pondelok, 22. augusta 2016

Hematit

Krásny pondelok prajem! V poslednej dobe sa to na blogu hemží len kozmetickými recenziami a tak keď mi prišiel email s ponukou spolupráce s Klenoty Hematit, neváhala som a spoluprácu v podobe barteru prijala. Takže dnešný post bude o šperkoch a plný fotiek.
Zlatníctvo Klenoty Hematit je rodinnou firmou z Košíc, ktorá začala v malom no vďaka odhodlaniu a práci šikovných ľudí sa v priebehu 11 rokov vypracovala na prosperujúcu a rozrastajúcu sa firmu, ktorá dbá o spokojnosť svojich zákazníkov. Jedným z ich úspechov je tiež spolupráca s výrobcom kryštálov Swarovski. A dnešný článok bude práve o tom - ručne vyrábané, strieborné šperky so Swarovski kryštálmi. Okrem toho, zlatníctvo vyrába šperky na mieru a to aj zásnubné prstene či svadobné obrúčky.
earrings
Moja zbierka rôznych náušníc, náhrdelníkov, náramkov a prstienkov je pomerne veľká, ale za posledný rok som ich nosenie zanedbávala. Či šperky a či bižutéria zapadali u mňa prachom. Výnimkou boli väčšinou len náušnice a taký bol aj môj výber.
Z ponuky Hematit šperkov so Swarovski kryštálmi som si vybrala hneď dva kúsky. Oba prišli krásne vložené v elegantnom, modrom papierovom obale, ktorý by som sa nehanbila použiť aj ako darčekovú krabičku. Zabalené boli síce len v obálke, ale prišli v poriadku a rýchlo. A čo mi to vlastne prišlo? 
Elegantné, strieborné náušnice mi v mojej zbierke chýbali už veľmi dlho a tak prvá voľba bola jasná. Vyhrali to tieto jednoduché náušnice s klasickým zapínaním a so stredne veľkým kamienkom. Sú elegantné, kvalitne spracované a na výber ponúkajú hneď niekoľko farieb Swarovski kryštálu. Ja som však zvolila jednoduchosť, ale aj napriek tomu dokážu zaujať svojim leskom. Jednoduché, no šmrncovné a veľmi ľahko kombinovateľné. Ja som s výberom veľmi spokojná a v týchto dňoch ich nosím ako vôl kožu.
Druhý výber bol už ťažším orieškom a nakoniec to vyhral tento set náušníc a prívesku. Kryštál v odtieni Topaz sa mi veľmi páčil hlavne teraz na leto, ale nebola som si istá ani tvarom, ani zapínaním náušníc. Keďže som expert na strácanie, bola by som radšej za klasiku. Ale nakoniec som spokojná aj tak. Náušnice aj zapínanie sú pevné a takisto aj prívesok ladí s klasickou retiazkou, ktorú mám. Set už tak ľahko kombinovateľný nie je, ale k jednoduchému bielemu outfitu a s opálenou pokožkou vyzerá dobre. 
IMG_5121
hematit
hematit
hematit
hematit
hematit
hematit
hematit
hematit
Záverom môžem napísať, že som s týmito šperkami veľmi spokojná. Ak aj vy uvažujete o nejakom novom šperku či máte radi doplnky so Swarovski kryštálmi, tak navštívte internetovú stránku Klenotov Hematit a určite si niečo vyberiete. Máte doma nejaké šperky s kryštálmi Swarovski? Nosíte radi takéto šperky? Poznáte toto zlatníctvo a ich eshop? 

10 komentárov:

  1. ja osobne by som tento typ šperkov asi nenosila, ale sú naozaj pekné :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Oboje tipy naušnic jsou velmi pěkné :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vybrala jsi si nádherné kousky! ♥ Moc se mi líbí ty elegantní stříbrné :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Naozaj krásne náušničky si si vybrala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne šperky. Náušnice sa mi veľmi páčia.

    NINAVE|GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  6. vůbec se ti nedivím, že jsi spolupráci přijala, šperky jsou nádherné!:)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks