piatok, 1. júla 2016

June

Prvý júl a dnes moje zhrnutie predchádzajúceho mesiaca. Veľmi dobre viem, prečo sa tieto články majú písať postupne, v priebehu. Teraz si nepamätám skoro nič! Ešteže tieto články majú byť akýmsi mojim krátkym denníčkom :D. Takže dnes len veľmi kratučko, pretože mám z celého mesiaca akýsi mišung a už ani neviem či bolo skôr to alebo tamto. Tiež sa vám niekedy všetky dni zlievajú do jedného? 
june1
Jún bol pre mňa, ako za posledných pár rokov, brigádnicky. Treba zarobiť nejaké peniažky, ako často hovorím na život, ale priznajme si, že u mňa hlavne na kozmetiku a iné shoppingy. Na prvé dni si teda spomínam len na brigádu, občasné cvičenie a zmrzlinu. Tiež na ňu chodíte hlavne, keď ešte nie je také teplo a potom sa jej tak prejete, že celé leto sa jej skoro ani nedotknete?
Potom si pamätám hneď na zopár zábavných nákupov s bratom. Vyberať chlapské oblečenie bez obmedzeného rozpočtu je proste mega fajn a ešte, keď vám za odmenu niečo aj kúpi. No neber to! :D Určite čoskoro čakajte new in! A nákup nového koberca s ním bola tiež celkom zábava. Presvedčiť ho, že biela kožušinka je oveľa fotogenickejšia na instagram ako tá hnedá, bol celkom boj, ktorý som nakoniec prehrala ja. A tak mám nový hnedý kožušinový koberec a mobil plný fotiek z Möbelixu.
Prvýkrát som sa tiež bola pozrieť v Jánošíkových dierach a bolo tam supersky, určite vám odporúčam vybrať sa tam na nejakú túru. Naša príroda je proste nádherná, o tom žiadna. A nakoniec samá party, no najlepšia gramofónová! A dávam si predsavzatie, že v júli budem foťák ťahať všade so sebou, lebo fotky z mobilu sú o ničom! A ďalej si dávam za úlohu prečítať hneď niekoľko kníh, začať písať na knihy recenzie a prestať sa toľko sťažovať! 
june2
Aký bol váš jún? A aké máte plány na júl?

Update: A samozrejme som zabudla spomenúť najdôležitejšiu vec a to, že som si vlasy, ktoré mi konečne dorástli po pás, nechala ostrihať o pol metra!

17 komentárov:

  1. Já tento článek vždy píšu na konci každého měsíce a mám stejný problém jako ty :D Někdy si nedokážu vzpomenout, co jsem v určitý den dělala a pak to dopadne tak, že nevím, co napsat :D
    Těším se na new in :)

    http://life-by-peggie.blogspot.cz/2016/06/my-june-2016.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musím to začať jednoducho písať postupne :D

      Odstrániť
  2. Taky jsem měla brigádnický červen :) skoro každý den pracovní a penízky jsou potřeba, to je pravda :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aspoň niečo málo si za odmenu kúpiť môžeme :)

      Odstrániť
  3. Ja som jún prežila - bohužiaľ - naháňaním známok v škole... Ale nakoniec to nedopadlo vôbec zle a teraz mám už pokoj, takže :D
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak mě brigádnické měsíce teprve čekají (doufejme :D)...a moc se mi líbí ta fotka bot na vzorované podlaze, to já můžu :D!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež! Ale v mojom okolí je málo takýchto pekných :D

      Odstrániť
  5. Super fotky,ja som bola celý jún dosť lenivá, učenie na koncoročné písomky mi dalo dosť zabrať.
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka! Ale už je po a tak môžeš užívať leto :)

      Odstrániť
  6. Také isté ako na jún :-D Brigáda, občas doma, ale idem aj na menšiu dovolenku od Tatier budúci týždeň :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takže tak nejak podobne ako ja! :) Uži si Tatry! :)

      Odstrániť
  7. haha toto je ako keby som to písala ja. Tiež mám júnové dni v hlave nejako rozhádzané. A na zmrzlinu sme začali chodiť, keď bolo asi 17 stupňov a teraz sa jej až tak prejedať nepotrebujeme :D Jánošíkové diery sú krásne a hlavne v lete sa tam dá príjemne schladiť :) a tiež by som rada nosila foťák všade so sebou, lebo mobilové fotky sa mi na ten blog ani dávať nechce .

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne! Radšej ich dám len takéto zmenšené aj to len tie, čo boli publikovateľné aj na insta :D

      Odstrániť
  8. To mi povídej! Já jsem se teď snažila napsat shrnutí uplynulého půl roka a najednou jsem měla všechno slitý a vybavit si, co bylo v kterém měsíci bylo těméř nemožný :D

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pol roka by som nedala, preto sa snažím takto každý mesiac niečo napísať :D

      Odstrániť
  9. Mám uplně stejný problém, nikdy nevím co bylo dřív a jak to vlastně kolikrát všechno bylo :D Ale vypadá to, že sis poslední dobu moc užila a to je hlavní :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks