nedeľa, 16. októbra 2016

Moje bežné líčenie

Leto už nadobro skončilo a začala škola, takže som sa začala pravidelnejšie líčiť ako tomu bolo v teplých dňoch, keď sa mi absolútne nič nechcelo a už vôbec nie líčiť. Všetko je však teraz inak a tak vám chcem v dnešnom článku ukázať moje momentálne (skoro) denné líčenie.
licenie
Po kréme vždy rýchlo začínam korektorom, aby sa ak je suchší dal ešte lepšie rozotierať. Tento Camouflage od Catrice už mi celkom dosluhuje, pretože už nie je v najlepšom stave, ale snažím sa ešte využiť jeho tmavší odtieň na opálenú pleť. Niekedy ho však nahradím jeho novšou tekutou verziou. Pokračujem obočím, na ktoré teraz používam Brow set od I<3MAKEUP. Obsahuje tri tiene a jeden transparentný vosk. Viac sa mi síce páči duo od Avonu, ale aj s týmto sa to dá. Nasleduje púder od Essence, bronzer a rozjasňovač od TheBalm a tvárenka NYX, ktorá má skvelú farbičku.
Nasleduje báza pod očné tiene opäť od Catrice a na to už len posledný menlivý tieň z paletky Wet n Wild, o ktorom stále básnim a ktorý som si veľmi obľúbila. K tomuto odtieňu úplne ladí ceruzka Rockstar od Urban Decay, ktorú používam na hornú vodnú linku a niekedy aj na spodné viečko namiesto tieňa. A líčenie očí zakončí riasenka, ktorá mi už dosluhuje, s argánovým olejom od Gabrielly Salvete, o ktorej si viac môžete prečítať tu
Nesmieme tiež zabúdať na pery, na ktoré najskôr použijem kontúrku od Catrice v odtieni 080 That's What Rose Wood Do! a tekutý rúž. Ja najradšej do školy či na bežné nosenie používam tento od Jordany. 

Ako sa momentálne líčite vy? Prispôsobujete svoje líčenie a farbičky, ktoré použijete, ročnému obdobiu alebo naopak vôbec? 

24 komentárov:

  1. Já jsem teď na podzim konečně zase vytáhla paletku All About Bronze od Essence, kterou používám jenom na podzim, ale jinak se asi líčím stejně :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O nich sú dosť rozdielne recenzie, raz dobré, raz zlé, ale mňa nejak nelákajú :)

      Odstrániť
  2. Já vytahuju barvičky podle nálady na co zrovna mám chuť :)))
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja asi tak nejak, ale cez leto si dávam niekedy len riasenku alebo si spravím obočie :)

      Odstrániť
  3. Tá Wet n Wild paletka vyzerá pekne :) Ja si zrovna ulietavam na vínových a tmavozelených odtieňoch. Podobná farebná kombinácia vládne aj môjmu šatníku, tak sa mi to prenáša aj do líčenia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásny článok :D Ja líčenie nejako neprispôsobujem obdobiu, buď si dám to čo vždy alebo keď ma chytí nejaká nálada trošku zaexperimentovať :D
    Girl with pink nails aj s GIVEAWAY!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D to aj mňa niekedy chytí taký šábes :D

      Odstrániť
  5. ukáž sa ako si nalíčená :P veď si krásna ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Musí to vyzerať super. ♥ O tekutom rúži od tejto značky som ešte nepočula určite sa po ňom pozriem.

    SASHA´S LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite pozri, patrí k mojim obľúbencom :)

      Odstrániť
  7. Já se maluju pořád stejně, ať je léto, nebo zima :) Každopádně nikdy nevynechám make-up, korektor, obočí, řasenku a rozjasňovač. Ten jsem si v poslední době zamilovala :)

    Weleda | Citrusové hydratační tělové mléko a krém na ruce

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja! Predtým som si ho dávala len večer, ale teraz aj na bežné nosenie :)

      Odstrániť
  8. Ja teraz najčastejšie siaham buď po bronzovom Color Tattoo, alebo nechávam oči len jemne zvýraznené linkou a používam tmavšie a výraznejšie rúže :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já se líčím spíše podle nálady, ne podle ročních období, ale používáš super výrobky. Hlavně ta paletka od Wet n wild má krásné odstíny. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Já nemám dané produkty na denní líčení, líčím se vždy tak, jak mám zrovna chut :)

    eLblog

    OdpovedaťOdstrániť
  11. líčenie určite prispôsobujem ročnému obdobiu...hlavne teraz idem do tmavších tlmenejších farieb, aj na tvári, aj na nechtoch :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Achh, po tých tekutých rúžoch od Jordany sa už budem musieť poobzerať, vyzerajú skvelo! A super článok, moje líčenie prebieha dosť podobne :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tiež si plánujem zadovážiť ospevovaný tekutý korektor Catrice, no tiež ešte musím dopoužívať ten tuhý, mám ho tam neúrekom :D

    Pozývam ťa na giveaway :)
    Sunrise of my life ✿

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Keby malo moje denné líčenie vyzerať takto, tak by sa mi vnoci ani neoplatilo chodiť spať :D Ja som rana, ak si dám korektor, ceruzku na obočie, DD krém, púder a vyrážam do školy :D
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
  15. korektor Catrice je skvělý a to víc mě štve, že ho nemůžu najít.. :D konečně jsem ho koupila, zamilovala se a on mi zdrhnul a já ho nemůžu najít.. :/( :D

    OdpovedaťOdstrániť
  16. já na podzim si dávám hlavně na makeup i pudr a k tomu přidám korektor a tvářenku a tak, v létě převážně jen používám makeup. Jinak oční stíny a ostatní používám podle nálady celoročně a také podle toho jak stíhám :-D

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks