ale nejdřív by mě lákala pod makeup.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já používám bázi od Catrice. Stála pár korun a krásně zintenzivní barvy stínů

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já používám bázi od Catrice. Stála pár korun a krásně zintenzivní barvy stínů

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Používam Painty Pot od MAC, ale už je staršia a trochu to s funkčnosťou ide dole. Uvažujem nad nejakou novou, zatiaľ ma celkom zaujala báza od Catrice :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Já zatím žádnou bázi pod oční stíny nezkoušela a popravdě moc mě to neláká, stíny mi drzí ikdyž mám víčka mastné.
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Dôležité je mať dobrý očný tieň, potom nepotrebuješ ani bázu. Mám tú v telovej farbe od W7, ktorá je už sama osebe skvelým očným tieňom. A kúpila som si ho kvôli očnému tieňu Catrice, ktorý toho vydrží veľmi málo, tak som myslela, že tomu napomôže báza, ale pomohlo to len máličko - výdrž je tak či tak slabá.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Já bych ráda vyzkoušela bázi Alverde. Doposud jsem měla pouze Artdeco a ta byla fajn :)

    KOSMETIKA PŘÍRODNĚ

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks