utorok, 26. júla 2016

Favourites

Krásny začiatok týždňa prajem a nesiem vám článok Favourites. Článok tohto typu sa tu neobjavil už veľmi dlho, ale tieto produkty sú také úžasné, že si zaslúžia viac ako len recenziu. Produkty z rôznej starostlivosti, ale spája ich moja láska k nim a určite nie sú moje posledné, kúpim si ich ešte tak, hmm... milionkrát. Až na jeden. Ak chcete vedieť ktorý a prečo, čítajte ďalej. 
IMG_4622
Prvým miláčikom za posledný mesiac či dva je určite peeling na telo od Soaphorie. Recenziu naň si môžete prečítať tu. Najviac sa mi páči, že sa po ňom nemusím natierať a pokožka je pekne jemná, hydratovaná a prevoňaná ešte niekoľko hodín. Najlepšie, keď sa mi nechce po sprche ešte natierať alebo nestíham. Určite však vyskúšam peelingy Soaphoria s inou parfumáciou a už teraz sa na ne veľmi, veľmi teším.
Riasenka Lash Sensational od Maybelline je jednoducho úžasná! Mihalnice krásne vytočí a neskutočne predĺži a ja sa tak cítim ako žmurkajúca bábika. Viac si o nej prečítať môžete tu. Maskary by sa mali používať 3 mesiace, no ja mám túto už od Vianoc a stále nie je vyschnutá, nemení vôbec konzistenciu a myslím, že mi ešte do konca leta v pohode vydrží. Neopadáva, nedrolí sa, iba sa trošku niekedy po nanesení otlačí na viečko, ale po zaschnutí sa ani nehne.
A teraz sa konečne dostávame k produktu, ktorý je síce úžasný a perfektne spĺňa to, čo jeho výrobca sľubuje, ale je na mňa príliš drahý a táto jeho cena je jediné negatívum tohto produktu. Hovorím o sére na riasy Realash. Už po pár týždňoch používania boli moje riasy hustejšie, dlhšie, silnejšie, menej vypadávali a aj tie najemnejšie riasy v kútiku oka sa stali viditeľnými. Po jeho dopoužívaní sa chystám na ricínový olej, ktorý by mal byť akousi lacnejšiou a prírodnou náhradou. Snáď bude mať rovnaké účinky, inak začínam šetriť na ďalšie sérum.
Ďalším obľúbeným produktom sa stal olejček na nechty a nechtovú kožtičku s výťažkami z granátového jablka od Weledy. Písala som o ňom tu, celá táto sada je super a veľmi mi pomohla. Cez leto totiž moje ruky a nechty veľmi trpia, pretože brigádujem a robím s materiálmi, ktoré moje ruky neskutočne vysúšajú. Sláva pretože po troch rokoch som konečne našla záchranu.
Z rúžu od Jordany, o ktorom som písala tu, som zo začiatku nebola taká nadšená, ale po vyskúsaní viacerých tekutých, matných rúžov od rôznych značiek môžem spokojne napísať, že tento je jeden z tých najlepších. Výber odtieňov síce nie je taký bohatý, ale určite si ešte nejaké kúpim a vy by ste mali tiež nejaký skúsiť
A posledným no asi najlepším produktom zo všetkých, je toto pleťové tonikum značky Skin Blossom. Výchvaľnú recenziu si môžete prečítať tu a ja nemám ďalej, čo dodať. Je super a basta. Musíte ho vyskúšať!

Vyskúšali ste niektorí z týchto produktov? Aký sú vaši momentálny obľúbenci? 

17 komentárov:

  1. Tu jordanu pořád někdo chválí a já se k ní pořád nedostala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám aj Sleek, Bourjois, MUA a myslím, že tento je najlepší :)

      Odstrániť
  2. Nemám ani jeden produkt ale nejvíce bych z těchto chtěla vyzkoušet ten Soaphoria peeling.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Trošku drahší ako bežné peelingy, ale stojí za to :)

      Odstrániť
  3. Tu řasenku od Maybelline jsem chtěla dlooouho vyzkoušet :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite vyskúšaj, je najviac super :)

      Odstrániť
  4. Ten peeling by som rada vyskúšala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. peeling od Soaphorie musím vyskúšať :) pekný článok, vždy tak navábiš k utrácaniu :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Presne túto riasenku si plánujem kúpiť. Pekný článok.

    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tú riasenku Lash Sensational jednoducho musím vyskúšať! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tá riasenka je úplne dokonalá, mám ju tiež a jednoznačný favorit. A tiež by som chcela vyskúšať sérum od Relash, ale je fakt drahé :(
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Musím si už konečne kúpiť tú riasenku :D ♥
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tá riasenka zažíva poriadnu slávu už rok a pol a milujú ju skoro všetky dievčatá :) a súhlasím aj s jordanou a weledou :))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Nic z tvého výběru jsem nevyzkoušela, láká mě peeling a Skin Blossom, od kterých mám pleťový krém a odličovací mlíčko a nejsou špatné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Vyzkoušeného nemám nic, ale líbí se mi peelingy od Soaphorie, tak třeba někdy.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Já mám řasenku a jsem spokojena, jen odličování je horší..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Řasenku od Maybelline bych chtěla vyzkoušet. Jednou už jsem ji měla v košíku, ale pak jsem ji zase vrátila.

    July Favourites 2016

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks