sobota 8. októbra 2016

facial spritz

"not Clint (as in Eastwood), more mint (as in peppermint) and a long list of other co-starring ingredients such as rose, lavender, aloe and witch hazel to leave your skin refreshed and radiant. you could say it's the spray that makes your day.
facial spritz
Tento zábavný popis nájdete na zadnej strane facial spritzu značky anatomicals. Tento sprej na tvár má 100 ml a jeho cena sa pohybuje okolo 8 €. V oficiálnom popise produktu sa píše o skvelom spoločníkovi pri leňošení na pláži či pri turistike na horách. Upokojujúci extrakt z levandule a osviežujúci extrakt z mäty pomáhajú k rehydratácii a revitalizácii pleti. Facial spritz je vhodný pre normálnu, suchú aj citlivú pokožku.
Ja som tento osviežujúci sprej našla v swape od Zuzky a hneď som si hľadala naň recenzie. Všetky boli pozitívne. Vraj skvelo osvieži a hydratuje pleť, perfektne vonia a je super aj po nanesení makeupu a púdru, ktoré si po ňom skvelo sadnú na pleť. Dievčatá jednoducho milujú pocit, ktorý tento sprej zanechá na pleti a ja som nemohla byť zvedavšia na tohto fialového krásavca.
Sprej vonia naozaj sviežo, ale veľmi mi pripomína vôňu peny na holenie, ktorú používal kedysi môj otec. Nie je to zlá vôňa, ale čakala som niečo ovocné či kvetinové. Sprej je po nanesení naozaj osviežujúci a hlavne v lete a v horúčavách to bolo niečo skvelé. Po prvom nanesení som však zostala veľmi sklamaná. Na pleti zanechal divný, ťahavý pocit a mala som pocit, že pleť vysúša. Neskôr som však už nič podobné necítila, ale nemyslím, že sprej pleť hydratoval, tak ako sľuboval.
IMG_5212
Ak to zhrniem, sprej skvelo osvieži, ale nič viac od neho nečakajte. Používate rovnaké spreje v lete aj vy? Od akej značky? 

12 komentárov:

  1. balenie vyzerá naozaj super :) škoda, že ti nevyhovoval :/

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá moc dobře, takové spreje ale nepoužívám :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Takéto spreje na tvár nezvyknem používať, občas v lete na telo.
    Je škoda, že Ťa takto sklamal, lebo obal má pekný a na prvý pohľad určite zaujme :)
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Obaly majú úžasné, ale tiež takéto spreje nepoužívam :)

      Odstrániť
  4. Takové spreje nepoužívám protože jen osvěží a nic víc :) Má pěkný obal.
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tak za tú cenu je to prepadák, to už radšej termálnu alebo dermálnu vodu, ktorá je lacnejšia a spraví väčšiu službu

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Strašně se mi u této značky líbí obaly, ale taky tyto spreje vůbec nepoužívám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks