pondelok, 10. októbra 2016

StyleWe mini dress Inspiration

Krásny začiatok týždňa po chladnom víkende! Ako ste ho prežili? Ja vám dnes prinášam ďalšiu inšpiráciu na outfity. Viaceré z vás sa sťažovali práve na chladné počasie, na ktoré sa vôbec netešíte. Jedným z dôvodov je fakt, že kvôli zime nemôžete nosiť sukne či šaty, ale neviem ako je to u vás, ale mňa poriadne pančušky zahrejú viac ako nohavice! A hlavne pre módu a krásu sa trpí! Takže dnešný článok bude o šatách a všetky šaty a aj niektoré iné produkty sú z eshopu StyleWe, s ktorým som nadviazala spoluprácu.  
school to girly out
V prvom outfite dominujú little black dress, ktoré by nemali chýbať v žiadnom šatníku. Tieto v štýle 70s som doplnila pastelovo ružovou bomberou a bielym vakom. Čierne topánky k tomu a outfit na bežné nosenie je hotový, vhodný napríklad do školy. Ak sa však po škole ponáhľate napríklad do mesta či na kávu s kamarátkami, tak stačí len malá zmena v podobe výraznej kabelky a slnečných škuliek a ďalší zaujímavý outfit je na svete.
lila

V druhom outfite sú naopak základom white mini dress. Nevybrala som úplne tradičný model, ale myslím, že tento je teraz veľmi aktuálny. A kto by nemiloval prúžky? Koženka je klasika a tento lila vak je asi najkrajší aký som kedy videla! Opäť stačí vymeniť ruksak a tenisky za zaujímavú kabelku a lodičky a z bežne nositeľného outfitu sa môže stať večerný. Navyše si viem takúto kombináciu predstaviť so strašidelným makeupom à la postavička z filmu Tima Burtona a look na halloweensku party je vymyslený. 
cozy weather outfit
Čo by to bola jeseň bez burgundy či vínovej farby. Pletené šaty super zahrejú a vesty sú teraz naozaj veľmi trendy. Klobúk dodá outfitu šmrnc, ale v chladnejšom počasí ho môžete vymeniť alebo doplniť rukavicami. A opäť ukážka rýchlej transformácie ako sa z outfitu na bežný deň či do práce môže stať outfit na večer. 
Dúfam, že sa vám moje nápady a kombinácie páčia. Viac inšpirácie môžete nájsť na facebooku či instgrame eshopu StyleWe. Nosíte rady šaty a sukne aj v chladnom počasí? 

25 komentárov:

  1. Peckaaa :) najviac je asi tretí, tá vínova farba vedie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :* kúpim ti niečo vínové ak nájdem :D

      Odstrániť
  2. Mě se nejvíce líbí ten vínový outfit, protože ty rukavičky jsou prostě boží, stejně jako vůbec samotná barva!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Šaty a sukne nenosím ani v lete. Ale tá inšpirácia je krásna.

    SlavikStories
    Čítanie je sexy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, som rada, že sa páči, aj keď to nenosíš :)

      Odstrániť
  4. Jéééj to je nádhernéé!! ♥
    Girl with pink nails aj s GIVEAWAY!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já takovéto članky čtu od málo koho, když už tak jen prolítnu obrázky ale když jsem uviděla tyto božské kombinace, musela jsem si knim přečíst co píšeš a líbí se mi že jsi to pojala více obrazně ;-)
    Zamilovala jsem si tyto kombinace a barvy ❤

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pěkné outfity, nejvíce se mi líbí třetí a v tom druhém outfitu kožená bunda. Šaty a sukně v chladnějším počasí už nenosím. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne! A to som s tým tretím bola najmenej spokojná :D

      Odstrániť
  7. Ten prvý a tretí outfit by som hneď brala. Tie body, bomber, sveter, no paráda.

    Na mojom blogu prebieha giveaway, budem rada ak sa zapojíš :) http://blogbyweilynn.blogspot.sk/2016/10/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jůů, vytvořila jsi krásné outfitové inspirace! :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  9. V chladnějším období jsou podlě mě všechny outfity právěže o mnoho zajímavější než v létě:) více se vrství a člověk můžebýt trochu originálnější :) třetí outfit je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ty Bordeaux kousky vypadají skvěle! je to moje nejoblíbenější barvička právě teď na podzim. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Čím ďalej tým viac som zaľúbená do vínovej farby <3

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tie prvé šaty sú úplne dokonalé!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Musím ísť nakúpiť teplé pančušky,lebo ešte nemám chuť sa rozlúčiť so šatami :) Ten lila ruksak je kúzelný, odkiaľ je? :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks