pondelok, 18. júla 2016

Trip | Bojnice

Voľno síce mám, ale k tomuto a vašim blogom som sa aj tak nedostala. Dnes vám však ukážem pár fotiek z jedného výletu, ktorý som absolvovala v piatok. Keďže sa nám pekne ochladilo vydali sme sa do Bojníc. Kúpele, zoo, kúpalisko a hrad, povedali by ste, že majú, čo ponúknuť. Ale po dlhých rokoch sme navštívili zoo a boli sme veľmi sklamaní a myslím, že túto v Bojniciach už nadobro nahradí tá Zlínska. Zoo sme obehli snáď za hodinku, samozrejme zvieratá boli top, ale tie ich ohrady až tak nie. Vstupné pre dospelých je 5 € a pre študentov 2,5 €. Hrad však určite stojí za to a návštevu odporúčam. Vstupné závisí od dĺžky prehliadky, ale najvyššie vstupné je pre dospelých 8 € a pre študentov 5 €. 
castle
bojnice
sova
IMG_4780
castle_park
sova
flamingo
papagaj
castle
IMG_4924
IMG_4937
A ešte tip na obed! Salaš Vígľaš ponúka slovenskú klasiku, ale aj iné mňamky. Neboli to najlepšie halušky aké som kedy jedla, ale určite ponúkajú lepšie jedlo a lepší celkový servis, atmosféru ako tie predražené reštaurácie a kaviarne v centre Bojníc. 
bryndzove_halusky
IMG_4735
Ktorú zoo navštevujete najradšej vy?

18 komentárov:

  1. Já do Zoo moc nechodím, nějak mě to nebaví :D ty halušky vypadají strašně dobře! Škoda, že to nebyly ty nejlepší, jaké jsi kdy jedla :/

    Fingers Up 2016
    Giveaway | Victoria's Secret

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bojnice sú kúzelné. Bola som tam ako malá, ale najradšej by som tam šla hned teraz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zoo Bojnice je veľká bieda, sama som si povedala že už tam nepôjdem, vyhodené peniaze a povedala by som že celkom hanba nakoľko zámok je krásny, aj to okolie tam..moje naj zoo sú určite v Prahe, Plzni a zlíne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bojnice mám veľmi rada, na hrade a v zoo som bola asi 3 krát :D ♥
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  5. V Bojniciach sme boli s drahým na jeseň na víkend a veľmi dobre nám tam bolo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne fotografie! Mne sa zatiaľ najviac páčilo v Zlíne, zoo je tam fakt nádherná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Rada tam chodievam, je to krásne miesto :) Pekné fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásné fotky, hlavně těch zvířat! :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krasne fotky ;) Teeeda, jak dlouho planuji nejaky vylet po CR/ Slovensku a nejak porad nic. A pritom se daji objevit tak krasna mista jako treba tohle :)

    Poshlife

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja som veľmi túžila ísť do Bojníc a minulý rok sa mi to podarilo. Zámok sme už nestihli, pretože v ZOO sme strávili asi 3 hodiny :D Keďže som z Košíc, kde máme najväčšiu ZOO v strednej Európe čo sa rozlohy týka, tak som bola trošku šokovaná, aké malé výbehy zvieratká majú :( Ale inak sa mi tam veľmi páčilo :)
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
  11. mám ráda takové výlety na hrady či zámky :) pěkné fotky.
    Já mám nejraději zoo v Jihlavě, protože tu mám nejblíže domovu, ale jinak zatím pro mě nejhezčí zoo v ČR je ve Dvoře Králové safari.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Milujem výlety na hrady a zámky :) Bojnice mám tu hned pod rukou a je tam krásne

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Milujem výlety na hrady a zámky :) Bojnice mám tu hned pod rukou a je tam krásne

    OdpovedaťOdstrániť
  14. To jsou krásné fotky :) Krajina vypadá úžasně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Nejraději mám výlety po ČR a SR...přijde mi to jako mnohem lepší dovolená než se plahočit někde stovky kilometrů daleko, když je to tady u nás tak nádherné. V Bojnicích jsem byla před dvěma lety. Ne poprvé a snad ani naposled. Je tam fakt krááááásně :) Ale pořád mám nejraději Ostravskou ZOO
    FitBlanka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks