piatok 23. septembra 2016

W7 Hollywood Bronze & Glow

Odkedy som našla perfektný rozjasňovač a bronzer u značky theBalm, po týchto produktoch od iných značiek som sa ani veľmi nepozerala. Vyhovujú mi tak, že som nemala potrebu siahať po ničom inom. Keď som však v drogérií v Severnom Írsku objavila toto duo, nedalo mi to a hodila som ho do košíka. Odvtedy som ho už stihla poriadne vyskúšať a tak vám dnes naň prinášam krátku recenziu. 
W7 bronze&glow
W7 Hollywood Bronze & Glow sa ako som už povedala a ako vidíte skladá z bronzera a rozjasňovača, má 13 g, veľkostne je tak akurát a na slovenských eshopoch tento set zoženiete za necelých 8 eur. Design obalu je možno trochu detinský, ale samotný obal je pevný a byteľný. Neobsahuje aplikátor, ale za to v sebe skrýva aspoň malé zrkadielko. Oba produkty obsahujú jemný shimmer, ktorý však pekne prežiari celú tvár. 
Povedala by som, že oba odtiene sú skôr teplé, ale myslím, že sa hodia viacerým farebným typom. Hlavne vďaka jemnej pigmentácii, s ktorou sa to snáď ani nedá prehnať. Pigmentácia je však slabšia vďaka tomu, že produkt je dosť suchý a vďaka tomu aj mierne práši. Nie je to však nič strašné. Výdrž je na tom tiež trochu slabšie, povedala by som tak 6 hodín a potom sa začne vytrácať. Tento produkt by som zaradila k tým priemerným, ale myslím, že je vhodný pre začiatočníčky či tie, čo preferujú prirodzený look. Skvelý je tiež na leto, kedy to veľa z nás nechce veľmi preháňať. A v lete som ho najviac používala aj ja, vyhovujú mi pudrové produkty a hlavne v horúcich dňoch sú tie krémové dosť nepraktické.
W7 bronze&glow
W7 bronze&glow
W7 bronze&glow
Tento set sa nedostal medzi mojich obľúbencov a niekedy zapadá aj dva týždne prachom. Jednoducho povedané: je fajn, ale ničím neohúril. V našich drogériách a na našich eshopoch sa dajú zohnať lepšie produkty, ktoré snáď aj za menšiu sumu, poslúžia viac. Aký bronzer a rozjasňovač používate vy? 

9 komentárov:

  1. Škoda že je to celkem obyčejný :) Já používám rozjasňovač od Dermacool a zatím není tak zlý :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od Dermacolu som veru už dlho nič nevyskúšala a z dekoratívky už vôbec, takže pozriem :)

      Odstrániť
  2. vyzerá celkom dobre :) ja používam Natural bronzer od Rimmel :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten je veľmi obľúbený, ale keď som sa naň pozerala v drogérií, tak mi prišiel dosť oranžový, tak som sa ho celkom bála :D

      Odstrániť
  3. Mne sa páči akurát bronzer, ten ma dobrú farbu. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vypadá dobře, ale asi zase tak dobrý není, jak píšeš :) já bronzer nepoužívám a rozjasňovač jsem si teď koupila poprvé od Trend it up, zatím žádný zázrak, ale uvidím... :)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já jsem si tenhle produkt naprosto zamilovala. Nevím, jestli je možné, že máme obě kusy jiné kvality, ale ta má paletka je krásně pigmentovaná a máslová.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks