štvrtok, 25. augusta 2016

Alverde | Eyebrow gel

Krásny štvrtok! Posledná recenzia bola o vláknach na predĺženie mihalníc a teraz vám píšem recenziu na ďalšiu takúto zázračnú paličku, ktorá však vyživuje zvnútra. A to nielen mihalnice, ale aj obočie. Použiť sa môže ako výživa v noci, ale aj ako gél či náhrada za vosk na obočie pri jeho líčení. alverde
Tento gél som dostala od kamarátky, ale zohnať ho môžete v každej DMke za necelé 4 eurá. Jedná sa o transparentný gél na obočie a mihalnice a má 7 ml. V priesvitnom viečku sa tiež skrýva plastový kartáčik a hrebienok, s ktorými sa tiež super prečesáva obočie. Vnútri sa už nachádza mierne zakalený gél a špirálovitý aplikátor. Mne príde celkom tvrdý a nie veľmi príjemný.
Séram na rast a hustotu mihalníc som nikdy veľmi neverila, ale moje mihalničky zázračne porástli a zhustli vďaka séru Realash, ktoré je všade tak ospevované. Preto som sa veľmi tešila aj na tento gél, ktorý by navyše mal byť aj prírodný a okrem pomoci s hustotou a rastom navyše sľubuje aj fixáciu obočia pri jeho líčení. Proste som sa na tento gél veľmi tešila!
Poďme na to však postupne. Pri mihalniciach nevidím rozdiel. Momentálne sú dosť dlhé a husté vďaka už spomínanému séru Realash a mám pocit, že tento gél im vôbec nepomáha. Udržiava stav aký je, ale myslím, že taký by vydržal aj niekoľko mesiacov bez neho. Navyše pri sére Realash mi nejaká slabšia mihalnica vypadla tak raz za mesiac, teraz už padajú aj dve pri jednom odličovaní.
Na obočie ho však veľmi chválim! A to hlavne pri koreni nosa, kde je moje obočie veľmi riedke. Pri pravidelnom večernom používaní, kedy som tento gél od Alverde aplikovala na obočie a obzvlášť dbala o tieto redšie miesta, musím povedať, že obočie zhustlo. Jupí!
Hrôza však nastáva pri aplikácií pri líčení. Keďže ide o gél, obočie nezafixuje tak ako vosk, na ktorý som zvyknutá. Navyše farbu obočia veľmi zvýrazní a to mi až tak nie je po chuti. Z tmavej hnedej spraví až čiernu, čo na mne jednoducho nevyzerá dobre. Ak však máte pri fixácii obočia v obľube gél, skúste a potom dajte vedieť. 
IMG_4307
IMG_4308
IMG_4311
Poznáte tento gél? Vyskúšali ste ho niekedy?

11 komentárov:

  1. Videla som ho, ale zatiaľ neskúšala. Vystrihla som si nechtiac kúsok obočia a tak si tam dávam ricínový olej :D ale ak to funguje, rada vyskúšam.

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hneď ako tento gél miniem, mám v zásobe tiež ricínový olej, tak som zvedavá. Mám ho od Saloosu :))

      Odstrániť
  2. Tento gel jsem ještě nezkoušela, ale mám už třetí balení toho obarveného a jsem s ním spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento gelík jsem nezkoušela, používám jiný transparentní.

    Vyvolej.to | Památka na celý život

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já jsem ho měla jen v hnědé verzi. Jako gel mi tedy moc nevyhovoval, ale že může obočí i zahustit, tak to jsem netušila :-)

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kefku ma fajn a možno ho raz skúsim. :)

    Pozývam teba a tvoje čitateľky na súťaž:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2016/08/back-to-school-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  6. niečo podobné by som zaručene chcela vyskúšať, ale pri týchto prípravkoch sa bojím, že to budú len zbytočne vyhodené peniaze :/

    Na mojom blogu Beautiful savage práve prebieha Back to school giveaway, tak budem rada, keď sa zapojíte. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Na zhustnutie mihalnic alebo obocia je super aj ricinovy olej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nepoznám tento gél, ale značku Alverde mám veľmi rada :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks