pondelok 24. októbra 2016

Korektory z drogérky

Ahoj! Dnes trošku neskôr ako obvykle, ale predsa! Reč bude o dvoch drogérkových tekutých korektoroch. Oba veľmi obľúbené, rovnako aj v zahraničí, až na to, že práve jeden z nich nie je dostupný u nás. Konkrétne dnes pôjde o Liquid Camouflage od Catrice a Lasting Perfection od značky Collection, ktorý som si kúpila v britskej drogérii Boots.
concealers
Tekutý korektor Lasting Perfection ospevovala napríklad Zoella v svojich videách a objavil sa aj v mnohých videách iných youtuberiek. Takže bolo samozrejme nutnosťou, aby som ho (keď už som mala tú možnosť zakúpiť ho) vyskúšala. Ako som napísala, kúpila som ho v Boots, stál asi 4 libry a má 5 ml. Ako vidíte, mám trošku tmavší odtieň, konkrétne číslo 2 Cool Medium a v lete mi skvelo sedel. Liquid Camouflage od Catrice je dokonca vodeodolný (neskúšala som), má rovnako 5 ml a stojí okolo 5 €. Mám ho v odtieni 010 Porcellain a jeho chybou je asi len škála odtieňov (sú len dva) a neustále prázdny stojan v DMke.
Zo začiatku som na základe recenzií čakala odlišnosti, ale tieto korektory mi prídu rovnaké. Rovnaká konzistencia, rovnaký efekt, rovnaký aplikátor, rovnaká cena. Oba sa dobre zapracovávajú do pleti, prstami i pomocou hubky, dobre zakryjú kruhy pod očami i iné nedokonalosti, sú ľahké, nevysušujú očné okolie, dajú sa navrstviť bez toho, aby to vyzeralo neprirodzene, nezaliezajú do vrások a zapudrované na pleti vydržia v poriadku celý deň.
Naozaj neviem vybrať lepší, ale z hľadiska dostupnosti vás asi viac zaujal korektor od Catrice (aj keď vďaka stále prázdnym stojanom sa o tej dostupnosti dá polemizovať :D). Mám doma hneď niekoľko korektorov v kalíšku, ale odkedy mám týchto dvoch krásavcov, tak po nich ani nesiahnem. Obavám sa však času, keď ich spotrebujem a v DMke bude stále prázdno. 
concealer_cosmetics (2)
Catrice, Collection
concealer_cosmetics
Aký je váš obľúbený tekutý korektor? Vyskúšali ste už Liquid Camouflage alebo ste naň nemali v drogérii šťastie? 

27 komentárov:

  1. Mám ten Catrice a nedám na něj dopustit, už si bez něj neumím představit makeup...Používám ho denně a nikdy jsem neměla žádný lepší:)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako vidím, tak vyhovuje naozaj všetkým :)

      Odstrániť
  2. Tieto dva korektory nepoznám, ale mne sa veľmi oosvedčil jeden od Rimmel, míňam už tretí ☺

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aký konkrétne? Predtým som tiež mala rimmel a tiež bol super, ale tieto sú ešte lepšie :)

      Odstrániť
    2. Hmmm, taký s modrým vrchnáčikom, so štetcovým aplikátorom. Ten? ☺

      Odstrániť
    3. Hmmm, taký s modrým vrchnáčikom, so štetcovým aplikátorom. Ten? ☺

      Odstrániť
  3. aj dneska som s nádejou pozerala do stojanu catrice a stále rovnako - prázdno. bohužial, camouflage asi tak rýchlo nezoženiem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nechápem, prečo ho nedopĺňajú častejšie, keď vidia aký je dopyt

      Odstrániť
  4. Liquid Camouflage mám doma ale už som skoro úplne na konci, neviem si ho vynachváliť. Musím ísť dokúpiť zásoby. toto som mala v pláne už asi 3x ale ani raz ho tam nemali. Presne ako hovoríš v DMke je len výnimočne.
    A o Collection som tiež už počula a už dlho uvažujem nad tým že si ho objednám cez ebay.

    SASHA´S LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som ani nevedela, že ho niekto predáva na Ebayi, keď ich spotrebujem a Catrice bude stále vypredaný, tak pozriem sa aj po ňom znovu! :)

      Odstrániť
  5. Catrice má nie len skvelé korektory, ktoré mám pocit, že sú teraz vypredané, lebo ich neviem nikde zohnať, ale má skvelé aj očné tiene či ceruzky na obočie. :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, ja mám od catrice síce len jeden tieň, ale je skvelý! :)

      Odstrániť
  6. Na tekuté korektory moc nejsem, protože než je vypotřebuji tak většinou vyschnou. Za mě pořád vede ten od Catrice v kalíšku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne naopak trvá strašne dlho kým vypotrebujem tie v kalíšku :D

      Odstrániť
  7. Liquid Camouflage od Catrice je moja láska! ♥ Krásny článok. Čo sa týka jeho vodeodolnosti, až taký vodeodolný nie je ale vydrží fakt veľa, čo ma teší. Okrem neho mám veľmi rada Fit me korektor od Maybelline.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mám doma ten od Catrice, musím ale říct, že ta kelímková verze je pro mě asi ve výsledku mnohem lepší. Tekutý má sice lepší odstín, jsem bledule, krásně kryje, ale nevydrží...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne zase ten v kalíšku oveľa viac vysúša, hlavne očné okolie :(

      Odstrániť
  9. Já vždy chtěla vyzkoušet korektor od Catrice, ale ještě jsem se k němu nedostala a koupila od Miss Sporty, který je fajn, ale žádný zázrak.

    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  10. mamina používa ten od Catrice a nevie si ho vynachváliť, čo vidím, tak stále kupuje len tento jeden, odkedy ho našla :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Já chodila do drogerky tak dlouho, dokud se mi nepodařilo koupit aspoň jeden ten korektor od Catrice. Mám tento tekutý, i v kelímku, ale tekutý je pro mě taky více příjemnější. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Já nevyzkoušela ani jeden, u nás se tyto značky v drogeriích neprodávají... :/

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Môj miláčik korektor od Catrice! Nedám na neho dopustiť! :D ♥♥
    Girl with pink nails aj s GIVEAWAY!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. ja práve ešte používam Affinitone od Maybelline, ale aj ten mi už nevyrábajú v tekutej forme, ale zmenili to na tyčinku :( a Catrice by som tiež chcela skúsiť, ale mám pocit, že už ich vôbec nedopĺňajú :(
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Určite rada vyskúšam ten korektor od catrice :) .. Môj obľúbený korektor je momentálne Match Perfection od Rimmelu :) opäť super článok.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Catrice Camouflage mám už 3.balení, miluju ho :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ten korektor od Catrice si už musím konečně pořídit!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks