sobota 27. augusta 2016

Spotrebované produkty

Ahoj! Fotky týchto spotrebovaných produktov mám už nafotené pekne dlho. Až tak, že už tu mám ďalšiu várku produktov, ktoré som už stihla spotrebovať. Eh, akosi nestíham, takže rýchlo na túto haldu, nech vám zase o nejaký čas môžem napísať ďalší takýto post. 
spotrebované 1
Telové mlieko od Avonu sa už hádam ani nevyrába, ale chcela som minúť všetky staré zásoby. Toto mliečko malo skvelú vôňu pomarančov a zázvoru, ktorá bola výrazná a hlavne dlho držala. Ľahko sa rozotieralo, rýchlo vstrebávalo a hydratovalo dosť dobre. Už len kvôli tej vôni ÁNO
Vzorka regeneračného krému na ruky od Dulcie mi vystačila na dosť veľa použití. Krém mal dosť zvláštnu konzistenciu, zanechával chvíľočku mastný film (asi kvôli nechtíkovému oleju, ktorý obsahoval), ale hydratoval skvele. Vôňa nebola veľmi príjemná, ale dalo sa to prežiť. ÁNO, niekedy vyskúšam ešte nejaký krém na ruky od Dulcie.
O sére na vlasy Phytokératine som písala tu. Mala som ho z LookFantastic boxu a bolo skvelé. Vlasy boli pekne prevoňané a jemné. Určite ÁNO a to ja na takéto séra a rôzne prípravky na vlasy veľmi nie som. 
Marhulový peeling od Freemanu, je absolútny prepadák. Písala som o ňom tu, ale ak to mám zhrnúť, s pleťou neurobí absolútne nič. Neodstráni odumreté bunky ani nevyhladí pleť ako sľubuje. NIE a ani neviem, či mám chuť niečo od tejto značky ešte skúšať.
Riasenka Glamour Doll od Catrice je už u mňa asi rok a už pekný polrok zapadala prachom. Písala som o nej tu, bola super hlavne na prečesanie rias, keďže ich nezlepovala, pekne predĺžila, ale za to vôbec nenatočila ani riasy nezhustila. MOŽNO, vyskúšala som už aj lepšie riasenky, ale aj oveľa horšie.
Casting Sunkiss Jelly od L'oréalu je gél na zosvetlenie nefarbených vlasov a musím povedať, že vážne funguje. Nečakala som to a výsledku som veľmi potešená. A to som ešte dostala gél na svetlejšie vlasy ako mám ja. Niekto si zmenu možno ani nevšimol, ale mne sa páči, že moje vlasy hádžu aj trochu iné odlesky. Vlasy nijak extrémne nevysušoval ani inak nepoškodil. Jediné negatívum vidím v množstve, je ho veľmi máličko. Sunkiss Jelly dávam jedno veľké ÁNO a určite si ho ešte zadovážim.
Mám tu dve vzorky šampónu, jeden od Swarzkopf a jeden od SebaMedu. Po pravde si vôbec nepamätám aké boli, takže asi nič extra. Treba asi vyskúšať vo väčšom balení.
A ďalšiu dvojku tvoria pásiky na odstránenie čiernych bodiek. Tie od Essence boli asi najlepším prostriedkom na odstránenie čiernych bodiek. Jediný, ktorý fungoval a tak som sa vrhla po jednej pozitívnej recenzii aj na Baleácke a tie teda nevytiahli absolútne nič. Essence určite ÁNO, Balea vôbec NIE.
No a dvojku tiež tvoria dva krémy na pleť, ktoré som stihla spotrebovať a o ktorých som písala tu. Denný krém od Avonu Nutra Effects s výťažkami z Chia semienok bol veľmi fajn, ľahko a rýchlo sa vstrebával, pekne hydratoval a pleť nezaťažoval, ale zas mala som aj lepšie a preto MOŽNO. Nočný krém od L'oréal nebol zlý, myslím nijak mojej pleti neškodil, ale bol strašne chemický, takže NIE, neodporúčam.
spotrebované
Recenziu na túto nálož Soaphoria výrobkov môžete nájsť tu. Všetky boli skvelé, ale znovu si asi kúpim len telový peeling, ktorý bol topový hlavne kvôli olejom, ktoré pokožku hydratovali už počas sprchovania a tak som sa potom nemusela natierať (veľké plus pre lenivcov ako ja). Kokosový olej i bambucké maslo skvelo voňali, ale originál je proste originál. Peeling trikrát ÁNO, kokosový olej i bambucké maslo MOŽNO
Kokosový olej od Purity Vision je proste super a hovorím ÁNO. Nejak v nich vlastne nevidím rozdiel, všetky sú super na všetko. 
Telový krém od Styxu si tiež vyslúžil samostatnú recenziu tu a bol by mega, keby nestál tak veľa. Dávam mu NIE, pretože 50 ml za 5 € je na mňa trošku veľa. 
Ďalšie telové mlieko z Avonu, ktoré bolo treba minúť. Nebolo zlé, dobre hydratovalo, ale chcem objavovať nové poklady, takže NIE
A nakoniec dva krémy na ruky, ktorým musím dať obom veľké NIE. Roztomilý od Synergen síce krásne voňal, ale dlho sa vstrebával a vôbec nehydratoval. Pche, vraj na veľmi suchú pokožku. Ziaja má minimalistický design a tiež celkom fajn voňal, ale opäť hydratácia nestála ani za prd.  

Tak a sme na konci. Poznáte niektorí z produktov? Ako u vás obstáli? 

30 komentárov:

  1. Ze zmíněných produktů jsem vyzkoušela jen Sunkiss Jelly. Používala jsem ho minulé léto a moje vlasy byly o něco světlejší. Já si to první ani neuvědomovala, ale když koukám zpětně na fotky, tak gelík působil fakt dobře :D

    Vyvolej.to | Památka na celý život

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si myslela, že nechytí vôbec. Nikdy som si vlasy nefarbila, ale keď si napríklad mamina farbila na červeno a pod. a ja som mala 12-13 rokov, vždy mi sestra z tej farby spravila jeden prameň (vtedy to frčalo a samozrejme som to musela mať), no nikdy mi to nechytilo :D. Tak som bola prekvapkaná, že mi vôbec takýto gél aspoň trochu vlasy zosvetlil :)).

      Odstrániť
  2. tie Avon telové mlieka mám aj ja hrozne rada, lebo všetky krásne voňajú a mne sedia :) a tie Essence pásiky na čierne bodky jednoznačne vyskúšam, vďaka za tip!

    Na mojom blogu Beautiful savage práve prebieha Back to school giveaway, tak budem rada, keď sa zapojíte. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musím vyskúšať aj s inou parfumáciou :) a pásiky si kúpim znovu! :)

      Odstrániť
  3. great post :) Have a nice weekend :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odpovede
    1. Zo začiatku som mu ja tak neprepadla, ale teraz je už aj pre mňa nutnosťou a číslo jedna :)

      Odstrániť
  5. Soaphoria je prostě nejlepší :) Pěkná spotřeba za to já kokosový olej vážně nemusím, me ta vůne nesedí :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja by som od Soaphorie mala najradšej doma všetko! Tak to si asi prvá! :D Vážne som sa ešte nestretla s nikým, komu by kokosák nevoňal :))

      Odstrániť
  6. Tú rťiasenku od Cathrice mám doma aj ja, ale ešte som ju nepoužila..
    a dosť ma prekvapilo negatívne hodnotenie na krém od Ziaja. Moja mamka má suché ruky, tak som jej ho kúpila ako darček a bude ma mrzieť, ak nebude dobrý :/
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Poznám Soaphoriu, akurát testujem levanduľové suflé a je to láska na prvý pohľad.

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Levanduľu veľmi nemusím, ale suflé chcem vyskúšať už pekne dlho :)

      Odstrániť
  8. Ten telový krém od Avonu by som chcela vyskúšať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Za vyskúšanie skoro nič nedáš, tieto produkty sú v Avone dosť cenovo výhodné :)

      Odstrániť
  9. Zkušenost mám jen s kokosákem, je bezvadnej :) Peelingy od značky Soaphoria mě hodně lákají, slyším na ně samou chválu!

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite vyskúšaj nejaký, ja sa chystám určite aj na iné parfumácie :)

      Odstrániť
  10. Telové mlieka od Avonu zbožňujem. Tiež mám doma zopár a neviem si ich vynachváliť.

    NINAVE|GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  11. to tělové mléko od Avonu jsem kdysi také měla, ale jinou vůni myslím :)Také bych ho brala znovu kvůli vůni.:)


    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja chcem skúsiť aj iné, myslím, že tam je aj zelené jablko, to musí byť skvelé! :)

      Odstrániť
  12. To je věcí :) Spoustu věcí znám, pár jsem jich i zkoušela, v zásadě s tebou souhlasím :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som rada! A nie je toho tak veľa, keď si vezmem, že spotrebovanci boli naposledy na začiatku júna. To sú tri mesiace, to sa dá odpustiť :D.

      Odstrániť
  13. Super článok :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tento kokosák taky používám a mám jej velmi ráda! jinak ostatní produkty jsem nevyzkoušela, ale peeling bych dle tvé recenze určitě ráda měla. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite vyskúšaj, Soaphoria je skvelá :)

      Odstrániť
  15. Já tělová mléka zbožňuji a také hlavně kvůli té vůni :-D

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Mlíčka od Avonu jsou úžasná! Na kokosový olej, také nedám dopustit.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks