sobota, 9. júla 2016

Unboxing | Krabička krásy

Krásny sobotný večer prajem! Dnes s vami otvorím túto krásku. Letnú krabičku krásy zo slovenského eshopu s prírodnou kozmetikou BioBeauty. Samozrejme išlo o limitovanú ponuku a ja som veľmi rada, že som sa dlho nerozmýšľala, pretože všetky krabičky boli fuč do dvoch hodín. Táto roztomilosť do týždňa prišla a je tu! 
box_krabicka
Krabička bola ako vždy (vždy? je to moja druhá krabička z tohto eshopu, prvú rozbalovačku nájdete tu, ale viem, že vždy je) krásne zabalená, voňajúca, nechýbalo logo, kvetinky, farebný papier a výplň, aby sa nič nepoškodilo. Po rozbalení na mňa vykukol list s krátkym popisom krabičky a 10% kupónom na ďalší nákup. List bol tiež ručne podpísaný majiteľkou eshopu, čo je veľmi milý detail, ktorý poteší.
Začnem vzorkami od mojej obľúbenej Soaphorie. Maska a čistič Herbaphoria bude isto super. Má až 25 ml, takže určite vystačí aj na trikrát a v spotrebovancoch vám dám vedieť aká bola. Carbone - prírodné mydlo s aktívnym uhlím má 20 g a asi vydrží tiež nejakú tú dobu. Som pekne zvedavá, pretože podobné mydlo som na pleť neskúšala už veľmi dlho a toto sľubuje jej zmatnenie a pomoc s akné. Ďalšou vzorkou je jemný sprchový gél a šampón 2 v 1 značky Sophie la Girafe.
Na ružovú vodu počujem samú chválu, rovnako ako na slovenskú značku Dulcia. Vraj je to úplný zázrak a tak som sa veľmi potešila aj tejto vzorke. Šumivka Stibio je prvým plným produktom, ktorý som v krabičke našla. O značke počujem prvýkrát, ale táto bomba do kúpeľa naozaj nádherne vonia a už sa teším na voňavý kúpeľ.
Krabička v krabičke alebo inak balíček prírodných eko vložiek a tampónov. Vyskúšam, ale pochybujem, že si všimnem nejaký rozdiel, keďže som s podobnými vecami nikdy nemala problém.
A posledné dva plné produkty od TVOJa kozmetika. Hydratačný krém má 50 ml, je vhodný pre všetky typy pleti a ja ho začnem používať hneď zajtra, keďže mu žiaľ už v septembri končí záruka. Druhým produktom od tejto značky je čokoládový balzam na pery s úžasnou vôňou, ktorý sa u mňa tiež nestratí. 
orange_box
IMG_4672
list
unboxing
IMG_4676
IMG_4678
IMG_4679
IMG_4681
S týmto boxíkom som naozaj veľmi spokojná a jeho kúpu za 10€ vôbec neľutujem. Všetky tieto prírodné produkty využijem a navyše kozmetiku TVOJa som chcela už dlhšie vyskúšať a aspoň som si ušetrila to vyberanie, s ktorým mám ja vždy problém.  Ako sa krabička páči vám? Objednali ste si tiež? 

37 komentárov:

  1. Boxík je super, jsou v něm opravdu zajímavé produkty :) Děkuji mockrát za komentář na blogu, a krém určitě vyzkoušej, stojí to za to :)
    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už ho mám nachystaný a ostatné som schovala :D, aby som ho pekne stihla minúť a aby som ho poriadne otestovala :))

      Odstrániť
  2. síce ja som box nestihla ani na druhýkrát :D ale asi mi to ani nevadí, keď tak pozerám bolo by to u mňa tak pol na pol s tým produktami... avšak stále mám pocit, že tieto boxíky sú fakt super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak aspoň až tak neľutuješ, že si nestihla :)

      Odstrániť
  3. Taky jsem si krabičku koupila a jsem velmi spokojená. Taky mě hodně lákalo vyzkoušet TVOJi kosmetiku a včera jsem na večer zkusila hydratační krém a je skvělý. Uvidím po delší době používání.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja už som ho vyskúšala a zatiaľ som spokojná, tiež uvidím pri dlhšom používaní :)

      Odstrániť
  4. Jo kdybych byla v Česku tak hned objednávám :)) byla bych spokojená :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krabicka ma moc pekny obsah, tesim se na tvoje dojmy ☺
    Lovely imperfections

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už som vyskúšala krém a zatiaľ super :)

      Odstrániť
  6. Zbožňujem takéto krabičky, vždy mi spravia radosť. Mydlo aj masku na tvár od Soaphorie som už vyskúšala a bola som veľmi spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to sa teda teším na ich používanie :)

      Odstrániť
  7. Líbí, líbí! Šumivka do koupele vypadá skvěle, ještě jsem nikdy žádnou nezkoušela :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež asi len jednu, príde mi to celkom ako zbytočnosť :D. Ale táto nádherne vonia a asi si ju nechám len v skrini na prevonanie :)

      Odstrániť
  8. Krabička v sobě ukrývala skvělé produkty a za tu cenu se určitě vyplatila :)

    Beauty News | Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  9. o krabičce jsem slyšela už u jedné blogerky, krabička se mi líbí a v podstatě všechna kosmetika je pro mě neznámá, určitě bych ji chtěla také někdy zkusit:)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Treba sledovať hlavne facebook eshopu, kde vždy dajú vopred vedieť, kedy sa chystá a následne kedy sa spúšťa predaj krabičky :)

      Odstrániť
  10. Normálně mě takovéhle věci, články ani balíčky moc nezaujmou, přeci jen, já jsem spíš na ty knížky a tak, ovšem tohle vypadá hrozně pěkně! :)
    Vím, že dřív byly u nás populární Lady Boxy (či co) a tohle vypadá na podobném principu, jenom hezčí a lepší. A tak pěkné, že bych něco z toho třeba i taky vyzkoušela, kdyby to bylo u nás, navíc je to Bio!
    Pěkný článek. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak, tak. Ja som Lady Box nikdy nemala, ale tieto prírodné krabičky ma veľmi bavia! :) Vďaka! :)

      Odstrániť
  11. Z krabičky ma najviac zaujali výrobky od značky TVOJa a tiež maska od Soaphorie a ružová voda. Karbónové mydlo mám a som spokojná, myslím, že na akné nejaký účinok určite má :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to sa naň teším a ak bude dobré, kupujem vo väčšom :)

      Odstrániť
  12. Musím říct, že se mi moc líbí jak je to krásně zabalené, to je něco pro mě! :) A všechny produkty vypadají opravdu zajímavě, škoda, že já jsem tyhle krabičky krásy vůbec nepostřehla :(

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  13. niektoré produkty vyzerajú naozaj zaujímavo, tieto krabičky sú určite dobrý nápad :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Vždycky jsem nějaký takový box chtěla vyzkoušet :) Krásné věcičky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Všechny produkty vypadají skvěle! taky by se mi krabička líbila a určitě si ji někdy též objednám BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  16. O růžové vodě jsem slyšela hodně často a hodně chvály :) Jinak balíček jako celek hrozně pěkný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Krabička vyzerá naozaj super! Prekvapila si ma tým, že už do dvoch hodín bola predaná, to som naozaj nečakala :D
    CAROLINE

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Krabička vypadá úžasně! Vždycky mě tyhle překvápkové balíčky hrozně lákaly, ale nejsem takový beauty fanda, abych vše využila! Ráda zkouším nové věci, ale tohle by bylo přeci jen trochu moc! :D
    www.lifestylebirdie.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. To vyzerá milo :) Dúfam, že sa k nej dostanem niekedy aj ja. :)
    CoffeeTalk

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ja som nad krabičkou aj rozmýšľala, ale nakoniec som ju nebrala. Mňa by až tak nepotešila, takže som rada, že som si to s tou rozmyslela :D
    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Tak nejvic me zaujal ten krem. Opravdu napadite provedeni :) ja si ppsledni krabicku objednala uz nekolik let zpatky a od the doby jsem mela par, ktere jsem si chtela koupit, ale vzdycky mi je vyprodali drive nez jsem se rozmyslela. Klasika:D

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Nádhera! Příště už do toho půjdu taky :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks