štvrtok, 8. septembra 2016

Favourite Workouts

Ahoj! Krásny štvrtok prajem a dnes vás vítam pri trochu športovom článku. Minule som vám tu načrtla môj vzťah k pohybu a akúsi históriu môjho cvičenia ako takého. Nie som však žiadna fitness girl a do verejnej posilovne ma asi nikto v najbližších rokoch nedostane. Ako som písala najviac, a to skoro denne, cvičím doma a potom je to občasné plávanie, trampolína, bicykel, behanie a posilňovanie (v súkromí, radšej :D). A keďže doma najradšej cvičím podľa rôznych videí, rozhodla som sa vám v dnešnom článku predstaviť moje najobľúbenejšie.
Jillian Michels
Ako som už písala minule, pri mojich začiatkoch mi veľmi pomohol cvičebný plán od Jillian Michels - 30 Day Shred, ktorý sa skladá z troch levelov. Každý level cvičíte 10 dní a trvá necelú pol hodinku. Na jednej strane si človek hovorí - pol hodinka, veď to nie je také strašné to dám, na druhej strane - pomáha to teda vôbec? Stačí si zadať 30 Day Shred do googlu a nájde vám tisíce obrázkov pred a po. Samozrejme dôležitá je hlavne strava, ale ak nechcete primárne len schudnúť, 30 Day Shred vám naozaj veľmi pomôže v začiatkoch. Naberiete kondíciu, na svalovej hmote, zrýchli sa vám metabolizmus a ak si aj po 30tich dňoch nebudete stále istí náročnejším cvičením, môžete to zopakovať alebo zopakovať s pridaním ďalších kratších videí.
A tak som to urobila aj ja a pridala som si ďalší cvičebný program od Jillian Michels a to konkrétne 6 Week Six-Pack. Tento program ma bavil snáď ešte viac ako 30 Day Shred a ak neviete čo ďalej, určite ho tiež skúste. Ja sa k nemu rada vraciam, ale už len raz za čas, no stále je jeden z mojich naj. A tieto dva programy som cvičila naraz celé dva mesiace počas prázdnin. Skúšala som aj iné videá, ale v tej dobe ma nikdy nič neoslovilo. Ale prišiel september a s ním aj škola. Bolo menej času a aj menej nálady na také dlhé cvičenie. 30 Day Shred ma stále bavil a cvičila som ho skoro stále denne, ale 6 Week Six-Pack som zamenila..
XHIT
..za niečo kratšie. Odcvičila som si 30 Day Shred s Jillian (vlastne aj teraz to tak niekedy robím) a zacvičím si ešte pár kratších videí. A to napríklad videá z dielne XHIT Daily, pričom najradšej mám fitness trénerku Rebeccu-Louise a jej Boot Campy (napríklad tu a tu), ale super sú aj workouty na brucho (No more muffin top, Washboard ABS) alebo zadok (napríklad zo série Victoria's Secret tu a tu). Toto sú asi moje najobľúbenejšie od XHIT Daily, ale akékoľvek video si zapnem, vždy ma baví.
blogilates
Rovnako som na tom aj s videami od Blogilates. Cassey Ho natáča takisto kratšie videá, pričom každé je zamerané na iné partie a tak si vždy vyberiem. Niekedy ide o fakt zábavné cviky, s ktorými som sa v iných videách vôbec nestretla a toto cvičenie je tak vždy o to väčšia zábava. Navyše je Cassey vždy mega vysmiata a nabitá pozitívnou energiou. Je teda možné, že sa na vás prenesie jej super nálada a budete sa usmievať aj cez utrpenie, počas stého sqautu alebo tak. Ak mám vybrať najobľúbenejšie tak Perfect Legs Workout, The 5 Best & Most Effective Ab Exercises a The ULTIMATE Hot Body Workout  alebo 6 Min to Sexy Arms!
Mix videí
A potom sú tu videá, ktoré mám rada, ale ostatné videá z ich kanálov nemám vôbec odcvičené či napozerané. Jedným z najobľúbenejších, keď už sa chcem naozaj po nejakom dlhšom workoute doraziť je Fat-Burning Cardio Workout: BeFit in 90. Ďalším obľúbeným je toto kratuličké video na brucho a posledným krátkym obľúbeným videom je toto od POPSugar.
Bipasha Basu
Takže buď cvičím Jillian a niečo krátke k tomu alebo kombináciu viacerých krátkych videí. No keď nemám ani na jedno chuť, zacvičím si zase s hviezdou Bollywoodu - Bipashou Basu a to konkrétne Unleash 'Full Routine'. Je to polhodinové video, ktoré mi príde náročnosťou podobné ako videá od Jillian. Iné jej videá ma veľmi neoslovili, ale toto cvičím rada a často.

A čo vy? Cvičíte radi doma alebo uprednostňujete silový tréning v posilovni a o podobných videách hovoríte ako o hlúpostiach? Ak naopak radi cvičíte podľa videí, aké je to vaše naj? Dajte tipy, možno ma niečo osloví :). Plus pripíšte tipy na názov kategórie, do ktorej by som zaraďovala takéto články! Budem vám vďačná! 

26 komentárov:

  1. Blogilates jsem jednu dobu také cvičila a asi začnu znova :))
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pre mňa sú to také zábavnejšie videá ako ostatné :)

      Odstrániť
  2. Moje současné nej YT cvičení je Yoga with Adriene, tu miluju a můžu každý den. Dlouho jsem cvičila s Les Mils Body Combat, videa jsem někde stáhla a bylo to nejlepší kardio. Moc hezký článek! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já na tyhle internetový cvičení asi nejsem, několikrát jsem to zkoušela, hlavně tedy Jillian, ale nikdy jsem u toho dlouho nevydržela. Teď si zacvičím podle nějakého videa jen občas a vyhledávám videa česky. Anglickým videím sice taky rozumím, ale když video je česky, dokáže mě ještě mnohem více namotivovat.

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chápem, niektorým takéto videá nemusia vyhovovať. Ja si vždy pustím seriál alebo hudbu, takže ani veľmi nepočúvam :D. Niekedy totižto cvičím to isté aj týždeň dokola, takže už by ma to nudilo. :)

      Odstrániť
  4. Jillian mám moc ráda a občas jsem podle jejich videí cvičila. Já jsem teď ale stále na YT kanále jedné australanky Sarahs day a její workouty mi vyhovují nejvíce. Měla tam jeden, když měla zlomenou nohu a ten je mi asi nejbližší, protože já ty, kde je hodně cviků nemusím :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka za tip, vôbec som o nej nepočula, takže vyskúšam :)

      Odstrániť
  5. Také jsem přesně tyhle cvičení dělala, tedy kromě Jillian, od ní jsme jela jen půlhodinkové video s jógou, to bylo super, moc doporučuju! nebylo to jen klasická protažení, ale mnohem dynamičtější a zábavnější. Teď ale chodím do fitka a nemůžu si to vynachválit. Vždycky odejdu vyčerpaná a zároveň nabitá energií. O prázdninách jsem ráda chodila i ráno běhat, bohužel během školy už ráno není čas.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tú jógu od Jillian som videla, ale nikdy necvičila. A ja chodím cez školu behávať (keďže na intráku je to s cvičením dosť od veci) večer :).

      Odstrániť
  6. Já na Jillian začínala, cvičila jsem s ní snad rok a půl. :) Pak jsem ale začala chodit do místního fitka na skupinová cvičení jako je piloxing a bodypump a od té doby mě cvičení doma nebaví. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám podobné cvičenia tak hodinu cesty, takže to veľmi ani nevyhľadávam, ale skúsim sa poobzerať či aspoň nejaká zumba nie je niekde na blízku :).

      Odstrániť
  7. Zbožňujem rôzne cvičebné kanály - ja sa špecializujem najmä na jogu, baví ma najviac :) Ale poprechádzam aj tvoje obľúbené - vyzerajú zaujímavo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja zase jóga skoro vôbec, ale sľubujem si ju už asi rok a pol :D

      Odstrániť
  8. Jill, XHIT i Blogilates miluju a cvičím podlě nich furt :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéé, som rada, že máme spoločné obľúbence :)

      Odstrániť
  9. Zajímavý článek, něco takového jsem zrovna potřebovala, protože hledám nějaké nové cvičící videa. Narovinu řeknu, že Jillian není nic pro mě, při prvním cvičení jsem skoro umřela a od té doby jsem to nezapla :D Každopádně o XHIT jsem už něco málo slyšela, tak na to určitě mrknu víc :) Děkuji za tipy :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pri Jillian sa treba prekonať a nemyslím, že 30 Day Shred je zase tak náročný :D. Síce prvýkrát som aj ja umierala :D, ale stačí keď zacvičíš aspoň prvých 15 minút a postupne potom každým dňom predlžuješ a predlžuješ :).

      Odstrániť
  10. Asi 3x jsem vyzkoušela Jillian, ale nikdy jsem se nedostala do konce, což mě štve :D

    Bomb Cosmetics | Tělový scrub Limetka & Brusinka

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tohle je naprosto perfektní článek! :) Vyzkoušela jsem spoustu různých typů cvičení, zpočátku hlavně Jillian, pak jsem přešla na Boba Harpera, protože má delší workouty. Mám za sebou i PopSugar, Bipashu, ale nejvíce mě baví dvojice FitnessBlender, ke které se neustále vracím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Já osobně jsem se k tomu nikdy nedokopala, dokud jsem si nakoupila permanentku na cvičení:) http://nicoleshyblog.blogspot.cz/2016/08/nile-beads.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Já cvičila kdysi Jillian ale nebavilo mě týen dělat každý den to stejné... vydržela jsem to týden a pak jsem s tí sekla a teď jsem pašík:DD

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. momentálne cvičím xhit daily, ale tiež ti odporúčam aj fitness blender :)
    https://blogofmyfavs.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ja ešte zvyknem cvičiť podľa videi Billyho Blanksa a jeho Taeboo alebo Svet cviku.cz, kde mi aj v češtine vysvetlia čo a ako a viem si tam vybrať čo konkrétne chcem cvičiť, zadok-stehna-chrbát, poprípade s Hankou Kynychovou bříšni pekáč.
    A dík za typy

    OdpovedaťOdstrániť
  16. 30 day shred od Jillian jsem cvičila a výsledky byly hodně znát. Ale po dvou týdnech jsem to vzdala, každý den to samé... Tak mám teĎ stejný problém jako Klára :)

    Maggie

    maggiemauve.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Úžasné cviky, vďaka za tento výber! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks