nedeľa, 7. augusta 2016

Natura Siberica

Krásnu nedeľu prajem! V dnešnej recenzii vám ukážem dva produkty značky Natura Siberica a to exfoliačný peeling na mastnú a zmiešanú pleť a čistiace tonikum taktiež na mastnú a zmiešanú pleť. Produkty tejto značky ma zaujali už dávnejšie hlavne vďaka svojim obalom, ale nezaostáva ani prírodné zloženie, ktoré málokedy obsahuje minimum umelých zložiek a k môjmu nákupu dopomohli mnohé pozitívne recenzie. Ja som objednávala z eshopu BioBeauty, ale v poslednej dobe sa s touto značkou stretávam čoraz častejšie aj v kamenných bio obchodíkoch. 
siberica
Pleťové tonikum obsahuje extrakty z pamajoránu, zeleného čaju a šalvie. Tonikum má 200 ml, používam ho ráno i večer. Sľubuje dôkladné vyčistenie pleti, zúžené póry, odstraňuje začervenanie a nežiadúci lesk. Zelený čaj, vďaka antioxidačným látkam, spomaľuje proces starnutia a šalvia pôsobí protizápalovo a dezinfekčne. 
Začnem tým, čo ma štve najviac. Tonikum sa dávkuje vďaka pumpičke, ktorú musíte zatlačiť prstom a ona vykukne. Pri gélových produktoch je to možno super štýlové, ale toto tekuté tonikum tečie kade tade a už pri prvých dvoch použitiach som mala pocit, že mi vytiekla polovica tonika. Preto radšej odšrobujem celé viečko a tak tonikum nanesiem na tampón. Možno mám len ja chybný kus, ale toto dávkovanie je fakt nedomyslené. 
Keď sa konečne dostanem k toniku, má veľmi príjemnú vôňu a na celú pleť ho stačí troška. Dokáže odstrániť aj zvyšky makeupu, ktorý som zle odlíčila, takisto aj líčenie očí. V očiach však trošku štípe, ale na pleti je príjemné. Nedráždi, nevysušuje, nezanecháva žiadnu nepríjemnú vrstvu. A čo sa týka účinkov? Póry sa mi zdajú trošku jemnejšie a menšie a v poslednej dobe mám aj krajšiu, matnejšiu a menej problematickú pleť, ale to je však veľmi individuálne. U mňa veľmi záleží na strave a tiež je leto a slniečko je v tomto veľmi dobrý kamarát. 

Peeling na tvár obsahuje výťažky zo sofory japonskej, semien maliny arktickej a bisabololu. Sľubuje vyčistenú, regenerovanú a obnovenú pleť, zlepšuje bunkové dýchanie a pokožka sa má vďaka nemu stať hladkou a pružnou. Extrakt zo sofory japonskej urýchľuje regeneráciu a posilňuje pokožku, bisabolol pleť upokojuje a lieči a nakoniec semienka maliny sú rozomleté na malilinké čiastočky, ktoré pleť pomáhajú masírovať a čistiť. Tento peeling má 150 ml a používam ho trikrát do týždňa. 
Po otvorení hneď voniam a cítim príjemnú, no nie veľmi prírodnú vôňu. Veľmi mi tam preráža niečo umelé, čo neviem identifikovať. Peeling nanášam na navlhčenú, čistú pleť a nechávam aj chvíľu pôsobiť. Po zmytí vidím menej šupiniek na čele, s ktorými mám večne problém a mám mierne hladšiu pleť. Žiadny wow efekt sa nekoná, žiadna mega hladká, mega vyčistená pleť, žiadne čistejšie a menej viditeľné póry. Ak vám však stačí jemný peeling, tak určite je to niečo pre vás. 
tonic
tonic
peeling
Musím však povedať, že táto značka ma baví. Tonikum si možno ešte niekedy kúpim a taktiež chcem vyskúšať mnoho iných produktov od Natura Siberica. Používate niečo od tejto značky? Čo by ste mi odporučili? 

7 komentárov:

  1. Mne sa páčia sprcháče, ktoré majú, tie by som chcela vyskúšať. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Značku znám, ale ještě jsem nic od nich nezkoušela. :)

    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tonikum jsem měla a bylo za mě moc fajn :) Měla jsem i pěnu :)

    Monča / KOSMETIKA PŘÍRODNĚ /

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já doporučuji šampony, jsou super! :) S těma jejich parfemacema mam ale taky problém. Přijdou mi umělé a u některých produktů dost silné..

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nový peeling by sa mi zišiel :) Pozriem sa po tejto značke :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pár produktů jsem už zkoušela, a nejvíce mě zaujaly jejich pleťové masky.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ta pumpička je fakt nepraktická to máš pravdu, není to jediný výrobek co to má tak blbě vyřešeno;)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks