streda, 21. septembra 2016

Tip for easy and fast breakfast

Kto by nemal rád sladké raňajky? Ale lievance či palacinky sa mi málokedy chcú hneď z rána robiť, tobôž, keď zase nestíham. Priznajme si tiež, že ani každodenné smoothie či kaša už nie sú žiadna výhra. Ale je tu záchrana! Ale iba v prípade ak máte doma dve hlavné ingrediencie. 
breakfast
A to? Banány a zrelé avokádo. Potom už stačí pridať kvalitné kakao a rozmixovať. A chutné a zdravé raňajky sú hotové. Čo pridáte ďalej je už na vás, ale ja tam vždy capnem aj agávový sirup, lyžičku kokosáku a posypem to makom a pridám nejaké ovocie na dozdobenie. Fantázií sa však medze nekladú a skúsiť môžete aj orechy či sušené ovocie.

Dnes len takto kratučko, ale nedalo mi nepodeliť sa s vami o moje najobľúbenejšie raňajky tohto leta. Poznáte tento recept? Skúšali ste už? Ako vám chutil?

20 komentárov:

  1. Presneee... chutí mi to a ak sú banány menej sladké, dávam aj trošku agáve, ale iba trošinku (: A jem to s malinami.

    SlavikStories
    Čítanie je sexy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to topka! Síce to nevyzerá samo o sebe príliš lákavo, ale chutí to perfektne :).

      Odstrániť
  2. takže to je mak :) ja že chia semienka :) takto sa mi to ale pozdáva viac :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Treba aj zmenu, chia si dávam do jogurtu a smoothie a máme doma veľa maku :))

      Odstrániť
  3. Wouu to vyzerá super. Určite vyskúšam.

    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Také si tohle občas dělám! avokádo miluju a banán taky :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Och mňam! Toto by ma nikdy nenapadlo. Hneď ako zoženiem zrelé avokádo skúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nikdy by mě nenapadlo smíchat banán a avokádo, ale jako tip je to skvělý, určitě vyzkouším! :)

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  7. o takejto kombinácii som ešte nikdy nepočula, môže to byť fakt veľmi zaujímavé :) moja top raňajková inšpirácia sú banánové palacinky!

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  8. může to být dobré, škoda, že avokádo doma jen tak nemáme :/

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Super tip! "Recept" na rýchle raňajky sa mi určite zíde keďže večne nestíham. :)

    https://thefashiontwiins.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks