utorok, 18. októbra 2016

Telové mlieko MANUFAKTURA

Tak táto fotka sa mi fakt podarila! Či? Ale takéto krásne produkty je radosť fotiť. Balenia Manufaktury ma vždy bavili a veľmi sa mi páčili. Veď len tá roztomilá mašlička, celková grafika a jednoduchý obrázok. Ako sa páčia vám obaly produktov od českej Manufaktury? 
manufaktura plum
Netreba však súdiť knihu podľa obalu a nie všetko, čo sa blyští je zlatom, takže pekne po poriadku. Výrobca píše, že ide o zvláčňujúce telové mlieko, ktoré obsahuje veľa cenných prírodných ingrediencií pre kvalitnú starostlivosť a pocit hebkosti. Mandľový olej by mal pokožku chrániť a upokojovať, slivkový olej zase zvlhčovať, vyživovať a hydratovať, bambucké maslo regenerovať, ovsený výťažok by mal mať výnimočné hojivé a hydratačné účinky. Telové mlieko by malo navyše pôsobiť ako prírodný filter, ktorý chráni pokožku pred nepriaznivými vonkajšími vplyvmi. 
Mňa hneď po obale pri tomto telovom mliečku zaujala vôňa slivky, ktorá zanechá pokožku príjemne prevoňanú niekoľko hodín. Z recenzií som vedela, že telové mlieka od Manufaktury sú veľmi riedke, no aj tak som pri prvom použití zostala prekvapená, aké vodové až je. Mlieko sa mi síce veľmi ľahko rozotieralo, ale veľmi dlho vstrebávalo a to ja jednoducho nemám rada. Dokonca som mlieko na určitú dobu prestala používať. Ale keďže som taká, aká som a nechcela som ho len tak nechať stáť bez ľadu a skladu, dala som mu druhú šancu.
Teraz už som skoro na jeho dne a musím povedať, že som si ho dokonca až obľúbila. Najlepšie sa rozotiera hneď po tom ako vyskočím zo sprchy. Stále sa síce vstrebáva trošku dlhšie ako iné telové mlieka, ale nie je to nič strašné. Na pokožke nezanechá žiaden nepríjemný, lepivý film a chvíľu po nanesení sa už môžem obliekať. (Tiež neznášate, keď sa vďaka telovému mlieku či maslu hneď na vás lepí oblečenie? :D)
Používam ho na striedačku s telovými mliekami od Bomb Cosmetics, o ktorých vám čoskoro napíšem tiež a musím povedať, že moja pokožka je pekne hydratovaná a dokonca ani kritické miesta ako lakte či kolená nie sú tak suché ako pri iných telových mliekach. Za mňa teda toto telové mliečko môžem odporúčať a rada by som tiež vyskúšala pomaranč či momentálnu jablkovú limitku.
Telové mlieko má 215 ml a zoženiete ho za niečo viac ako 7 € či za 165 Kč. 
manufaktura plum
Vyskúšali ste už telové mlieka od Manufaktury?

18 komentárov:

  1. Na jablečnou limitku si taky dělám zálusk. :)) Mám doma malinové tělové mléko a mám ho moc ráda. Tekutější sice je, ale tak krásně ovoní pokožku! A ano, fotka se ti opravdu povedla. :D
    KattyLife
    Bali - den čtvrtý: Noční návštěvník

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka! :D Malinové musím tiež vyskúšať! Teda ak je ešte v ponuke :/ neviem teraz :D

      Odstrániť
  2. Na Manufakturu sa o pár dní chystám útokom :) Telové mlieka však vynechám, pretože sa po každom jednom vyhádžem. Ale určite si k nim aspoň privoniam, pretože majú naozaj krásne druhy kozmetiky. A áno, fotka sa ti naozaj vydarila :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je škoda, lebo super prevoňajú pokožku :(. Vďaka ;)

      Odstrániť
  3. Mňa manufaktura celkovo zaujíma a priťahuje, rada by som čosi od tejto značky vyskúšala. Tiež nemám rada krémy, mlieka a všetko, čo sa dlho vstrebáva. Neznášam ten pocit proste, keď som celá nakrémovaná alebo aj keď len tvár, ale aj tak. Musí sa to rýchlo vstrebať, inak smola. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Aspoň nie som sama! :D Ale inak od nich niečo určo skús :)

      Odstrániť
  4. Od Manufaktury zatím nemám ani jeden produkt ale už delší dobu si na nějaký dělám zálusk. :)

    Lifestyle and beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som vyskúšala už telové mlieko, šampón a krém na ruky. Ako neboli to najlepšie produkty aké som kedy mala, ale skvelo voňali všetky :D. Najlepšie z týchto troch bolo práve toto telové mlieko :).

      Odstrániť
  5. Jablková limitka zní skvěle. Škoda, že je takové tekuté, taky nemám ráda, když se na mě pyžamo lepí kvůli tělovým mlékům. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D vidím, že sme viaceré :). Jablko hlavne teraz na jeseň :))

      Odstrániť
  6. tohleto je víc než radost fotit! Miluji to, mám doma grep, mochito, měla jsem limitovanou okurku a kamarádka mi teď dávala zkoušet jablko! Je to skvostné!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mochito bolo mega! :)) Mala som síce len krém na ruky, ktorý nebol dobrý vôbec, ale perfektne voňal :)

      Odstrániť
  7. Já s touto vůní ještě nic neměla, celkově bych byla docela zvědavá:) a obaly mají krásné, to musím souhlasit:)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  8. to pomalšie vstrebávania by mne určite vadilo, ale inak vyzerá byť fajn :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks