pondelok, 29. augusta 2016

Eye Shadows

Cez leto sa snažím veľmi očné tiene nenosiť a zbytočne sa veľmi nelíčiť, ale v poslednej dobe sa bez nich nejak necítim. Oveľa lepšie vidím samu seba s výraznejšími očami aj keď väčšinou pridám len trochu hnedej v kombinácii s nejakou nude farbičkou. Dnes vám teda prinášam recenziu na očné tiene, ktoré som za posledné mesiace používala najviac a ktoré som si našla v swape so Zuzkou (unboxing tu). Ide o quatro od p2 a mono tieň značky Glossybox.
IMG_1514
Začnem paletkou značky p2, ktorú zoženiete v zahraničných DMkách. Od Zuzky som od tejto značky dostala aj lak, ktorý je skvelý a určite vám o ňom tiež napíšem. Chválu som tiež počula aj na rúže a iné produkty na pery tejto značky. Cenovo a možno aj kvalitou sa dá značka p2 porovnávať so značkou Catrice.
Ale teraz už konkrétne k paletke štyroch tieňov. Táto paletka má 4 g a ja som ju dostala v odtieni 030 warm nude. Cena je veľmi priaznivá a pohybuje sa okolo 4 €. Transparentný obal možno nie je príliš lákavý, ale je pevný a na to, že som s ním často cestovala na intrák a späť domov nemá skoro ani škrabanec.
Neviem, kde začať, som proste nadšená. Tiene sú skvelo pigmentované a to aj ten telový tieň, čo sa často nestáva a už vôbec nie pri lacných tieňoch. Tento tieň síce aj najviac práši, ale je mi to jedno. Krásne zakryje žilky na viečku, zlatý prejasní kútik oka, perleťový hnedý je super na pohyblivé viečko a tmavý na spodnú líniu pod mihalnice. Jednoducho perfektná kombinácia farieb, ktorá ma bude ešte dlho baviť. Paletka ako stvorená na bežné nosenie. Tiene sa po niekoľkých hodinách síce trochu zlievajú, ale ani zdaľeka nezídu celé a tak to nie je nič katastrofálne. Za takú cenu hodnotím túto paletku veľmi pozitívne a dúfam, že táto značka sa niekedy dostane aj do našich DMiek.

Neviem či mono tieň od Glossyboxu je aj normálne v predaji, ale na oficiálnej stránke som ho našla za viac ako 10 dollárov. Má 3 g a ja som si ho vyslúžila v odtieni Glossybox Mauve. Obal je elegantný a pevný, ale dosť mohutný na jeden tieň.
Farbička je to naozaj krásna so shimmerom, ale bez väčších trblietok, čiže skvelá aj na bežné nosenie, aj samostatne, keďže vďaka shimmeru hádže rôzne odlesky. A tu končí celá jeho sláva. Pigmentácia je slabučká, tieň je dosť suchý a tak ľahko z viečka opadáva a treba ho veľmi, veľmi vrstviť. S bázou je to samozrejme lepšie, keďže tieň zachytí a zvýrazní jeho farbu, ale aj tak to nie je žiadna sláva. Myslím, že viac ako 10 dollárov je za takýto nepodarok naozaj dosť.
IMG_1519
IMG_1524
IMG_5173_Fotor
Vyskúšali ste niečo od značky p2? Čo ešte odporúčate? A čo Glossybox a jeho vlastné výrobky?

22 komentárov:

  1. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. Normálne rozmýšlam, že vyšlem brata, ktorý je teraz v Nemecku, do drogérie, ale myslím, že to nezvládne :D.

      Odstrániť
  3. paletka má veľmi pekné neutrálne farby :) takéto mám najradšej :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odpovede
    1. Aj pre mňa akurát! Nemám ju po tom sto rokov a pekne ju stihnem spotrebovať :)

      Odstrániť
  5. tie nude odtiene by boli niečo pre mňa, vyzerajú naozaj parádne :)

    Na mojom blogu Beautiful savage práve prebieha Back to school giveaway, tak budem rada, keď sa zapojíte. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tyto typy stínů mám asi úplně nejraději! ♥ Vážně krásné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Paletka má krásne farbičky, aj dobrú pigmentáciu. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tuto značku jsem nezkoušela a neznám, ale pigmentace vypadá skvěle! BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Moc hezké odstíny, tuhle značku vůbec neznám :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Značku neznám, odstínově se mi stíny moc líbí. Hlavně ten v černém obalu!

    My August 2016

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks