utorok, 27. septembra 2016

Black Mask

Pred pár mesiacmi sa rozmohla vojna proti čiernym bodkám a to hlavne vďaka čiernym maskám, ktoré vtedy nadobudli akúsi slávu a prebiehalo okolo nich veľa diskusií. Lepidlo plus čierne uhlie a rôzne iné domáce recepty. Keďže moja pleť znesie hocičo, chcela som to vyskúšať aj ja, ale popravde sa mi netoxické lepidlo nechcelo zháňať. Až som narazila na recenziu na túto japonskú čiernu masku z Aliexpressu. V recenzii bola vychválená do nebies a tak som neváhala a objednala som si ju aj ja. Môj prvý kozmetický produkt z Ali či Ebayu, takže zvedavosť bola obrovská. 
black mask
Maska prišla do dvoch týždňov, má 60 g a stála okolo 2 €. Hneď som sa samozrejme vrhla do skúšania a naniesla som masku na nos, bradu a stred čela. Nezostávalo mi nič iné ako čakať a čakať a čakať. Maska dosť dlho schla a popravde som ani nevedela akú veľkú vrstvu mám naniesť. A výsledok? Ani jedna čierna bodka sa .... počkajte si ... nepohla z mojej tváre. Prišla som o pár jemných chĺpkov, ale inak som neprišla k žiadnemu zraneniu, začervenaniu alebo inej alergickej reakcii.
Druhý pokus. Menšia vrstva, rýchlejšie uschla. Výsledok? Taký istý! Teda žiadny.
Posledný pokus? Pri písaní tejto recenzie. Maska ma akosi štípe na tvári, ale uvidíme. Uschla tak za 15-20 minút a dala som sa na strhávanie. Trošku nepríjemné, keď vám to epiluje tvár, ale dá sa to vydržať. A akýže bol výsledok? Ani jednu čiernu bodku nevytiahla, či už z nosa, brady alebo čela.
black mask
black mask
Aká to chémia, keď sa takto leskne? :D
Vyskúšali ste domácu čiernu masku alebo ste si podobnú kúpili? Obe? Ktorá fungovala? Ako bojujete s čiernymi bodkami vy? 

19 komentárov:

  1. Fúúúha, tak toto by som si na tvár nikdy nedala... Na čierne bodky mi celkom dobre pomáha sónická kefka a zelený íl.

    SlavikStories
    Čítanie je sexy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám vzorku zeleného ílu od Saloosu, takže sa naň teším :)

      Odstrániť
  2. Já bzch tuhle černou masku ráda vyzkoušela, tak uvidíme :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja už ju viac nepoužijem, ale zas nebola taká drahá, aby som to ľutovala :)

      Odstrániť
  3. Ja som si jednu objednala tiež a musím povedať, že tá moja je trošku schopnešia než tá, čo máš ty... neodstraňuje všetky čierne bodky, ale pár ich ozaj zmizlo.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ach tie slniečkové recenzie, ktoré stoja potom za veľké ho*** :D ale tak za mňa nefungujú ani klasické náplaste, napr. Balea :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Slniečkové recenzie :D Balea mi tiež nefungovala, ale napr. Essence boli celkom fajn, ale tiež to nebolo nič extra :/

      Odstrániť
  5. Já jsem osobně nezkoušela žádnou ale vím že spousta lidí právě zkoušeli něco podobného taky z ebay a prej jim to fungovalo skvěle... tak asi záleží jaká to je "značka".

    www.terripeterk.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som čítala najpozitívnejšiu práve na túto a u mňa žiaden úspech :(

      Odstrániť
  6. Ja som si ju tiež kúpila len kvôli tomu, že všade bola chválená do nebies, tak som si ju musela kúpiť. Nooo...po tejto recenzií sa už vôbec neteším :D Som zvedavá, keď príde hneď budem skúšať:)

    Lavandula diary- Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  7. S čiernymi maskami skúsenosť nemám, no s čiernymi bodkami bojujem neustále. Zatiaľ som s žiadnou maskou nebola stopercentne spokojná, takže účinnú masku naďalej hľadám :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa v poslednej dobe páči tá tmavomodrá od Yves Rocher, ale tiež to nie je stopercentné :), ale niečo vytiahne a vyčistí :)

      Odstrániť
  8. tuto masku jsem viděla hodně na youtube, všichni ji chválili, akorát říkali, že to bolí... no přemýšlela jsem o ni také, ale asi nééé, navíc nevím proč, ale ta černá mě moc neláká:-D

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Smekám klobouk za odvahu, já bych se k ní asi neodhodlala :D

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Je, tak to me zklamalo, porad se odhodlavam ji zkusit a ted vidim, ze to asi moc nema cenu :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks