pondelok, 7. novembra 2016

Kozmetika E Style

Ahoj! Čas na recenziu z dekoratívky! A čo to bude dnes? Pár produktov od českej značky E Style. Každý je iný a na každý mám aj iný názor. Niekedy vám tiež napíšem aj o ich kontúrkach na pery, ktoré sú úžasné, ale dnes zatiaľ len o riasenke, ceruzke na oči a ceruzke na obočie. Všetky produkty som dostala od Moniky a som rada, že práve vďaka nej som mohla vyskúšať niečo viac od tejto značky.
e style cosmetics (3)
Vodeodolná ceruzka na oči v odtieni 06 Silver má 1,4 g a stojí do 2 €. Výrobca sľubuje mäkkú a zamatovo hebkú, dlho držiacu, vodeodolnú ceruzku na oči s obsahom jemných trblietok. Ceruzka je naozaj mäkká, dobre sa s ňou teda pracuje a skvelo sa nanáša ako linka na horné viečko, bez akéhokoľvek vrstvenia je perfektná a dobre vyzerá. Pigmentácia je skvelá (oveľa výraznejšia ako na fotke), ak si nežmolíte oči alebo niečo podobné, tak bez pohnutia vydrží celý deň. Raz som ju vyskúšala aj na plavárni a trošku sa v niektorých miestach vytratila, ale inak naozaj dobre drží. Ak zháňate farebné ceruzky na oči, tak môžem odporúčať. V ponuke nájdete tiež dva odtiene modrej, fialovú, hnedú i čiernu, všetky so shimmerom.

Ceruzka na obočie je určená k dokresleniu ideálneho tvaru obočia. Ja som ju dostala v odtieni 01 Black, má 1,6 g a zoženiete ju do 2 €. V ponuke je tiež odtieň 02 Brown. Táto ceruzka je katastrofa a ani štetček na vrchnáku to nezachráni. Síce čiernu na obočie nenosím, ale skúsila som a v skutočnosti som čiernu na obočí ani nosiť nemusela. Ceruzka je strašne suchá a tvrdá, preto sa s ňou zle pracuje a skoro vôbec nekreslí. Jedine, že by ste si chceli zodrať kožu. Skúsila som ju teda aspoň na vodnú linku horného viečka, ale pigmentácia bola slabá a rýchlo sa vytratila.

Extra Lenght & Volume Lashes riasenka by mala riasy predĺžiť a zahustiť. Mala by obsahovať aktívne, výživne zložky a vosky pre nekonečne dlhé, husté a pružné riasy. Má 10 ml, stojí 3,60 € a ja som ju dostala v odtieni 01 Black, informáciu o iných odtieňoch som nenašla. Riasenka má dosť zvláštny kartáčik s akým som sa už dlho nestretla. Nepovedala by som ani, že sa jedná o štetinky, každopádne sú dosť ďaleko od seba a preto treba riasenku nanášať vo viacerých vrstvách, aby ste zachytili všetky riasy. Našťastie ani pri viacerých vrstvách riasy nezlepuje. Riasy naozaj predĺži, ale nezdajú sa mi hustejšie. Riasenka sa neodtláča, nedrolí, možno by mohla riasy aj trocha viac vytočiť. Riasenka nie je zlá, znovu si ju však asi nekúpim, iné od tejto značky nezavrhujem. 
e style cosmetics (5)
e style cosmetics (1)
e style cosmetics (4)
Ak to mám zhrnúť, tak najlepšie obstála strieborná ceruzka, na druhé miesto by som umiestnila priemernú riasenku a na posledné miesto zaraďujem ceruzku na obočie, ktorá je fakt na prd. Máte skúsenosti s touto kozmetikou?

12 komentárov:

  1. Tak celkově teda nic moc. Asi se mi taky nejvíce zalíbila ta stříbrná tužka. Moc zkušeností s touhle kosmetikou nemám.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Našťastie mám kontúrky na pery, ktoré sú skvelé, takže na značku až tak nezanevriem :)

      Odstrániť
  2. tak tá na obočie je fail a to ju už niekto vychvaľoval ... a riasenka nesedí ani mne tá strieborná, ešte že existuje lash sensational :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne, to je poklad nad všetky ostatné! :)

      Odstrániť
  3. S touto kosmetikou žádnou zkušenost zatím nemám :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Od E style mám paletku očných tieňov, s ktorou som veľmi spokojná a ešte tyčinkový korektor, ktorý už ale nie je vôbec dobrý.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keby nemám toľko tieňov, tak ich mám už dávno asi aj ja :) a vďaka aj za tip čomu sa vyhnúť :))

      Odstrániť
  5. od této značky mám raději stíny :-) ty jsou za mě nejlepší :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Od této značky jsem ještě nic nezkoušela, ale četla jsem na ni spoustu recenzí a hrozně bych si chtěla konečně něco koupit. Ta stříbrná tužka vypadá třeba úplně skvěle! BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tiež som mala nejakú špirálu od nich a nič moc, ale tá strieborná ceruzka vyzerá dobre :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks