streda, 12. októbra 2016

W7 paletka

Ahoj! Dnes vám prinášam recenziu na ďalšiu paletku z mojej zbierky. Po veľkých paletkách od W7 som pokukovala už dosť dlho, odolala som na jarnom Interbeauty a nakoniec som si jednu uchmatla v írskej drogérii. Čo iného som si tam ešte kúpila, si môžete pozrieť tu. Od marca ubehlo veľa času a ja som paletku často používala, takže hurá na recenziu.
W7 nudes
Paletka In The Nude značky W7 obsahuje 12 očných tieňov, ako matných, tak i so shimmerom. Spolu má paletka 15,6 g a na slovenských eshopoch ju zoženiete za 7,20 €.  Má pevné kovové balenie, ale zatváranie trošku lieta. Cestu z Írska prežila bez ujmy, ale odvtedy som s ňou necestovala, takže neviem povedať ako veľmi je byteľná a myslím, že ani veľkostne nie je na cestovanie práve vhodná. Balenie tiež obsahuje klasický penový aplikátor a z druhej strany štetec, ktorý je však veľmi riedky a tvrdý, takže na suchú konzistenciu týchto tieňov nevhodný.
A tu už som naznačila jednu z vlastností tieňov. Ako to u lacných paletiek býva, tie sa líšia od odtieňa k odtieňu. Všetky sú však veľmi suché, veľmi napressované do paletky a prášivé. Prvá šeštica má navyše mizernú pigmentáciu a na viečku ani neviete rozoznať o ktorý odtieň ide. Tiene sú vhodné asi len na blendenie tmavších do stratena a ten bledší so shimmerom je vhodný pod obočie a do kútika oka ako rozjasňujúci tieň.
Druhá šestica je na tom podstatne lepšie a s týmito tieňmi dokážete vykúzliť líčenie na bežné denné nosenie. Sú oveľa lepšie pigmentované, menej suché a prášivé. Výdrž je na tom taktiež lepšie, bez bázy sa začnú zlievať síce po 3 hodinách, ale s bázou dajú aj 6 hodín ako tak v poriadku. Navyše je táto šestica odtieňovo veľmi pekne poskladaná a obzvlášť sa mi páči prvá farbička s názvom Alice.
W7 nudes
W7 nudes
W7 nudes
W7 nudes
W7 nudes
W7 nudes
W7 nudes
W7 nudes
Vyskúšali ste od W7 nejaké očné tiene? Čo na ne hovoríte?

15 komentárov:

  1. Mne sa paletka vzhľadovo celkom páči. Ja čo mám od MakeupRevolution, tak tiež by som povedala, že svetlejšie tiene akoby boli vždy prášivejšie. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zohnať dobre pigmentované svetlé tiene je asi fakt umenie :D

      Odstrániť
  2. Paletku W7 jsem dala do soutěže :) Měla ale krásné odstíny, i tahle tvoje ma krásné odstíny, sice pigmentace tech svetlých je na bodu mrazu.
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jj, aj iné od nich majú skvelé odtiene :)

      Odstrániť
  3. o W7 som už aj ja počula, že pigmentácia nie je ktoviečo :/ aj tak sa mi ale odtiene celkom páčia :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Odtieňovo je paletka veľmi pekne poskladaná :)

      Odstrániť
  4. Paletka vypadá moc hezky, ale ty odstíny mi připadají navzájem dost podobné, škoda té pigmentace :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja mám od W7 paletku In the Buff a je to taký priemer, už ju takmer vôbec nepoužívam, no mala som ju celkom rada, možno sa k nej zase vrátim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Paletka vypadá moc hezky, sice jsou barvičky dost podobné, ale líbí se mi. Škoda té slabší pigmentace u světlých odstínů.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mám ráda podobné barvy v paletkách, připadá mi, že si kupuju často hodně podobné. Trošku mi tato paletka připomíná ty od Makeup Revolution, barvy krásné, pigmentace jak kde, světlejší jsou prášivější, ale za tu cenu:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jednu z paletek od této značky jsem měla doma, ale už bohužel nevím jaká to byla, ale za to si pamatuji že to byla katastrofa. Koukám, ýe se moc nepolepšili.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Škoda tých bledších tieňov, že majú takú slabú pigmentáciu. Zvyšok vyzerá pekne. Veci od W7 som si trochu "ošahala" na Inter Beauty ale odišla som bez akéhokoľvel líčidla tejto značky...

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mne by sa tiez pacila takato paletka, sice sa moc.nelicim, ale.ked tak taketo nude farby rada pouzivam :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks