sobota, 23. júla 2016

Review | Bioderma

Krásnu sobotu prajem! Dnes som si pre vás pripravila recenziu na ďalšie dva produkty z rady Sébium značky Bioderma. V prvom článku o produktoch z tejto rady som celkom vychválila micerálnu vodu Sébium H20 a čistiaci gél Sébium Gel moussant, no v druhom som úplne zavrhla krémy Sébium Global a Sébium Mat. Dnes vám niečo málo napíšem o sére Sébium Pore Refiner a o korektore Sébium Al korektor.
IMG_3659
Prvý z týchto produktov, teda sérum Sébium Pore Refiner som sa snažila používať dlhšie ako krémy z už spomínanej, predchádzajúcej recenzie. Prečo? Pretože, kto by nechcel stiahnuté póry, všakže? No najskôr k tomu, čo sľubuje oficiálny popis. Sébium Pore Refiner má 30 ml, určený je na zmiešanú pokožku s rozšírenými pórmi. Sľubuje stiahnuté póry, ktoré sú menej viditeľné a štruktúru pokožky jemnejšiu, pravidelnejšiu a jasnejšiu. Patentovaný komplex Fluidactiv by mal regulovať kvalitu mazu, zabraňovať opätovnému upchávaniu pórov a vzniku nedokonalostí. Sérum ďalej obsahuje kyselinu agarovú, ktorá má silné astringentné účinky, sťahuje póry a zjemňuje vzhľad pokožky. Antioxidanty obsiahnuté v sére prinavracajú pokožke jej prirodzený jas. Sérum sa môže používať každý deň ráno i večer. Ja som ho používala väčšinou ráno, po vyčistení pleti a pred krémom.
Sérum má veľmi ľahkú, vodovú konzistenciu. Ľahko sa teda rozotiera a rýchlo vstrebáva do pleti, nezanecháva na nej žiaden mastný či nepríjemný film. Po mojich skúsenostiach s ich krémami som čakala štípanie, svrbenie, vysušovanie, ale našťastie sa nič také nekonalo. Aj po dlhšom používaní som však nezaznamenala žiadne výsledky, žiadne stiahnuté póry a ani žiadne ďalšie zmeny na pleti. Ak to mám porovnať, tak tonikum Skin Blossom, ktoré som spomínala tu, napáchalo v tomto oveľa väčšie účinky už po jednom použití. Toto sérum mi s pleťou jednoducho nič nerobí a preto nevidím dôvod ho ďalej používať.

Sébium Al korektor má 30 ml a obsahuje dve časti, tekutý, pleťový, tonovací krém a tuhý, zelený korektor. A opäť čo sľubuje? Odstránenie nedokonalostí pleti a akné, zmatnenú, hydratovanú a rozjasnenú pleť, zjednotenie odtieňu pokožky. Tento tónovací krém takisto obsahuje komplex Fluidactiv, ktorý by mal regulovať kvalitu kožného mazu, zabraňovať upchávaniu pórov a vzniku čiernych bodiek. Krém ďalej obsahuje glukonát zinku, ktorý by mal v kombinácii s enoxolónom a inhibítorom lipázy zabraňovať šíreniu P. acnes, čo je baktéria zodpovedná za zápal spôsobujúci vyrážky. Ďalej by mal zabraňovať začervenaniu a podráždeniu pokožky.
Začnem zelenou, tuhou časťou, ktorá je na lokálne použitie super. Začervenanie okolo vyrážky trošku zmierni, vysuší a tak je samozrejmé, že aj rýchlejšie vylieči. Na väčších plochách (dúfam, že nie som jediná, ktorej sa vedľa seba dokáže vytvoriť päť veľkých vyrážok :D) to však nevyzerá dobre, pretože je príliš tuhý a zle sa na väčšej plôške rozotiera. Samozrejme tiež nie je vhodný na suchú pleť či suché miesta.
Tónovací krém má ľahkú tekutú konzistenciu, ale príde mi skôr ako nejaký bb krém. Neviem si ho totižto predstaviť ako náhradu za krém a aj tónovacie krémy si predstavujem úplne inak. Fajný vyrábal, ak si dobre pamätám, Avon a doma mám ešte jeden fajn a to Garnier - Miracle Skin Cream. Odtieň tohto je fajn, na moju pleť akurát, nefľakatí, nezoxiduje, nevytvorí žiadnu oranžádu, ale zvýrazňuje suché miesta (šupinky na čele a nose everywhere) a na to, že je určený na problematickú pleť, má celkom slabú kryciu schopnosť. Sébium Al korektor ma teda tiež vôbec neohúril a to ani nehovorím o tom, že som nezaznamenala žiadne zlepšenie stavu mojej pleti. 
bioderma
IMG_3663
IMG_3666
Vyskúšala som už väčšinu produktov Sébium od Biodermy, ale z tejto rady môžem odporúčať len gél na čistenie pleti a micerálnu vodu. Aké sú vaše skúsenosti? Používate aj vy zelený korektor na začervenané miesta? 

9 komentárov:

  1. Tohle zrovna nepoužívám, ale zelenou micelárku a krém na plet ano a ty jou dokonalé :))
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bioderma je super, už dlho som od nich nič nemala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tahle řada je skvělá, mám ji moc ráda. Hlavně Pore refiner to je naprostá dokonalost. A připomíná mi to, že musím dokoupit zásoby :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc pěkná recenze! tuhle řadu jsem ještě nezkoušela, ale používám většinou tyhle typy produktů na problematickou nebo mastnější pleť. Asi by mi taky sednul jen ten gel a micelárka. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Bioderma má super výrobky. Trápí mě rozšířené póry, takže uvažuji o sérum Sébium Pore Refiner.
    FitBlanka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já jsem od Biodermy bohužel ještě nic nevyzkoušela, ale vždycky jsem chtěla, jen jsem se k tomu ještě nějak nedostala :(

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Od biodermy som bohužiaľ ešte nič neskúšala, no chystám sa na ňu už dlhšie :)

    Pozývam ťa na letnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu! :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tuto kosmetiku nepoužívám neboť si myslím že není tak dobrá jak se na první pohled zdá. Měla jsem možnost vyzkoušet několik vzorků jako: pore refiner a taktéž ani já si nevšimla žádných změn, dále jsem měla sébium hydra krém což byla naprostá hrůza, krém se děsně drolil asi tak jako AKN Fluid který zanechal pleť akorát ulepenou. Jediné plus vidím u micelárky, ta byla nejlepší. Možná si říkám, kdybych používala produkty déle pleť by si zvykla ale těžko říct.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mne Pore Refiner taktiež nič nerobil, póry mi takmer vôbec nestiahol :(

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks