piatok 21. októbra 2016

Jesenný wishlist

Skrine mi síce praskajú vo švíkoch, no ja pri obliekaní do školy či von, vždy myslím na kúsky, ktoré mi tam chýbajú a ktoré by sa mi práve v tom momente hodili. Material Girl a jej problémy, čo vám poviem. A keďže tie kúsky buď nemôžem nájsť alebo si ich dovoliť, podelím sa o svoje sny aspoň s vami.
fall wishlist
Biela blúzka. Viete, aké ťažké je zohnať obyčajnú bielu blúzku, ktorá bude skvelo sedieť, nebude mať dlhé rukávy, nebude stáť majland, nebude veľmi presvitať a hlavne nebude špinavá od makeupu cudzej slečny. Ako vážne?! Keď už konečne nájdem košeľu či blúzku, ktorá by nezruinovala môj rozpočet, tak je večne zašpinená. Nie, ďakujem, nemám chuť si ju ani skúšať. Okrem klasiky by som však brala napríklad aj takúto s mašličkou či nejakými vzormi.
Lace Bra je trend, ktorý sa drží už neviem koľký rok a stále sa tak nejak drží aj u mňa. Neskutočné pohodlie a musím si okrem tej jednej mojej zaobstarať aj ďalšie.
Trendom zase tohto roku je choker a ja už som si ich stihla pár vyrobiť, ale páčil by sa mi v zbierke aj nejaký zamatový či s príveskom. Podlahli ste tomuto trendu alebo sa vám do šatníku vôbec nehodí?
A čo je v zime najpohodlnejšie? Teplé šaty alebo kraťase s hrubými pančuškami. Nič nenosím radšej ako tieto dve veci, ale mám ich žalostne málo. Takže ďalšie kúsky na zozname sú jasné aj bez obkecávania. 
Čierne kotníkové čižmičky by nemali chýbať v žiadnom šatníku, Skvelé k nohaviciam, sukniam, šatám či šortkám. Hodia sa ku všetkému a ja ich stále nemám dosť. 
Roláky sú asi najpraktickejším kúskom do tohto počasia a ja mám asi len dva. Chyba! Treba ich viac. Opäť sa skvelo hodia ku všetkému a nič nimi nikdy nepokazíte.
Kozmetický wishlist vynechám, pretože mám všetkého kopu a už teraz to nestíham spotrebovať. Jedna poriadna vec mi však chýba a to kvalitné štetce. O tých Zoeva môžem vďaka ich cene len snívať, ale sú tak nádherné. Neskúšali ste niekto ich fake kamarátov? (keď ja si radšej kúpim lacnejšie inej značky ako fake, ale tie zas nie sú také pekné :() 
wishlist
A nakoniec pár kúskov, ktoré potrebujem najsúrnejšie. Dobre, nepotrebujem, ale chcem! Sock Boots sú trendom tejto sezóny a ja som nenašla v našich obchodoch ani jeden pár! Kde sa schovávajú, neviete? 
Áno, bomber má teraz každý, ale tento červený a jeho ružový kamarát mi nedajú spávať :D. Naozaj však potrebujem všetky farby?
Ďalšie šortky z H&Mka. Mám ich už v tehlovej (uvidíte v New In poste) a vlastne už aj tieto, haha (trošku mi trvá, kým dopíšem rozpísaný post)!
A najnovšie sa teraz obzerám po hodinkách ako darček k promóciám, ktoré som akosi oneskorene mala od mája až v septembri a stále som si nič nevybrala. Predstavujem si ich asi nejak takto, ani príliš mohutné, ani príliš malé. Problémom je však zase farebné prevedenie! Zlato, striebro, rose gold? 

Aké sú vaše momentálne priania? Tiež máte takéto "problémy"? Páči sa vám trend sock boots? 

28 komentárov:

  1. Také sháním nějaké boty na podzim a nějak nemohu žádné pěkné najít :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám pocit, že v poslednej dobe všetky obchody stoja za nič :(.

      Odstrániť
  2. Já bych zase potřebovala nějaké kalhoty. A ano, bombery potřebuješ mít ve všech barvách. To je prostě nutnost. :-D Já tuto bundičku sice nemám, ale moc se mi líbí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa do väčšiny mojich nohavíc ani nezmestím, takže nejak si to nahrádzam tými šatami :D.

      Odstrániť
  3. všetko by som brala aj ja, krásne kúsky :) a hodinky klasika zlaté :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) keď ja zas nenosím toľko zlatých doplnkov :D

      Odstrániť
  4. Všechny kousky vypadají skvěle! určitě bych si vybrala asi všechny :). Já teď sháním nějaké botičky a svetřík. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka a aj za pripomenutie, nejaké svetríky by sa aj mne ešte páčili :D

      Odstrániť
  5. To je skvělý wishlist! Snad u každé věci jsem si říkala, že bych ji brala taky :D

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tie cikcak šaty sú parádne, tiež by som ich brala :)
    chokers som nepodľahla, nepáčia sa mi bars, ale bomberke som už neodolala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já teď nejvíc toužím po nové bundě a hodinkách, které si přeju k 18. narozeninám :)

    Village Candle

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak snáď potom ukážeš hodinky, lebo tie zohnať, mám najväčší problém :)

      Odstrániť
  8. zohnať bielu blúzku alebo košeľu je nadľudská úloha a sama o tom viem už toľko, že by som mohla napísať román :D snáď si zaobstaráš všetko, po čom túžiš ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja už ju hľadám asi 4 roky a stále nič :D

      Odstrániť
  9. krásny krásny krásny wishlist!!! :) rolák som potrebovala a zháňala aj ja, ale neviem prečo, je problém zohnať klasický sveter, ktorý je robený ako rolák...páči sa mi aj bundička, a sivé šaty :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne! :) netreba sa vzdávať :D

      Odstrániť
  10. Ja som si kúpila bledučko ružový bomber asi pred mesiacom, ale bohužiaľ som ho nemala na sebe ešte ani raz. To počasie čo je vonku, strašné! Rovno som vytiahla zimnú bundu, haha :D
    Girl with pink nails aj s GIVEAWAY!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja by som zimnú bundu ešte nemohla nosiť. Porazilo by ma už od nervov, keby som ju mala nosiť až do marca :). Treba správne navrstviť a nie je zima ani v jesenných bundičkách :)

      Odstrániť
  11. Vsetko z tvojho wishlistu by som hned brala, inak je naozaj velky problem najst super padnucu bielu bluzku, ale ja verim, ze raz ju najdem...zatial sa mi to nepodarilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja to nechápem! Ak by si našla, daj vedieť kde :D

      Odstrániť
  12. Téda, tys vybrala tak nádherné kousky! Bomber mám taky na wishlistu :))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. super kousky, no sock boots se mi až tak moc nelíbí, ale lákají mě strašně moc kotníčkové boty, jinak u mě teď na seznamu jsou hlavně ty boty, teplé svetry, rolák a vesta a možná i halenka by se hodila:-D

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Mne sa veľmi zapášili tie podprsenky a chcela by som si nejakú peknú čipkovanú kúpiť. :) Šaty, čižmy už mám, dokonca aj rolák som našla, ktorý mi sadol. Len by som potrebovala ešte aspoň jeden a nejaké oybčajné pohodlné tričká s dlhými rukávmi, lebo všetky mám len s krátkymi. :-D
    Krásny wishlist. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks