nedeľa 3. júla 2016

Skin Blossom

Dnes mám pre vás jednu veľmi pozitívnu recenziu na dva produkty prírodnej značky Skin Blossom. Produkty tejto značky sú z účinných organických zložiek, schválené nezávislou organizáciou Soil Association a sú taktiež vhodné pre vegánov. Neobsahujú žiadne parabény, silikóny, umelé vône a farbivá a iné škodlivé látky. Ich výživný a hydratačný krém u mňa už dávnejšie pristál vďaka súťaži a organické pleťové tonikum som si vybrala vďaka ich výzve na testovanie, ktorá prebiehala na ich instagrame. Týmto ďakujem Skin Blossom za zaslanie tonika na vyskúšanie. 
IMG_4229
Organické pleťové tonikum Skin Blossom je podľa výrobcu ideálne na dočistenie pleti. Vďaka svojmu zloženiu by malo mať antioxidačné účinky a schopnosť dočistiť a stiahnuť póry.  Aloe Vera a glycerín v ňom obsiahnuté zaručujú rovnováhu a jemné éterické oleje oživenie pleti. Tonikum má 150 ml, stojí 8,99 € a je vhodné pre všetky typy pleti, vrátane citlivej.
Ako prvé vás pri tomto toniku určite osloví vôňa. Cítiť z nej prírodu, bližšie to neviem identifikovať, ale nie je to napríklad tá typicky bylinková vôňa, ktorá vadí viacerým ľuďom. Tonikum je na pleti príjemné, osviežujúce, nedráždi, neštípe ani v očiach, nezanecháva na tvári žiaden nepríjemný pocit. Pleť pekne vyčistí, zmatní, nevysušuje ju a póry sú po ňom naozaj pekne stiahnuté a niektoré menšie aj neviditeľné. To som nezaznamenala ešte pri žiadnej pleťovej vode či toniku. Takže palec hore!

Výživný a hydratačný krém je podľa výrobcu ľahkým krémom na tvár s antioxidačným účinkom, ktorý hydratuje a vyživuje pokožku tváre a krku. Výrobca sľubuje bohatú, ale ľahkú textúru, ktorá sa ľahko vstrebáva do pokožky. Vďaka jojobovému oleju by mala byť pleť hydratovaná počas celého dňa a v kombinácii s bambuckým maslom a vitamínom E  by mal dodávať pleti minerály a vitamíny a pleť chrániť. Krém je jemne prevoňaný esenciálnymi olejmi, sľubuje matujúci účinok a je vhodný aj ako podklad pod make-up či tónovací krém. Krém má 50 ml, stojí 10,99 € a  je taktiež vhodný pre všetky typy pleti, vrátane citlivej.
Krém je naozaj veľmi ľahký, vodovejšej konzistencie, ale aj napriek tomu, stačí jedna kvapka veľkosti hrášku na celú tvár. Ľahko sa teda aj rozotiera a vstrebáva, ale nepovedala by som, že aj rýchlo. Na pleti zanechá chvíľu taký jemný film, ale nie je to nič mega nepríjemné. Musím však povedať, že veľmi málo hydratuje a pochybujem, že by vyhovoval niekomu so suchou a citlivou pleťou. Pre mňa je teraz na leto super, ale na zimu by som ho brala v hutnejšej verzii s lepšími hydratačnými schopnosťami. Ak teda nemáte príliš suchú pokožku a hľadáte niečo na leto, tak skúste. Výhodou je však opäť matujúci účinok a super sa naň nanáša aj makeup a korektor.

Vyskúšali ste už niečo od značky Skin Blossom? Aké sú vaše skúsenosti? 

13 komentárov:

  1. O tejto značke som ešte nepočula, no vyzerá dosť dobre :)

    Na mojom blogu práve prebieha letná Giveaway, budem veľmi rada, ak sa zapojíš!
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  2. O značce slyším poprvé, ale líbí se mi její koncept, že je přírodní a vhodná i pro vegany :)


    Krásné nohy s Remingtonem

    OdpovedaťOdstrániť
  3. O znacce jsem jeste nikdy neslysela. Produkty vypadaji zajimave. Libi se mi to, ze jsou prirodni.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. O týchto prípravkoch som už veľa počula a čítala no doposiaľ som si ho nekúpila. Už ny asi bolo na čase

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kde ty chodíš na tieto značky?? O veľa z nich som ešte nepočula. Ale pomaly sa vďaka tebe dostávam do obrazu :3

    SASHA´S LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
  6. značku nepoznám, ale podľa tvojej recenzie musí byť najmä to tonikum ozaj dobré :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To tonikum by som rada vyskúšala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mam vyzkouseny krem, ale i cistici gel a ocni krem, vsechno na 💋💋💋

    Andreablog®

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Od Skin Blossom som zatiaľ nič nevyskúšala, ale zo všetkých výrobkov ma najviac oslovilo práve pleťové tonikum, tak možno niekedy vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. O značke som ešte nepočula, ale tonikum rada vyskúšam.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tuto značku neznám, ale vypadá dobře :)

    eLblog

    OdpovedaťOdstrániť
  12. sranda čítať komentáre, koľko dievčat ani nepozná túto značku :D ... a to tonikum vyzerá fajn aj keď obal otras no :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. such a cool post !

    I love your pretty hair so much !

    Please feel free to visit my blog and if you like we can follow each other :) what do you think ?

    NEW Post - 3D Nail art tutorial


    Facebook |Bloglovin |♥Instagram | Lookbook |Google✚


    Stay Gold

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks