streda 31. augusta 2016

August Favourites

Ahoj! Dnes som mala na pláne úplne iný článok, konkrétne o cvičení, ale uvedomila som si, že je posledný augustový deň! Wtf?! Dobre, niekedy sa už snáď zmierim s mega vysokou rýchlosťou plynutia času. A s koncom mesiaca prichádza jeho zhrnutie, ale ak mám pravdu povedať, bol by to článok len na pol strany a preto som si pre vás radšej pripravila obľúbencov, článok o cvičení odložíme na neskôr. 
augustfavourites
Tiež to máte tak, že keď si niečo veľmi obľúbite, tak si to potom začnete šetriť a používate to tak dvakrát do mesiaca, len aby vám to vydržalo, čo možno najviac? Nah, ja som to tak mala s touto sprchovacou penou Pokušenie od eshopu BioBeauty. Písala som o nej tu a potom som si ju už len šetrila a šetrila. Má tak super konzistenciu, že si v sprche až zabudnete spievať. 
Druhým produktom, ktorý ma veľmi prekvapil je zosvetlujúci gél na vlasy Sunkiss Jelly od L'Oréalu, ktorý vážne fungoval a moje hnedé vlasy vyzerajú živšie a lepšie aj bez zdĺhavého farbenia, ktorému som sa celý život vyhýbala. Takže ak si nechcete farbiť vlasy, ale chcete ich nejak oživiť, určite odporúčam.
Nechápem prečo sa tekutá linka od českej prírodnej značky Cosm'etika ešte neobjavila v žiadnych mojich obľúbencoch. Recenzia tu, ale zhrniem: čiernočierna, drží ako pribitá, nerozmazáva sa ani v kútiku oka, ľahko sa nanáša vďaka tvrdšiemu aplikátoru a ľahko tiež ide dole. Bola to prvá prírodná dekoratívka v mojej zbierke a nemohla som začať lepšie.
A poslednými dvoma kúskami sú produkty, ktoré som len nedávno ospievala v samostatných článkoch (tu a tu). Prvým produktom sú predlžujúce vlákna, ktoré dodajú vašim riasam nielen dĺžku, ale i objem. Zo začiatku som tomu nedôverovala, ale teraz túto vecičku používam veľmi rada a vždy keď sa líčim. A nakoniec malá paletka očných tieňov od značky p2, je úplne perfektná a keď si ešte zoberiete, že stojí okolo 4 €, tak trikrát hurá. Len tá dostupnosť by mohla byť lepšia. 
IMG_5170
A čo vy? Aké produkty ste si za posledné obdobie obľúbili vy?

23 komentárov:

  1. Chtěla jsem zkusit Sunkiss Jelly, ale nějak jsem se k tomu nedostala... taky se celkem divím, jak ten čas letí! Já si oblíbila asi řasenku Lash Sensational, kondicionér na vlasy z Manufaktury a bronzer essence. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super oblibenci, Cosm'etika me laka uz dlouho, s prirodni dekorativkou jeste zadne zkusenosti nemam a tyhle linky vypadaji tedy opravdu povedene :)
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som od nich zatiaľ vyskúšala len túto linku, ale je skvelučičká :)

      Odstrániť
  3. No jo! Vždyť je konec srpna! Naštěstí mi letos nezačíná žádná škola, takže alespoň to mě nemusí trápit :D Sprchovou pěnu bych chtěla vyzkoušet, tvoje recenze je lákavá. Na Sunkiss Jelly jsem myslela loni, ale nakonec jsem se rozhodla se nebarvit. Moc hezký článek :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! :) Tak to sa máš, ja sa do tej školy nejak neteším :D aj keď to zase utečie rýchlosťou svetla :D. Ja som bola vždy proti farbeniu, ale toto ma baví! :)

      Odstrániť
  4. aká je krásna tá tácka :) a tú sprchovaciu penu si šetrím aj ja, ale musím ju minúť než sa skazí :D a krásne fotky :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je z Kiku za nejaké dve eurá :), ale rozmýšľam, že namiesto hviezdičiek tam niečo prelepím :D. Ja som sa do nej teraz v auguste pustila, nech už ju miniem, nech sa nepokazí :). A ďakujem :*

      Odstrániť
  5. Já se na ten SunKiss moc těšila dost mě zklamal. Mám po něm vlasy vysušené a zničené. Takže holky s problematickými vlasy pozor :/ :( Deník Třicítky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, to som už čítala, že na poškodené vlasy nie je príliš dobrý :/. Ja som čerstvo (už je to 2 mesiace :O) ostrihaná o pol metra, takže teraz s vlasmi experimentujem a myslím, že vydržia hocičo :D.

      Odstrániť
  6. Ten lashboost som po prvýkrát videla u teba na blogu.. nedávno som mala na sebe umelé riasy, lepidlo mi požičala kamoška a úplne mi zlepilo riasy, nešlo dole, takže mi ich viacero vypadalo, takže by som si ho mala čím skôr zaobstarať
    World of Nicol | Back to school giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som sa snažila aplikovať si umelé riasy raz v živote a tiež to bolo hrozné, navyše mi lepidlo pokazilo celé líčenie a to samozrejme vtedy, keď som sa najviac ponáhľala :/ preto umelé riasy už neskúšam :D

      Odstrániť
  7. Odpovede
    1. Na mojich vlasoch to isté :) ešte by som rada vyskúšala ten v spreji :)

      Odstrániť
  8. Ten Sunkiss vyzerá dosť dobre, vďaka za tip! :)

    Na mojom blogu práve prebieha Giveaway o Japan Candy box, budem veľmi rada, ak sa zapojíš :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ani o jednom produkte som pred tým nepočula. Ten lashboost vyzerá skevlo.

    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Přiznám se, že ani jeden z produktů neznám, ale všechny vypadají zajímavě, hlavně mě zaujala linka! :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  11. no mne Sunkiss vobec nesadol :( ziaden vysledok, niet nad kadernicku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Sunkiss jsem nezkoušela, budu ho muset vyzkoušet :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Lashboost od Catrice mám také uvidím, jak budu spokojená!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Zosvetľujúci gél na vlasy od L'oreálky naozaj funguje. Z najsvetlejšej blond sa stali popolavé vlasy. :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ten lashboost by som chcela od Catrice vyskúšať, ale mám teraz niečo podobné od inej značky čo je celkom fajn, takže uvidíme ako to dopadne :)skvelé produkty :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks