nedeľa 18. septembra 2016

Figs & Rouge

Anglickú značku prírodnej kozmetiky Figs & Rouge som chcela vyskúšať pomerne dlhú dobu, veď ich balzamy ospevovala samotná Emma Watson, ktorá podľa mňa nepodporuje a nepoužíva len tak hocičo. Dokopala som sa k nej však až vďaka zľavám na eshope s prírodnou kozmetikou LoveLula. Poštovné je nad 10 libier na tomto eshope zadarmo a navyše sa vám vďaka LoveLula bodom z každého 10 librového nákupu vráti jedna libra pri tom ďalšom. 
figsrouge
Začnem vanilkovým krémom na ruky, ktorý som stihla už aj vypotrebovať. Krém má 80 ml a ja som ho kúpila v zľave za asi 3 eurá. Obal sa môže niekomu zdať preplácaný, ale mne sa celkom páči. Po vytlačení som si povedala, že má dobrú konzistenciu, takú hutnú, indulonovú. Po rozotretí zanechal však len akúsi mokrú vrstvu, krém sa síce po chvíli vstrebe, ale nemáte pocit hydratovaných rúk a ruky ani veľmi hydratované neboli. Vôňa teda vanilku nepripomínala ani z ďaleka a celkovo nepripomínala vôňu prírodných produktov. Za mňa tento krém vôbec neodporúčam 
Univerzálny balzam na suché miesta v plechovom kalíšku má krásny design. Balzam má 17 ml a cena sa v zľave tiež pohybovala okolo 3 €. Vybrala som si Vanilla&Orange, ale okolo pomaranča tento balzam ani nešiel a celkovo mi opäť vôňou nepripomínal nejaké prírodné ingrediencie. Vyskúšala som ho najskôr na pery, nebol zlý, ale ani to nebol najpríjemnejší a najviac hydratačný balzam aký som kedy skúsila. Po dvojtýždňovom skúšaní na perách som prešla na lakte a tam mi príde príliš lepivý a nie veľmi hydratačný. Už ho však na lakte a suché miesta okolo nechtov dopoužívam.

Osobne som z tejto značky sklamaná a ďalšie produkty už radšej ani skúšať nebudem. Poznáte túto značku? Vyskúšali ste niečo od Figs&Rouge?

20 komentárov:

  1. Já měla stejný krém na ruce a byla jsem spokojená. Máš pravdu v tom, že nechává pocit vlhkých rukou, ale po chvilce se to vstřebá a hydratuje dobře. Ovšem měla jsem pocit, že si ruce musím natírat častěji.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A u mňa bol ten pocit rovnaký, natierala som ruky každú polhodinu :/.

      Odstrániť
  2. Znám měla jsem také takový balzám na rty v plechové krabicce a byl mentolový se mi zdá on mi ze začátku vyhovoval, ale po pár mesícu byl jakoby už zkazený, skoda.
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to škoda, pretože to vyzeralo veľmi fajnovo :/

      Odstrániť
  3. Zkoušela jsem balzám na rty ze stejné řady, jako je tvůj krém na ruce. Taky jsem nebyla moc nadšená. Obaly mají nádherné, to se musí uznat, ale ten obsah, běda běda :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Túto značku poznám len z blogov. Mňa hneď na prvý pohľad zaujal dizajn ich produktov, ale ani jednu pozitívnu recenziu som zatiaľ nečítala :/ Každý bol z toho sklamaný,a preto ma to čím ďalej tým viac neláka kúpiť si to.
    World of Nicol | Back to school giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som na to nečítala nejakú pozitívnu recenziu, ale lákali ma obaly a keď som čítala, že je to jeden z top produktov Emmy. Nevadí, som aspoň rada, že som za ne nedala plnú sumu :).

      Odstrániť
  5. tak to je riadny fail.. nesadol mi vôbec ten balzám na pery a ako vidím, krém stojí tiež za veľké prd

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, spomínam si, že raz si hovorila, že bol na prd :)

      Odstrániť
  6. Tento istý krém som mala tiež a musím s tebou súhlasiť. Moje prvé dojmy z neho boli pomerne dosť negatívne, no potom som si ho celkom obľúbila :D Takže už som z toho sama nejaká zmätená :D Najprv mi jeho "vôňa" prekážala a neskôr sa mi dokonca zapáčila. No inak hydratačné schopnosti sú fakt slabé, ale v jarných mesiacoch mi postačoval. A čo sa týka balzamu, mám verziu Rambling Rose a na perách mi stále prekáža, vytvára taký nepríjemný mastný film.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Mne sa na perách ešte ako tak dal, ale zas nemám rada takéto na pery, radšej v tyčinky. A keďže je to univerzálny, tak si ho dávam na tie lakte, ale lepí ako blázon :D.

      Odstrániť
  7. O značke som počula a veľmi som sa tešila, že ju vyskúšam, ale ako vidím vôbec za to nestojí :(

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ono mnohdy stačí pouze, že to pěkně vypadá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ten plechový obal z balzamu si isto na niečo nechám :)

      Odstrániť
  9. Mne sa jeho obal náhodou neskutočne páči ♥_♥ Ale podľa tvojej recenzie súdim že sa to kupovať neoplatí, škoda.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa strašne páčia, ale čož, keď sú produkty na prd :(

      Odstrániť
  10. Obaly jsou nádherné, ale obsah nic moc, co jsem už tak něco málo četla. Měla jsem ale ten krém na ruce a mým rukám docela vyhovoval. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Výrobky vyzerajú super. Veľmi sa mi páči ich živý a žiarivý obal

    Čo je dobré to musím mať aj s novou GA

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks