štvrtok, 15. septembra 2016

Summer New In

Už v minulom New In článku som vám hovorila o mnohých nákupoch, ktoré vám chcem ukázať a dnes tomu opäť nebude inak. Niektoré kúsky sú kupované už pekne dávno, niektoré sú novšie, ale myslím, že pri týchto vyzvedačských a šmírovacích článkoch je to úplne jedno. A ako vždy rýchlo na to, lebo je toho ako vždy a ako som už písala veľmi veľa. 
newin
Začnem bundou, ktorú som kupovala snáď ešte v máji, ale akosi sa sem ešte stále nedostala. Ide o koženku z kolekcie Stella McCartney pre Adidas. Tieto kúsky sú dosť drahé, ale vďaka mojim útlym pleciam som našla poslednú pidi midi v zľave. A všetci sa mi smejú aká som drobná! Pche aspoň sa mi ujde malá bunda. A okuliarky sú ešte darček od brata, sú z Gateu.
newin
Dve tričká z H&Mka, jedno oversized je skvelé na teplé dni, ktoré akosi pretrvávajú aj teraz v septembri a jedno obyčajné fialkové. No a šedý svetrík je môj najobľúbenejší z New Yorkera. Je dlhší, má rozparky, je zo super materiálu, teplučký a už so mnou prežil niekoľko skvelých zážitkov. 
newin
Dva kúsky z New Yorkera od sestry ešte ako darček k meninám. Star Wars musí byť a čierny top s dlhým rukávom je skvelý k áčkovým sukniam a v dňoch, keď chcem byť za slečnu elegantnú. 
newin
Elegantné sú aj tieto nohavice z H&Mka, sú zase meninovým darčekom od mamy. Majú vysoký pás, zaujímavý vzor a sú jednoducho skvelé. 
newin
Neuveríte, ale aj toto bol darček. Deň pred turistikou sme boli na pátračke v športových obchodoch. Nie, že by som doma nemala milión mikín, ktoré by som si mohla zobrať, ale keď som videla túto! A takúto turistickú doma ešte nemám! Teda, teraz už áno. 
newin
newin
Tieto dva crop topy som si kúpila hlavne na festival a poslúžili veľmi dobre. Prvý z New Yorkera má úžasnú farbu a strih a druhý z Tally Weijl som si kúpila hlavne kvôli potlači, ale páčili sa mi aj "odstrihnuté rukávy".
newin
Plavky i okuliare sú zľavovými úlovkami a na konci leta ešte pekne poslúžili. Za necelých 10 € kúpalisková výbava. 
newin
Tieto čižmičky sú odmenou za nákupy s mamou. Nerada nakupuje a ja zase nerada nakupujem s ňou, ale potrebovala nejaké letné veci a tak som sa s ňou vybrala do obchoďáku a za odmenu som si vybrala tieto kovbojky. 
newin
No a už prechádzame ku kozmetike. Na mliečko od Manufaktury sa snáď čoskoro objaví recenzia. 3 kúsky dekoratívky sú od sesternice. Skin Food od Weledy som vyhrala v súťaži, kosatcový pleťový krém som dostala zase na testovanie a citrusové telové mlieko som si kúpila v zľave v DMke. Ponio pazúch som si pribalila ku krabičke krásy, ktorú som otvárala tu a na balzam od NUXE som čítala samú chválu a tak som neodolala lákavej cene na elnino. 
newin
Púder bol už nutnosťou a tak som chcela vyskúšať tento transparentný od Essence. Šampón Santé bol darčekom od kamarátky, rovnako ako aj dve telové mlieka od Bomb Cosmetics. Maska na čiernebodky je z Aliexpressu a ricínový olej od Saloosu je treba na obočie a mihalničky. 
newin
K balzamu NUXE som v košíku elnina pridala aj MUR tvárenku. O géli na obočie od Alverde som písala už tu a dostala som ho aj spolu s maskou Lavera od kamošky. Potrebovala som odličovač a chcela som vyskúšať niečo nové, ale prírodné a tak som siahla po ďalšom Alverde produkte. Sypké produkty veľmi nemusím, ale Vichy púder bol ďalšou výhrou. Z dekoratívky tu mám ďalší Liquid Camouflage od Catrice (snáď čoskoro recenzia) a matný tekutý rúž od Pupy som tam za 5€ nemohla nechať. A suchý telový olej od Yves Rocher som chcela už dlhšie vyskúšať.

Uf a sme na konci! Čo nového máte vy? Vyhrali ste tiež niečo za posledné obdobie?

32 komentárov:

  1. No jako tolik novinek a krásných kousků :) Ty plavky jsou vazně krásné :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta bunda je krásna, rovnako ako ty aj s útlymi plecami :)) a kozmetiky máš mrte, takže sup sup recenzie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. NO je to XXS takže dosť maličká :D. Veď píšem píšem :)

      Odstrániť
  3. tá bundička z prvej fotky je ozaj pekná :) celkovo však veľmi super úlovky ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  4. skvelé nákupy :) páči sa mi bundička a rovnako aj z kozmetiky si si vybrala dobré produkty :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka, väčšinu už používam, skúšam, takže uvidíme :)

      Odstrániť
  5. Najviac sa mi páčia tie nohavice, ktoré sú meninovým darčekom. :) Ja také v šatníku síce nemám, no prídu mi zaujímavé... a iné. Občas treba aj zmenu a vymeniť rifle za niečo elegantnejšie. :) A čo hovoríš na ten transparentný púder od Essence? Rozmýšľam nad ním.
    SweetSunshine

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak hovorím aj ja, treba aj iné nohavice, nielen rifle :) Púder zatiaľ fajn, určite bude recenzia alebo ho porovnám s tým sypkým :)

      Odstrániť
  6. Parádní věci! ty boty jsou zajímavé.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pěkné věci, nejvíce se mi líbí trika, takovéto jednoduché kousky bych brala.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásne vecičky. Milujem basic tričká, ale aj iné basic kúsky, tie sa v šatníku nikdy nestratia a vždy nájdu využitie :) Topánky sú nádherné!
    Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Plavky a oversize trička se mi moc líbí! a to elegantní černé je super! BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Keď som si pohľadom prešla fotky, tak pozerám, že jee, rovnaký svetrík ako ten môj, ale potom som zistila, že sú len podobné :D Ja ho mám z Bershky.
    A mňa stále lákajú vzorované nohavice, lenže sa neviem zbaviť pocitu, že ma rozširujú a nebudem ich mať s čím skombinovať :D
    A z kozmetických noviniek ma zaujal ten matný rúž od Pupy, ešte som od tejto značky nevyskúšala nič okrem laku na nechty.
    World of Nicol | Back to school giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Crop top z New Yorkeru mám aj ja, dokonca som kúpila jeden z každej farby. Ten Vichy púder mám v pláne kúpiť už dosť dlhú dobu a stále na to zabudnem, ďakujem za pripomenutie. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Nohavice vyzerajú výborne, naozaj skvelý vzor :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásne kúsky. Tie nohavice sú úžasné.

    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Moc pekné nákupy :) Veľmi by ma zaujímala tá maska na čierne bodky z Ali :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. No tedy, parádní nákupy! :) S mojí mamkou je nakupování taky dost náročné :D Je hrozně nerozhodná a když už si po 3 hodinách intenzivního přemýšlení a dumání konečně vybere, dopadne to tak, že si to nakonec jen zamluví. A pak to rozhodování zase pokračuje a pořád dokola :D

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Skvelé nákupy, škoda, že to leto už končí :(
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  17. úžasné vecičky :) hlavne ta bunda a tiež potrebujem také obyčajné tričká jednofarebné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ty trička jsou super! Masku na černé tečky jsem si z Alli též objednala :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Super věci! Ta bundička je moc pěkná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Super nákupy :) Zaujala mě kosmetika. Závidím ty dva produkty od Bomb Cosmetics, protože tuhle značku mám moc ráda.

    Maybelline | The Rocket Volum' Express

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Pořídila sis samé krásné věci :) Ta bundička je nádherná a strašně se mi líbí ty elegantní kalhoty!! :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Super úlovky, hlavně oblečení, ty kalhoty jsou super!!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks