utorok 12. júla 2016

Gosh

Krásny utorok prajem! Dnes vás vítam pri ďalšej recenzii. Tentokrát na dva kúsky z dekoratívnej kozmetiky značky Gosh. Táto značka ma vždy lákala svojimi jednoduchými, elegantnými obalmi a zaujímavými farbami, ktoré ponúkala. Ja sa však držím pri zemi a s tými farbami v líčení to nepreháňam. Ale keď som videla túto fialovú linku (ja viem stále to nie je nič "Bach! mám farebnú linku") vo Fann parfumérii, tak bolo jasné, že bude moja. Tiene som vyhrala a keďže spolu pekne ladia, šup s nimi do jedného článku. 
IMG_1824

Ako mám vo zvyku, všetko som si dopredu pekne nafotila a už zostávalo len skúšať, aby som vám mohla napísať moje dojmy z týchto produktov. Do tejto recenzie sa mi však veľmi nechcelo. Tieto dva produkty od značky Gosh sú také mdlé, nemastné, neslané. 
Fialová linka v pere v odtieni 05 Purple má 1 ml a stála 9,50 €. S linkou v pere sa veľmi dobre pracuje aj napriek tomu, že hrot je dosť mäkký, rýchlo sa opotreboval a tak ho kvalitou môžem porovnať s linkami od Essence. Ale! Obsahuje takzvaný duo-tip a tak zničený hrot vytiahnete, otočíte a máte čisto nový. Super nie?
Zo začiatku sa linka dosť rozpíjala, ale po čase, keď trošku zaschla, sa tento nežiadaný jav stratil. Iba pri vrstvení, ako vidíte dolu na obrázku, sa rozpíja. Časom linka stratila aj svoju intenzitu a z tmavej fialovej, ktorá sa po vrstvení menila skoro na čiernu, sa stala akási slabučko fialová ako vidíte na fotke. Výdrž je veľmi dobrá, vydrží v pohode celý deň aj v týchto teplách a dokonca mám problém aj s jej odlíčením.  Ak to mám však zhodnotiť do jednej vety: nie je zlá, ale za pár eur naviac si môžete rovno kúpiť tie krásne pastelky od NYXu alebo som veľkú chválu čítala aj na linky od Flormaru, ktoré sú zase oveľa lacnejšie a farby intenzívnejšie a výraznejšie. Ak však hľadáte peknú tmavofialovú, ktorá drží, tak prosím.
Trio očných tieňov som vyhrala v odtieni Metallic rose a majú 3,5 g. Už asi nie sú v predaji, ale podobné triá od Goshu sa pohybujú okolo 10 €. Pigmentácia u dvoch svetlých tieňov je pre mňa veľmi slabá, ani báza to nezlepšila. Bez nej sa navyše zlievajú a pri ich kombinácii  na viečku už ani neviete, ktorá farba je ktorá. Šedá je na tom s pigmentáciou o niečo lepšie. Tiene tiež dosť prášia a celkovo som si z nich vôbec nesadla na zadok, takže nad kúpou ďalších tieňov od tejto značky budem veľmi dlho premýšľať. 
IMG_1832

gosh
A čo vy a produkty značky Gosh? Ja som od nich vyskúšala tiež Lip Oil a rúž, ktoré sa mi páčia, ale o tom až niekedy na budúce.

26 komentárov:

  1. Upřímně mě tato značka moc nezaujala, takže i tato recenze je určitě přínosem! :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rúž od nich sa mi veľmi páči, ale naň bude tiež určo recenzia :)

      Odstrániť
  2. Já značku znám, ale nikdy jsem ji nevyhledavala :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa lákala už veľmi dlho práve, no nakoniec to veľmi nedopadlo :D

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. Lebo som ich celkom dosť vrstvila, aby bola farba vidieť :).

      Odstrániť
  4. mne sa zdajú práveže tie dva dobre pigmentované, len tá šedá nie :D a linky od nixu tuším nie sú drahšie ako tieto od goshu, okolo 160kč tuším stoja v čechách :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ja som to tak miliónkrát vrstvila :D. Ale keď nájdeš nejaký eshop, kde ich majú a ktorý posiela aj k nám a prirátaš poštovné, tak je to určite viac :(. Ale snáď bude teda aj u nás NYX a spravíme si zase výlet do BA! :))

      Odstrániť
  5. Tuto značku jsem ještě neměla, ale jak píše Monča výše, taky mi přijdou ty dva světlé odstíny velmi dobře pigmentované. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako som už aj jej odpovedala, veľmi veľakrát som prešla po tieni vrstvila na ruku, aby bolo vidieť :)

      Odstrániť
  6. Odpovede
    1. Hlavne fialovú linku som už dlho predtým hľadala :)

      Odstrániť
  7. Tyto produkty jsem nezkoušela, ale jak píšeš, tak jsou za pár korun více i lepší, ačkoliv nevím, jestli by mi zrovna tyto vyhovovaly. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že hlavne tie tiene sa za takú cenu dajú nájsť aj oveľa lepšie :)

      Odstrániť
  8. já z gosh zkušenosti nemám, ale líbí se mi tvoje naušnice :-D

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Moc moc moc by se mi líbila ta linka, škoda těch vlastností :(

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mne od Gosh sadol krém na mastnú pleť, a to mne vyhovuje naozaj máloktorý krém:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Gosh jsem nikdy nezkoušela a když jsem koukala na úvodní fotku, tak jsem si fakt říkala "jééé, takové hezké stíny", ale po přečtení recenze mě nelákají. Děkuju, že šetříš mojí peněženku :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. O této značce se všude pořád mluví, ale mě pořád nezaujala natolik, abych si od ní něco pořídila :)

    Giveaway | Victoria's Secret, Dermacol, Avon...

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Značku som ešte nikdy nevyskúšala, ale veľmi ma láka a vyzerá skvelo!
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Díky za kvalitní recenzi - dost pomohla ♥︎ Cappuccino Lover

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Už som o značke počula, ale nevyskúšala. Farbičky vyzerajú super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Značku Gosh som kedysi mala pomerne veľmi rada, používala som dlhú dobu X-Ceptional Wear make-up, mala som aj nejaké očné tiene (single a trio - tie boli fajn), no naposledy som si kúpila mini paletku s nude odtieňmi a tá bola katastrofálna. Nedávno som si chcela od Gosh kúpiť matné tiene v ceruzke, no keďže po swatchnutí na ruke vôbec nezasychali a rozmázavali sa, kúpu som si ihneď rozmyslela.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Barvy vypadají úžasně, děkuji za recenzi. :)

    Zvu tě na letní giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Já od Goshe ještě nic nezkoušela, ale tahle značka mě docela zajímá. Ovšem tyhle produkty se přiznám, že mě moc neoslovily a nějak nevím co si o nich myslet :/

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks