utorok, 16. augusta 2016

Catrice Lash Boost

Každá z nás túži po mihalničkách dlhších ako má žmurkajúca bábika. Lepiť si však umelé dokážu asi len beauty blogerky a priznajme si, ráno sme každá rada, že riasy vôbec rozlepíme, nie aby sme si tam ešte lepili nejaké naviac. A preto nastupujú rôzne vylepšováky. Momentálne fičia séra na rast či hustotu rias, ale na trhu sa objavili už aj iný pomocníci. Jedným z nich je napríklad Lash Boost od Catrice.
catrice
Pri návšteve DMky som si najskôr myslela, že ide o ďalšie sérum podporujúce rast rias, ale doma som prišla na to, že ide o naozaj úplne inú vychytávku, ktorá riasy nepredlžuje ani neposilňuje zvnútra, ale dodáva im objem a dĺžku pri každom líčení. Ide o zázračnú tubičku, plnú vlákien, ktoré skvelo doplnia vašu obľúbenú maskaru. 
Pamätáte na Vampires Love limitku od Essence, kde sa objavil aj púder na zväčšenie objemu rias? Všetci boli z neho nadšení. Super, ale mne to prišlo mega nepraktické. Kalíšok plný podobných vlákien, ktoré musíte naniesť pomocou nejakého štetčeka. Ďakujem, neprosím. S touto vecičkou, teda s Lash Boost od Catrice, to je šup šup, hotovo. Efekt tej najlepšej riasenky je ešte dvakrát lepší.
Ako vidíte vlákna sa zachytávajú na kartáčiku, ktorý sa rovno skrýva v bielej tube. Vysypanie či iné znehodnotenie produktu teda nehrozí. Manipulácia je tiež úplne jednoduchá, vlákna lepšie držia už na jednej vrstve riasenky, ale môžete ich nanášať už aj pred riasenkou. Vlákna riasam pridávajú dĺžku, no hlavne objem. Ja som naprosto spokojná. Môžem vyčítať len, že po dlhšom používaní máte trošku zaprasenú riasenku a neraz na nej nájdete zachytených niekoľko vlákien. 
lash_boost
lash
A čo vy? Používali ste niekedy podobný produkt? Alebo si myslíte, že je to zbytočnosť, ktorá nefunguje? 

30 komentárov:

  1. Už som sa na toto v drogerke pozerala a moc som tomu nechápala, ale teraz keď hovoríš že funguje tak to určite vyskúšam. :)

    SASHA´S LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak tenhle produkt jsem úplně v drogérii přehlédla! A teď vidím, že to byla velká chyba. No zaběhnu si pro něj hned, co budu ve městě! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite skús pozrieť, či majú aj u vás :)

      Odstrániť
  3. O tomto produktu slyším poprvé :) Ale jako docela mě to zaujalo :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vážne? Ako píšem, tak takéto vlákna malo v inej podobe aj Essence, ale to mi veľmi nevyhovovalo spôsobom ako sa to nanášalo :/.

      Odstrániť
  4. Musím priznať, že na používanie takýchto produktov som žiaľ lenivá, a okrem toho sa takmer každé ráno ponáhľam a ako vždy nestíham :D No jeden čas som používala výživnú maskaru na noc a tú som si aplikovala pravidelne.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vůbec nevím, že podobný produkt Catrice vyrábí :) Jeho popis zní sice skvěle, ale nevím, moc tomu stále nevěřím :D

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to chápem, nie každému môžu takéto produkty sadnúť, ale ja vždy rada skúšam rôzne blbôstky a práve táto mi vyhovuje :)

      Odstrániť
  6. wau, počujem o tom prvýkrát...a neodličuje sa to potom nejak ťažšie ? :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie, nie. Vždy nanesiem jednu vrstvu riasenky, potom tieto vlákna a potom ďalšiu vrstvu, takže to ide dolu spolu s riasenkou :).

      Odstrániť
  7. To zni zajimave! Super tip. Ja tedy pres leto jedu ve ctrnactidennim modu umelych ras. Jeste jsem necetla, ze by to tak nekdo jako ja delal. Musim napsat clanek. Lepim si trsove rasy bez uzliku a vydrzi 14 dnu a prijdou mne na mene nez 100kc. Jsem z toho nadsena, protoze si mhu dat jen korektor a jsem upravena. Pro me jako zrzku se svetlymi rasami je to vyhra.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Raz by som chcela vyskúšať aj umelé riasy, tak uvidíme :)

      Odstrániť
  8. Tento produkt som v drogérii nevidela, no ja mám dosť husté a dlhé mihalnice, takže takéto vecičky veľmi nevyhľadávam. :)

    Pozývam ťa na moju giveaway:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2016/08/back-to-school-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to závidím! :) Nesťažujem sa, ale vždy sa sama sebe viac páči s dlhšími a hustejšími mihalnicami :).

      Odstrániť
  9. Presne tento produkt som asi pred rokom používala, ale prestala som, lebo som nevidela žiadnu zmenu.

    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A nemýliš si to zo sérum? Lebo myslím, že mali aj sérum s rovnakým obalom a názvom, iba malým je tu napísané Lash Extension Fibres a tam Serum niečo :D. Ale ak myslíš toto, tak nie každému všetko vyhovuje. Mne toto absolútne vyhovuje a dúfam, že to stále predávajú :).

      Odstrániť
  10. zajímavý produkt, škoda, že u nás tuto značku neseženu..:)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite aj iné značky vyrábajú podobný produkt :).

      Odstrániť
  11. catrice mám veľmi rada ako značku, sadol mi od nej už aj make-up aj toľko ospevovaný korektor camouflage... túto vecičku som už minule od nich obzerala, že čo to je za čudo a dobre vedieť :D asi vyskúšam... aj keď trochu mám obavy či sa ti nemôže stať, že pri nanášaní niečo z toho nepadne aj rovno do oka, lebo na takéto veci ja mám večne "štastie" a mám neskutočne citlivé oči na hocičo, naposledy sa mi aj z vlastnej mihalnice, ktorú som si nevedela vybrať zapalilo oko :D ZuZu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja mám od nich oba korektory a tiež majú super rúže :). Stávalo sa mi to, keď som vlákna nanášala rovno na riasy, ale neskôr som začala nanášať nasledovne: vrstva riasenky, prejdem riasy týmto štetčekom a potom zase ďalšia vrstva riasenky. Tak sa vlákna prilepia na tu prvú vrstvu a druhou pekne zafixujú :). Ale keď hovoríš, že máš takto citlivé oči, tak neviem či by som to riskovala :D.

      Odstrániť
  12. Zrovna nedavno jsem si ho take poridila, ale jeste nevyzkousela.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Potom napíš, aký efekt vytvorí tebe :)

      Odstrániť
  13. Pěkný článek :) zní to lákavě, možná by bylo fajn, kdybys třeba zveřejnila fotku řas před a po použití :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Vyzerá to super, asi to vyskúšam. Škoda, že nie sú fotky bez Lash Boost a s ním, rada by som to videla :)

    My Lovely Life

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tak o tomto počujem prvýkrát :O ale vyzerá to dosť zaujímavo. Raz som mala nejaký gél na riasy od Oriflame a bol dosť oničom. Máličko riasy zvýraznil, ale tiež ich zlepil, takže som si tento produkt už viackrát nekúpila.
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Nikdy som týmto veciam neverila no po tvojom poste to skusim omrknuť :) dakujem

    www.sweetmorningblog.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. To vypadá zajímavě. No já bych hlavně potřebovala něco na tu délku.:(

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks