štvrtok 7. júla 2016

Summer Giveaway

50 000 vzhliadnutí blogu! Yay! Teším sa veľmi a preto tu mám pre vás opäť pripravenú súťaž. Nejak ju chystám už od marca a vždy pri nákupoch pre seba som myslela aj na vás a tak sa mi tu toho nazbieralo celkom dosť, takže dúfam, že sa vám z toho aspoň niečo bude páčiť a radi sa zapojíte.
giveaway
Sprchový olej od Biodermy je skvelý a určite sa tešte aj na recenziu. Spolu s ich telovým mliekom tvoria super dvojku v starostlivosti o telo. A ak vám bude málo, tak vás iste poteší suchý olej od Yves Rocher, ktorý mám tiež, ale ešte som ho nestihla vyskúšať. To viete, príliš veľké zásoby telových mliek. Máte skúsenosť? Ďalej som do súťaže zaradila balzam na pery Blistex s perfektnou vôňou manga a pomarančov a zo starostlivosti nakoniec ricínový olej od českej značky Saloos. Tiež som si ho kúpila a začínam testovať!  
Liqiud Camouflage som zháňala dosť dlho a keď som ho konečne uvidela v stojane v DM, musela som predsa zobrať jeden aj pre vás. Očné tiene Essence som vzala len tak na skúšku, ale riasenka SuperShock od Avonu a rúž Kate sú moje srdcovky.

Taaak, dúfam, že sa vám produkty páčia a teraz už k jednoduchým pravidlám.

1. Sledovať blog cez GFC.
2. Napísať do komentáru meno, pod ktorým sledujete, email a to ako trávite leto, kam idete na fesťák a pod. Zaujíma ma všetko! :)

Súťaž trvá do 31. júla a hneď na druhý deň tu zverejním víťaza. 

A to je všetko! Easy, nie? Samozrejme vám nebránim v sledovaní ďalších mojich sociálnych sietí, ktoré nájdete naľavo. Na facebooku tiež nájdete ďalšiu súťaž. Teším sa na vaše komentáre! :) 

135 komentárov:

  1. Jeej, skvelá Giveaway! A gratulujem :)
    GFC: Ev.
    hellomynameisev@gmail.com
    Plány nemáme ešte vôbec žiadne (všetko vždy na poslednú chvíľu :D), no v blízkej budúcnosti pôjdeme zrejme do Brna a pod.

    Na mojom blogu práve prebieha taktež jedna letná Giveaway, budem veľmi rada, ak sa zapojíš! :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 1. Ďakujem! :) Tiež plánujem Brno. A neplánované akcie sú aj tak najlepšie :).

      Odstrániť
  2. GFC Kateřina Výmolová
    blogbeautybyk@gmail.com
    Léto budu trávit v ČR na festival bych nějaký chtěla, ale jaký ještě nevím a a k moři minimálně na týden :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. GFC: Soňa Lazoriková
    email: s.lazorik@gmail.com
    Idem na dovolenku do Turecka a potom už len domáca pohoda a užívanie si teplúčka.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvělá giveaway! Zrovna mi dochází přesně tenhle korektor, tak by se mi hodilo nové balení :D Z těch hudebních akcí jsem byla na Rock for People a v srpnu se chystám na The Neighbourhood.. A jinak spíš pohodička - výlet za kamarádkama, na chatu k Mácháči pravděpodobně a filmovka v Hradišti :)
    GFC: Julie Kročová
    juliekrocova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 4. Ja sa snáď na budúci rok dostanem na RfP, už to plánujem 4 roky :D.

      Odstrániť
  5. Opravdu krásná GA. Gratuluji.
    GFC: Michaela Barthová
    Mail:siraelxy@gmail.com
    Na fesťáky už nemám věk, nicméně žiji v městečku kde se celé léto něco děje. Teď je tzv.beach léto kde jsou součástí vystoupení různých kapel, např.No Name, Mandrage....pak nádleduje Letní filmová škola a opět doprovodné akce.
    V srpnu jedeme na dovču do Holandska.
    O všem? Ovšem!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 5. Tak to je super! Hlavne obe kapely veľmi môžem a potom aj tá Letná filmová škola znie veľmi dobre! :)

      Odstrániť
  6. No gratuluji👍👍👍😘😘😘
    Gfc maria nadaska
    Marianadaska1@gmail.com

    Ja bych chtela vyzkouset hlavne suchy olej od YR. A prazdniny stravime doma, diky Noelkovi, ktery oslavil prvnimrok a cestovani v tomto horku je katastrofa😰😰😰 bazen to jisti😝😝😝

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 6. Vďaka! :) Bazén je aj tak najviac super! :D

      Odstrániť
  7. Sledujem pod týmto menom Bilberry Day. V lete chystám pár kratších výletov, čiže hory, nejaké slovenské pamiatky, arborétum Mlyňany, Praha, Viedeň. Popritom ešte vylepšovať angličtinu, učiť sa štatistiku, začať písať diplomku. Email: bilberryday@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 7. Tak to sú veľké plány! :) Prahu aj Viedeň závidím, ale snáď do Prahy sa tento rok ešte dostanem :)

      Odstrániť
  8. GFC: Janie Hannagonova kajuska881@gmail.com
    V auguste sa chystám na menšiu dovolenku do Pieninského národného parku.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. GFC: Alex B
    Ja idem zajtra do Tatier, kde sa teším moc mo ca potom len brigáda, ale možno ešte pôjdem s kamoškami na nejaké malé výletíky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Gfc ervulenka
    Ervulenka@seznam.cz
    Jedeme do Adrspachu, někam k moři v srpnu, mame chatu v Roznove pod Radhoštěm kde jezdíme na víkendy, jinak výlety po okoli a chodím na brigadu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 10. Takže celkom nabité leto :), ale tak to má byť! :)

      Odstrániť
  11. gfc: jay
    juliapavlikova2@gmail.com
    tento rok leto nemám až také nabité ako bolo minulý. zatiaľ mám naplánovanú len brigádu, pár stanovačiek, chatu v tatrách a turistiky, nejaké výlety po slovensku, keď mám ešte stále možnosť cestovať zadarmo.. na festivaly bohužiaľ ešte nemám moc vek (aspoň moji rodičia majú taký pocit), ale snáď od budúceho roku sa to rozbehne, pretože taký rock for people by som si nerada nechala ujsť. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 11. Ja som na festivaly začala chodiť až po 18tke a nemám pocit, že by som o niečo prišla. Vlastne tam ani nestretávam takých mladých ľudí, takže to tým rodičom ani veľmi nevyčítaj :).

      Odstrániť
  12. Sleduji přes GFC jako Ms.Luccy
    vondryskoval@seznam.cz
    Letos se chystáme s přítelem autem do Chorvatska :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 12. Chorvátsko je tá naša klasika, takže užívajte :)

      Odstrániť
  13. gfc- lifebydena
    lifebydena@gmail.com
    krásne produkty! ja nie som festivalová, ale kúpačiek po Slovensku(Senec, Bešeňova,...)bude cez leto dúfam dosť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 13. Medzi sledovatelmi som ťa však našla ako Dena S :). Ja zase nie som na takéto kúpačky, na kupku vydržím max 3 hodiny a to mi stačí :D.

      Odstrániť
  14. Sleduji přes GFC jako Klára Odehnalová.
    klara.odehnalova1@gmail.com
    Festivalový člověk moc nejsem. Letos se chystám na 2 letní tábory (v podstatě na 3) jako praktikant a vedoucí.
    První tábor je spíše zážitkový, taneční a sportovní, návštěvou bude Pavel Callta a celkově se moc těším, protože jsem nikdy na takovém táboře nebyla a jedu rovnou jako vedoucí.
    Druhý tábor je klasika, skautský, na který jezdím už několik let ! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 14. Tak si to uži a nech sú deti super! :)

      Odstrániť
  15. GFC slovakovairca95
    Na festival se žádný nechystám, ale pojedu na Moravu za rodinou. S kamarády se chystáme jet do Benátek.
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. GFC: ZuZu
    sabova24 (zavináč) gmail (bodka) com
    veru tento rok sa tak ako vždy nikam nechystám je pracovný aj keď vlastne na 3 dni aspoň na chatu mali by sme ísť budúci týždeň stráviť nejaký ten čas bez internetu, len ma niečo chytá tak snáď neskončím len doma s chrípkou lebo to by ma hnevalo veru... po 3 rokoch bez voľna by to chcelo aspoň zaslúžený 3dňový oddych

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 16. Tak snáď ťa to nedrapne, nech si aspoň chatu môžeš užiť! :)

      Odstrániť
  17. GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Mám ráda neplánované akce takže se nechám překvapit kam nakonec vyrazím. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. GFC: Peťuška
    ja zatiaľ len trávim len v práci... :D nič extra nechystým, skôr len nejaké výlety po okolí... a oddych... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 18. Ja tiež dúfam, že dám hneď niekoľko výletov tu po Slovensku :)

      Odstrániť
  19. GFC: Veronika Baginová
    veo.baginova@gmail.com

    mne od pondelka začína dovolenka, takže určite niečo vymymslím :) máme na pláne manšie výlety po blízku :)

    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Jé, taková hezká soutěž (a hlavně obsahující i zdravé věci ☺)!
    GFC: Johanka
    jajka.cab@gmail.com

    Tohle léto je takové "nezábavné", protože jen pracuji, pracuji a pracuji, ale vyšetřila jsem si samozřejmě i nějaký čas na kamarády a výlety - takže tu práci občas i obzvláštím i něčím příjemnějším :D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 20. Tak a nejaké kúpalisko a pod. sa dá postíhať aj po práci :)

      Odstrániť
  21. GFC Miška
    Misa.Pavlikova15@gmail.com
    Já leto stravím v práci :D o víkendech mozná nějaké výlety :)))
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 21. Aj cez víkendy sa toho dá veľa stihnúť :))

      Odstrániť
  22. Krásná soutěž :). Sleduji jako BeautyPusinka. Já se chystám v srpnu do Francie, ale jinak trávím léto tak nějak oddychově a pracovně :) beautypusinka_gmail.com BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 22. Ach, teším sa na nejaké články odtiaľ! :)

      Odstrániť
  23. sledujem :) kat.jenisova@gmail.com .. a leto budem opäť tráviť v Poľsku, na fesťák sa nechystám, no idem na jeden vytúžený koncert! :D :) krásna giveaway :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. GFC: Lenka Ďurčeková
    lenka.durcekova@gmail.com
    Leto trávim väčšinou oddychovaním a cestovaním - cez toto leto sa chystám na Veľký Rozsutec, do Budapešte a na cesty po slovenských mestečkách - no a okrem toho čítaním, blogovaním, pozeraním seriálov a fotograovaním. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 24. Tak to máme tak nejak podobne a Budapešť závidím! :D

      Odstrániť
  25. Krásna Ga gfc: Katarína sladeckova
    E-mail: sladeckova219@gmail.com
    Leto väčšinou trávim v Tatrach (aspoň týždeň) no teraz som to stihla už prvý júnový, takže budem troska pracovať a samozrejme oddych a blogoanie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 25. Rodina tiež chodí na týždeň do Tatier, ale mňa to nejak neláka :P. Ty si to uži! :)

      Odstrániť
  26. gratuluji k číslu shlédnutí :)
    e-mail: cervenkova.barbora@seznam.cz, sleduji jako Barbora Červenková na GFC
    Léto? Je plné výletů po českýc lesích a kopcích, večer piju u knihy citronové černé pivo :))
    Krásné léto i Vám!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj, čtu teď knihy do práce (psychologie) a začínám ruské autory - konkrétně Dostojevského :)

      Odstrániť
  27. Gratulujem k 50 000 a želám len veľa ďalších úspechov :)
    GFC: Aďa G.
    mail: 555adka55@gmail.com
    Leto strávim asi čo najviac s kamarátkami a potom s rodinou. Prípadnú dovolenku riešim na poslednú chvíľu, nakoľko som už veľakrát bola sklamaná z vecí, ktoré boli dopredu naplánované a potom nevyšli.

    Prajem ti krásne leta, veľa zážitkov, vody a slniečka ♥
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 27. Presne to tak býva! :) Spontánne akcie sú najlepšie :))

      Odstrániť
  28. GFC Lenka Šamajová
    lenka.samajova7@gmail.com
    Moje leto ?:-))) ja prave v deviatom mesiaci očakávam tak dovolenku v rezorte Materska riviéra !:D

    OdpovedaťOdstrániť
  29. GFC: Terezah-style a FB: Tereza Hájková
    V červenci chodím na brigádu, konkrétně do obchůdku Terno, kde je to fajn protože zde jsou skvělý lidé a to je nejdůležitější. Dále srpen už budu trávit lepším způsobem ve Španělsku, kdy dám nohy nahoru a budu odpočívat jak jen to půjde.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 29. Dobrý kolektív je základ, hneď sa lepšie pracuje :). Užívaj Španielsko! :)

      Odstrániť
  30. GFC: Maruška Friedlová, stejně tak FB, ale to už jsem dlouhodobým fanouškem. :)) Ceny jsou opravdu krásné a zvláště olejíček vypadá dobře. :)
    No, moje plány převážně znáš. Norsko, brigáda a pokud vše půjde dobře, procestuju ještě chvilku ČR, abych se podívala za kamarády. :)) A pak četba a relax. ^^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 30. Oba oleje som si kúpila aj ja a už skúšam, určite bude recenzia :)

      Odstrániť
  31. Anna Maďarová, budem vela cestovat a robit to co ma bavi

    OdpovedaťOdstrániť
  32. GFC: Alex Čuchorová
    mail: alexcuchorova@gmail.com
    V prvom rade gratulujem! A moje leto? Práve včera som si robila zoznam vecí ktoré chcem stihnúť a nechýbalo tam napríklad : vidieť východ slnka, ísť stanovať, mať filmový maratón, veľa čítať, navštíviť každú kaviareň v meste a také drobnosti, ktoré vo spojení so super ľuďmi budú nezabudnuteľné.

    SASHA´S LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 32. Ďakujem! To je parádny zoznam, ale ja už zoznamy radšej ani nerobím, lebo skoro nikdy nič z toho nie je :/. Ale tebe držím palce, nech ho celý zmákneš! :)

      Odstrániť
  33. GFC: Another Dominika
    anotherdominika@gmail.com
    Abych byla upřímná, tak tohle je snad první léto, kdy nemám žádný plán.. Brigáda mi nakonec bohužel nevyšla, a tak dělám přesně ty věci, o kterých jsem celý rok snila, že až budu mít volno, tak se k nim konečně dostanu. A tak čtu, dívám se na filmy, věnuju se blogu, výletuju, uklidila jsem si pokoj, protřídila skříň, sem tam se sejdu s nějakou kamarádkou a zatím si to všechno neskutečně užívám ♥ Jsem zvědavá, co mi tohle léto ještě přinese :)

    Beauty News | Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 33. Škoda tej brigády, ale aspoň môžeš užívať leto naplno! :)

      Odstrániť
  34. Sledujem pod tymto menom :)) moj mail je veve.hub@gmail.com :) inak v lete zatial nejake extra plany nemam a uz ani nemozem mat, kedze cele prazdniny odpracujem :D ale cez vikendy urcitr planujem nejake male vylety a tak :) a na zaciatku septembra idem do Prahy na koncert Red Hot Chili Peppers :) zelam ti krasne leto! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Vybrala jsi do soutěže super produkty :)
    GFC:SweetElis
    mail:1elka@email.cz
    Jinak už jsme byli s rodinou týden na chatě, kde jsem si to moc užila. Dál pojedu na týden k tátovi a samozřejmě k babičcce na Slovensko, kam se taky moc těším. Určitě budeme podnikat hodně výletů na kole a tak :) No a samozřejmě mě nevyhne brigáda :/ :D

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 35. Som rada, že sa páčia! Vidím, že sme na tom s tou brigádou rovnako :D. Kde babička na SR býva? :)

      Odstrániť
  36. GFC: Alexandra Petriková
    Email: lyziee25@gmail.com
    Ideme do Chorvátska a potom uz len do Madarska.Potom uz len pohoda a relax :)

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Možná se rýsuje zahraničí, ale nerada bych t ozakřikla :) a zbytek nechám na hurá akce, co se zrovna naskytne. Krásné léto ti přeji :)
    GFC Michaela Bártová
    mich.bartova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 37. Už som vyššie písala, že spontánne akcie sú aj tak najlepšie! :)

      Odstrániť
  38. sleduji jako caty.
    lindik1@gmail.com
    byla jsem v Budapešti a na Valašsku, uvidíme co se naskytne dál ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 38. Budapesť je môj sen! :) Snáď sa tam čoskoro pozriem aj ja!

      Odstrániť
  39. GFC: Zuzana Lacková
    spacesusi.blog@gmail.com :)
    Velmi pekna vyhra :) My zatim zadne plany nemame, snad jen Velky Meder na prodlouzeny vikend. Ale tak ja jsem na dovolene (materske :D) stale, takze jsem opalena z vychazek vic jak od more :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! :) Vo Veľkom Mederi som ešte nebola, ale každý tam chodí, takže tam musí byť super! :)

      Odstrániť
  40. Sleduji GFC jako Lucie Nováková.
    lucinko.n@gmail.com
    Na týden pojedeme s přítelem do Španělska :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 40. Španielsko bolo vždy mojim snom a teraz hlavne Barcelona! :)

      Odstrániť
  41. GFC: Aileen A
    mail: Aileen.a@seznam.cz
    v průběhu srpna plánuju cestu na Moravu, za vínem a zábavou. Původně jsem měla v plánu i zahraničí, třeba Itálii, ale bohužel se to nepodaří :( Ale sluníčko a zmrzlina je i doma, takže zas až tolik nesmutním ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 41. Budúci rok sa podarí aj zahraničie! ;)

      Odstrániť
  42. GFC: Eliška Vrbová
    mail: vrbova.eliska@centrum.cz

    Na začátku července jsem byla na Rock for People, to bylo super :) za týden se chystám s našima do Rakouska, pak na Vltavu s kamarády, do jižních Čech a pak do Chorvatska s přítelem :) letošní prázdiny jsou celkem nabité :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 42. Fuu, tak toho máš dosť! :) Ale tak treba, treba užívať! :)

      Odstrániť
  43. gfc elizabeth greenova
    tomanova.katerina@centrum.cz
    snad more a byla jsem v rusku a festak jedine majales

    OdpovedaťOdstrániť
  44. Gfc Nela Richterová
    nelarichterova@gmail.com
    Na dovolenou jedu k moři do Řecka nebo Maroka a v ČR se podívat do Adršpach

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 44. Sestra bola minulý rok v Maroku a veľmi si pochvaľovala :)

      Odstrániť
  45. GFC: Lavandula Diary
    lavanduladiarybytatiana@gmail.com

    Ja leto trávim v robote a ďalšiu polku bude tráviť v druhej a pri knihách. Takže také moc nezaujímavé leto :D Dovolenku som už stihla pred prázdninami, takže teraz už len ak tak niekde k vode blízko domu :)

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 45. Takže skoro stále pracovne ako ja :)

      Odstrániť
  46. GFC: Patrícia Klimentová
    patkaklimentova@gmail.com
    Ja som zatiaľ bola na Ruzinej a na Tuningovom zraze v Dobrej Nive, no chystám sa ešte na Dolnú Strehovu a na ďalší tuning do Svidnika 😀

    OdpovedaťOdstrániť
  47. GFC už sleduju nějakou tu dobu, pod jménem Terulle Turynová. :)
    terkaturynova@seznam.cz

    Na prázdniny jsem si nic kromé jednoho hudebního festivalu neplánovala. Ráda bych se ale ještě toto léto chtěla podívat někam do zahraničí ale vypadá to zatím jen na Německo, možná Polsko.
    No a už se pomalu blíží srpen a s ním i festival, na který se opravdu moc těším. Vstup je pro každého jako každý rok sice zdarma, za což jsem ráda ale vždy si to tam s přátely užijeme. :)
    _____________________________________________________________________________

    Mimochodem gratuluji k přesažení 50 000 zobrazení blogu!❤️😋

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 47. Mne by stačilo aj Nemecko a Poľsko! :)

      Odstrániť
  48. Přes GFC sleduju jako Iveta Skutková :)
    ivetaskutkova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  49. Jůů gratuluji:), ale upřímně nedivím se. Tento blog je tak božíí, že 100 000 bude brzy tady:) Jinak ceny jak vždy luxusní :33 ♥
    GFC Renata Okáčová
    reninan@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  50. Sledujem pod týmto menom :)
    Leto trávim pracovne kedže som študentka a našla som si brigádu , čo je vlastne aj veľmi super ;) Na festivaly som už aj začala chodiť a je to úplne super zažiť zase po roku ich atmosféru , ale najviac sa teším na festival ktorý bude tu v mojom rodnom meste/Snina/ a volá sa Rock pod Kameňom /milovníci tvrdej hudby si prídu na svoje/ . No tu medzi nami mešťanmi to už je tradícia sa tam zúčastniť, či už sa ti tá hudba páči alebo nie ,haha :)
    theresahoran1d@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 50. Treba zarobiť aspoň trochu peniažkov! A takéto domáce akcie sú najlepšie, keď sa ľudia zabavia už len vďaka ľuďom a atmosfére a netreba ani aby to počúvali :)

      Odstrániť
  51. Sledujem ako Dominika Gresh
    dominikagresh@gmail.com
    Celé leto strávim oddychovaním a opaľovaním sa na záhrade. Kedže som študentka tak som strašne rada, že ráno nemusím vstávať do školy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 51. Ja by som tiež najradšej pol dňa prespala :D

      Odstrániť
  52. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Brigády, doučování a nějaké to volno:)

    OdpovedaťOdstrániť
  53. Sledujem na GFC ako Paulína Budzeľová
    mail: paulina.budzelova@gmail.com

    Toto leto celkom pracovne- takže viem si leto predstaviť aj krajšie :) A keďže máme v pláne s priateľom stavať náš vysnívaný domček tak všetkú energiu dávame doň, výhra by ma veľmi potešila, kvôli tomu, že pri stavbe nie je peniažkov nazvyš.

    Prajem príjemný zvyšok dňa :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 53. Aj sesternica práve stavia, takže si viem trošku predstaviť aké to je :).

      Odstrániť
  54. GFC: DreamingAdie
    Nemám ráda lidi, takže celé léto trávím doma či na zahradě v obležení knížek a sledováním filmů i seriálů.:)
    adelreznickova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 54. Aj to je super leto a keď nič iné nemám, rovnako trávim čas :)

      Odstrániť
  55. GFC: Nicci Vobrubova
    email: nikivobrubova@seznam.cz
    A my jeli už do Itálie a jinak nikam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  56. GFC: Marie Jankuliaková
    jankuliakova.marie@seznam.cz
    Zamířila jsem na Aerodrome a RfP, ale jinak trávím letní dny v práci. Naštěstí alespoň o víkendu můžu jet s přítelem na chatu nebo na nějaký pěkný nákup a večeři :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 56. Dúfam, že RfP stihnem budúci rok aj ja! :)

      Odstrániť
  57. GFC - Kristýna Košuličocá
    Popravdě já léto trávím docela dost líně :D Jelikož jsem pořád doma a užívám si klidu :D Ale plánuji jít na koncerty Slzy a Ega, takže se těším ♥ jinak chodím s kamarády ven a jenom se tak flákáme :) a jak si užíváš ty léto?? ♥
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 57. Ach závidím, ja brigádujem, ale mala som aj voľno, takže dá sa to :)

      Odstrániť
  58. GFC: marmaloyd
    marmaloyd@centrum.cz
    Samozrejme ako vždy doma, kde je najlepšie.

    OdpovedaťOdstrániť
  59. Většinu léta letos trávím na kole, už se těším až s přáteli vyrazím do Krkonoš :)
    gfc Klára K
    tvorilka97@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 59. Závidím, ja tento rok veľmi málo bicyklujem :/

      Odstrániť
  60. Cez GFC sledujem ako Veronika Dedíková, môj email je veronikadedikova@gmail.com a moje leto sa nesie v tom, že si zriaďujem byt už a chystám sa od soboty na dovolenku, momentálne som chytila brušnú chrípku, takže žiadna sláva, ale inak len čítam, oddychuje, som s kamarátmi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  61. GFC Veronika K
    verun33ka@seznam.cz
    léto trávím doma - na vesnici, občas nějaký výlet jen tak autem po okolí do různých zapadlých vesnic a tak :)

    OdpovedaťOdstrániť
  62. sledujem cez GFC :)
    toto leto neplánujem dlhší výlet, ideme do Viedne a do Prahy. :)
    l.clavel@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  63. GFC: Soňa Knittlová
    Cez toto leto najviac asi brigádujem a šetrím si peniažky, pretože v auguste ma čaká výlet do Londýna. Občas samozrejme s kamoškami vybehnem na kávu alebo niekam sa zabaviť do mesta. :)
    sona.knittlova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 63. Minulý rok som to mala tak isto, takže uži Londýn! :)

      Odstrániť
  64. GFC: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz
    Letošní léto trávím spíš doma a po malých výletech. Větší výlet plánu na září, kdy s partou jedeme do Budapešti :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 64. Ach už asi tretia! Budapešť je môj sen :D

      Odstrániť
  65. GFC: Nikol L.
    Letošní léto mám nabité a první polovinu jsem si zatím moc užila! Navštívila jsem babičku, byla u moře, chodila ven s kamarády a podnikala různé výlety. Byla jsem také za kamarádkou v Bratislavě. Můžeš se dočíst na mém blogu kdyžtak, kdyby jsi měla zájem :)
    Snad budu mít štěstí^^
    nikollnenickova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  66. GFC Lenca
    lencaklimova@seznam.cz
    Letosní léto trávíme s dětmi po výletech. Dovolená nám sice nevyšla z rodinných důvodů, ale i tak si léto užíváme.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 66. Leto sa dá užiť aj bez dovolenky :)

      Odstrániť
  67. KRÁSNÁ GIVEAWAY! A top produkty♥ jinak já v létě jedu na fesťák a pak ještě do Gdank :)
    andrea.lekesova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks