pondelok, 1. augusta 2016

July 16

Júl. Mesiac plný zážitkov a dojmov. Ani neviem, kde začať. Asi výčitkou samej sebe. Veľa fotiť? Pche! Foťák som vytiahla von len raz! Som hrozná. Vďaka mobilu mám však fotiek celkom dosť a tak sa dnes pripravte na trochu dlhší článok ako inokedy. 
jednotka
dvojka
Prvý júlový týždeň bol ešte pracovný a na brigáde som sa už nevedela dočkať, kedy bude konečne vysnívané voľno. Medzitým som párkrát navštívila naše novootvorené kúpalisko, párkrát večerala vonku s priateľmi, pozerala s nimi filmy a tiež som stihla malú grilovačku na oslavu sesterniciných narodenín. Tiež sa vám zdá, že každý mesiac niečo oslavujeme? Nech! A tak nejak som sa dočkala piatka, v sobotu som navštívila jeden turnaj a v nedeľu zase koupák.
tri
styri
prvá
druha
A ako prvý týždeň skončil, tak aj druhý začal, aneb prekonala som sa a vydržala som na kupku viac ako 3 hodiny. Yay! V týždni sa potom konali nákupy, zase rodinná grilovačka spojená s Party Alias, kávičkovanie a koláčikovanie, výlet do Bratislavy s Monikou a výlet do Bojnickej Zoo, z ktorej som vôbec nebola taká nadšená ako keď som mala 6. Víkend bol zase len o jedení a to vďaka ďalšej rodinnej grilovačke a návšteve nášho obľúbeného bistra s najlepšími hambáčmi. 
tretia
stvrta
piaty
siesty
A opäť ako týždeň skončil, tak ďalší začal a to jedením! Tentokrát sme si urobili výlet na jedno gazdovstvo a tak sa to naše prejedanie dá ospravedlniť aspoň tým, že sme boli okukať zvieratká, nie? Vlastne skoro každý ďalší deň to skončilo jedením a ja som vždy mala chuť na niečo bryndzové a pod., takže som mala pocit ako Lidl počas slovenského týždňa (taký tam myslím nikdy nemali, alebo?)! Jedenie som prestriedala ešte ďalšími nákupmi, kúpaliskom a burzou starožitností. Tiež som začala hrať Pokémon Go a áno, vnímam naplno okolie a nie, nezrazilo ma ešte auto a ani som nemala žiadnu inú nehodu.
Posledný júlový týždeň mal byť už opäť pracovný, ale našťastie sa mi voľno predĺžilo a ja som zase len jedla, chodila na kúpalisko, zažila búrku na kúpalisku, oslavovala, nakupovala, chytala pokémonov, hrala spoločenské hry, po sto rokoch hrala tenis a hodovala.

A čo ste robili cez júl vy? Bavia vás stále tieto osobnejšie posty alebo len prezeráte fotky? 

19 komentárov:

  1. krásny článok :) a nevadí, že si nevytiahla foťák! niekedy treba užívať naplno, nie len s objektívom foťáku :) fotky aj tak super a tie halušky a pirohy, hmmm :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkné fotky, já zatím byla na táboře a na soustředění a mezitím si skočila ven s kamarádkami <3 zatím jsou to super prázdniny, mám ale zároveň spoustu plánů na tenhle měsíc-a to třeba zase rozjet blogování, a kromě dalších akcí i pořádně se připravit na školu.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie najkrajšie momenty sa takmer nikdy nezachytia, pretože si ich treba naplno vychutnať ♥ Hneď ako sa zobudím, idem variť bryndzové halušky :D
    Pokojne pokračuj v takomto type článkov. Kozmetika a najmä články o nej sú už naozaj všade ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherné fotky, mám moc ráda tyhle články :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super článok (: vidím, že si si to poriadne užila. Tak si uži aj august.

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne fotky. Teraz mám chuť ísť na hamburger a dať si k tomu niečo fajné chladené.:D Takéto články mám veľmi rada, keďže je to pri každej blogerke o niečom inom a práve preto to je zaujímavejšie. :)
    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť
  7. V júli si sa teda naozaj nenudila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. to je milé ako bol každý výlet o jedení :))) hihi..pekné fotky, vidno že si voľno užívaš naplno :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Parádní fotky plné léta :) to jídlo, mňam! :D
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super fotky, plné radosti a leta. :)

    http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Měla jsi zatím krásné prázdniny :) Užij si stejně tak i srpen! ♥

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Máš poriadne nabité prázdniny! Vidím, že si rovnaký milovník jedla ako ja. :)

    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Jéé, pekný júl :) Celkom dosť si toho postíhala. Ja som mala júl skôr taký pracovnejší, tiež som bola na brigáde, robila som si veci doma a august bude taký skôr výletovejší :)
    Ale presne pred rokom som aj ja bola v Bojniciach prvýkrát a bola som z toho nadšená :)
    A rovnako hrám pokémonov a už sa mi stalo párkrát, že som skoro spadla alebo narazila :D
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
  14. skvělý článek :) nevadí, že jsi foťákem moc nefotila, někdy stačí mobil, zvlášť když je hned po ruce :)


    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  15. wow, koľko krásnych fotiek, ja tiež teraz stále fotím len na mobil (ale ja mám starú hrču, čo robí fotky ako z roku 5, ked mobili mali 20 kilo :D). Podstatné je si to leto vychutnať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Tyhle posty mě nejvíc baví, takže určitě v nich pokračuj!! Jsem neskutečný milovník jídla, takže ten dnešní mě potěšil 2x tolik :D Opravdu je vidět, že si léto užíváš plnými doušky, jen tak dál :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Mám velmi ráda tento typ článků s random fotkama! :) Na člověk dýchne ta pravá, letní atmosféra, takže Tvé fotky jsou podle mě moc povedené! :) A je vidět, že sis užívala!
    www.lifestylebirdie.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks