pondelok 31. októbra 2016

New In September & October

V minulom new in článku som konečne dohnala resty z tejto kategórie a dnes vám prinášam moje septembrové a väčšinu mojich októbrových noviniek. A prekvapivo toho nie je tak veľa ako inokedy! Jupí, asi som sa konečne začala učiť šetriť. Síce tomu trošku odporujú všetky tie balíčky, čo sú teraz na ceste. Ale pšt, akože sú to darčeky na Vianoce.
new in (5)
Prvou kúpou v septembri bola bomberka v H&M. Páčilo sa mi na nej hlavne to, že je úplne pidi midi a nie je tak obrovská a mohutná ako iné a neprídem si v nej ako veľký maco. 
new in (3)
new in (4)
Na mojom wishliste sa objavili hrubšie šaty na jeseň či zimu a tieto modré krásky som objavila v Mojite. Sú úplne krásne a ja som im jednoducho nemohla odolať. Sú trošku na štýl 70tok a ja na nich milujem aj ten vzor. 
new in (2)
Obrovský šál F&F som objavila v Tescu v zľave a myslím, že k nemu netreba nič viac dodať. Krásne rozžiari hocijaký outfit s tmavým kabátom a zahreje. 
new in
Posledným kúskom z oblečenia sú kraťasky z H&M, ktoré sú síce tenké a krčivé, ale aj tak sa mi veľmi páčia, kvôli strihu s vysokým pásom.
new in (7)
Celú túto kopu produktov mi priniesla Monička. Ešte raz ďakujem a ja už niektoré produkty skúšam a o niektorých budú aj recenzie. A Monika mi asi číta myšlienky, lebo nový hrebeň mi bolo treba na internát.
new in (6)
Ďalšie produkty sú asi moje jediné drogérkové úlovky za tieto mesiace. A bielu ozdôbku Dream do izby som si naozaj nemohla odpustiť. Je z Kiku. Odlakovač mi došiel a opäť potreba na intrák a to pleťová voda. A mužský Old Spice som chcela vyskúšať už dlhšie, úžasne vonia a je skvelý!
new in (1)
A tu môžete vidieť ako sa veľmi ľahko môžem stať na niečom závislá. O Yankee Candle plánujem aj samostatné články. Mali by ste záujem?  A čo nového máte vy?

27 komentárov:

  1. Hodně se mi líbí barva šály. Monika ti dovezla opravdu krásné věci a ta sbírka vosků je parádní, ráda si přečtu samostatný článek o nich. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už sa chystá :) teraz na jeseň pálim o sto šesť :)

      Odstrániť
  2. Veľmi pekné kúsky :) Milujem kráľovsky modrú :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jo nákupy vypadají skvěle a jsme v tom dvě :D YC je také má závislost! :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka! A som rada, snáď sa budú aj články páčiť :)

      Odstrániť
  4. Krásny haul. Bombera vyzerá super a farba je krásna konečne niečo iné ako ružová, čierna a army zelená. A určite urob článok o Yankee Candle ja som ich ešte nikdy neskúšala čiže by sa mi to veľmi hodilo :3

    SASHA´S LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! :) Len neviem či to bude dobré skúšať, lebo sa staneš tiež závislá :D

      Odstrániť
  5. Odpovede
    1. Ja by som ho brala aj v iných farbách :)

      Odstrániť
  6. Krásné kousky.. ta modra te krásná.. Svíčky už jsem viděla, ale ještě si ani jednu nekoupila..
    www.bigredevil.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka! :) Ja zatiaľ mám len vosky, ale na ceste sú už aj sviečky :D

      Odstrániť
  7. Páni, taková zásoba vosků YC, nejde jinak, než závidět :D Na první pohled jsem se zamilovala do šatů, na živo musí být ještě dokonalejší! :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  8. skvelé veci :P bomber som si aj ja kúpila na jeseň .. a strašne ti závidím tie vosky yankee candle :O musím si aj ja nejaké zohnať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka! Ja som začala mierne a teraz ich mám milión! :D je to závislosť :D

      Odstrániť
  9. bundička je veľmi pekná :) tiež som tento rok o takej uvažovala, ale už bude na ňu asi zima :(
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niektoré sú aj hrubšie, ale najlepšie sú asi fakt na jeseň a na jar :)

      Odstrániť
  10. šaty sú parádne, v jesenných outfitoch budú vyzerať bombovo :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) ale celkom ťažko sa mi kombinujú :D

      Odstrániť
  11. Jééé, tú hŕbu Yankee závidím. Ja som si ešte nekúpila žiaden, ale už to chcem konečne vyskúšať, pretože čítam na nich len samú chválu :)
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ty šaty jsou moc pěkné!! Yankee Candles miluju!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Příjde mi, že už všichni kolem mě mají bomber a já se k tomu ještě nedostala :D jinak se mi moc líbí ty šaty a yankee candle je prostě úžasná v jakékoli podobě :D

    Maris Novotná

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Moc se mi líbí tvé nové kousky do šatníku a sbírku YC přímo závidím :D! Momentálně pálím Home Sweet Home, to je snad nejkrásněji vonící vosk <3.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Miluji modrou, takže mně nejvíce zaujaly šaty:) líbí se mi ale všechno:) opravdu povedené nákupy:)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Tie Yankee Candle vosky <3 Proste nádhera! <3

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks