nedeľa, 11. septembra 2016

Paletka Wet n Wild

Istotne sa aj vo vašom wishliste nájde značka, ktorej produkty chcete vyskúšať, ale aj napriek tomu, že nie je nejak predražená alebo ťažko dostupná, vždy uprednostníte niečo iné. A tak to bolo aj u mňa so  značkou Wet n Wild, ktorá sa u nás dá veľmi obmedzene zohnať v niektorých eshopoch. Farebné a lacné produkty boli vždy veľmi lákavé, ale vždy vyhralo to známe "veď mám toho dosť, netreba mi nič ďalšie". Ale na mňa sa usmialo šťastie a vyhrala som rovno ich najobľúbenejšiu paletku očných tieňov 738 Comfort Zone. Ani neviete ako som sa tešila kým konečne príde. Rýchlo nafotiť (preto tie fotky aj tak vyzerajú), zaboriť prsty do prvých tieňov, vyskúšať ich na očiach... Ale pekne po poriadku. 
wetnwild
Paletka Wet N Wild sa skladá z 8 tieňov, má 8,5 g. Balenie je teda pomerne veľké, ale mohlo by byť o niečo pevnejšie a bytelnejšie. Obsahuje tiež klasický penový aplikátor a malý štetček, ktorý je však príliš riedky a mäkký, takže tiene skôr opráši ako nanesie. 
Nikdy som pri recenziách paletiek neopisovala jednotlivé odtiene a aj tu to zoberiem veľmi rýchlo, po riadkoch. Prvé štyri tiene sú veľmi suché, teda aj veľmi slabučko pigmentované, treba ich veľmi vrstviť, dosť prášia a pri toľkých vrstvách z viečka aj opadávajú. Výdrž je vďaka vlastnostiam tieňov dosť podpriemerná a neskôr už ani neviete na viečku rozoznať, ktorý tieň je ktorý.
Ako vidíte ďalšie tiene sú na tom podstatne lepšie. Svetlohnedý a tmavohnedý sú farebne veľmi pekné, neprídu mi už tak suché a teda aj menej prášia, sú lepšie pigmentované, neopadávajú a dlhšie vydržia. Najtmavší z nich, ktorý vyzerá až čierny, je opäť trochu suchší a menej pigmentovaný, ale tak to pri lacných, tmavých tieňoch väčšinou býva.
No a posledný odtieň. Tieň vďaka, ktorému je tá paletka toľko vyhľadávaná a obľúbená. Tieň prirovnávaný k tieňu od MACu v odtieni Club. Pozerala som porovnania swatchov týchto dvoch tieňov a musím povedať, že tento z paletky Comfort Zone je tak milionkrát krajší a použiteľnejší pre viaceré líčenia či farebné typy. Chápem, že je táto paletka tak veľmi obľubovaná, ten tieň je proste úžasný. Cez deň s ním stačí nalíčiť viečko a na večer len pridať trochu tmavej a linku a líčenie je hotové. Žiadne vrstvenie a kombinácie desiatich tieňov, pokojne si vystačíte aj s týmto jedným.
coloricon
wetnwild
comfortzone
swatch
comfortzone
Trošku ma irituje rôzna kvalita tieňov v jednej paletke, ale tie dva hnedé a posledný menlivý sú také krásne a použiteľné, že to tejto paletke ľahko odpustím. Navyše je skvelá na denné i večerné líčenia a je lacná. Len škoda tej dostupnosti. Páči sa vám zloženie tieňov? Vyskúšali ste niečo od tejto značky? 

25 komentárov:

  1. Značku už jsem zaznamenala a i když se mi paletky od nich líbí a chtěla bych nějakou vyzkoušet, zatím jsem se k tomu bohužel nedostala.. Složení těchto stínů se mi líbí moc, přesně takovéhle spíše neutrální stíny mám ráda :)

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne aj ja, len škoda, že tie prvé štyri sú menej pigmentované :(

      Odstrániť
  2. Tahle paletka se mi líbí. ma krásné odstíny :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mě se moc paletky wet n wild nelíbí, ale rozjasňovače mi nedají spát... ty bych chtěla vyzkoušet! :)

    Nikola Mills

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tie som ani nejak nezaznamenala, idem kuk! :D

      Odstrániť
  4. Já jsem tuhle paletku vyhrála. Mám ji doma od dubna, ale zatím jsem ji použila jen jednou :D Já na stíny moc nejsem, ale je pravda, že tahle paletka se mi odstínově moc líbí.

    Bomb Cosmetics | Tělový scrub Limetka & Brusinka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám hlavne ten posledný dosť používaný :D. Sranda, že sme ju obe vyhrali :))

      Odstrániť
  5. To je škoda, že některé ty odstíny nejsou tak dobře pigmentované, protože barvičky to jsou celkem dobře nositelné a moc hezké. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Paletku by som hneď brala, má dokonalé odtiene. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. vôbec to nie je na hovno klobáska :D a mne sa páči celá paletka aj s tými bledšími tieňmi :) univerzálna :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. trúba :D sú naprd, skoro ich ani vidieť nie je a na mojich nepoužiteľných viečkach už vôbec, začínam šetriť na drahú bázu alebo to bude istiť len linka :))

      Odstrániť
  8. O paletce čtu poprvé u tebe na blogu... :) Nevypadá zle, ale úplné "must have" to není.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Líbí se mi sestava odstínů v paletce a taky to že je paletka malá, lehká, jednoduchá a ideální na cestování. Jenom škoda že u nás je tato značka málo dostupná.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Boožinku zbožňujem paletky ! <3 Je to moja nová úchylka! :) Baví ma líčenie hlavne jemné a prirodzené :) Takže teraz sa stále hrám s tieňmi :)) Krasna paletka naozaj :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. odtiene vyzerajú úžasne, presne také by sa hodili mojim očiam :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Pěkný odstíny tyjo. TeĎka urban decay vydali novou paletu, mrkni! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Dostupnost této značky mě taky štve. Těším se až budu jednou v zahraničí, tak si vyberu podle svého

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ten poslední odstín je přímo dokonalý. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Od téhle značky jsem nic nezkoušela, ale moc se mi líbí ty poslední stíny, vypadají opravdu krásně :) Jen škoda těch špatně pigmentovaných, v paletce vypadaly hezky :/

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks