streda, 16. novembra 2016

MUA očné tiene

Ahojky! Pamätáte na túto recenziu o dvoch očných tieňoch?  Jeden z nich bol značky Makeup Academy. Kúpila som si ho v drogérii Superdrug v Londýne a keďže sa mi veľmi páčil, musela som si kúpiť aj ďalšie dva.
MUA eyeshadows
Vybrala som si ďalšie odtiene a to Copper a Chamoisee. Tieň má 2 g a stál iba jednu libru. Na to, že ide o pomerne lacnú značku, balenie je bytelné, vydrží časté používanie aj cestovanie a ani logo sa nezmazáva ako to pri lacnejších produktoch býva.
Keď siahnete do tieňov sú veľmi maslovitej konzistencie až sa máte chuť s nimi stále maznať. Znie to divne, ale je to tak, textúra týchto tieňov značky MUA je neskutočná. Na viečko sa najlepšie nanesú práve prstami, keďže zo štetca dosť opadávajú. Mne to však nerobí žiaden problém a šup šup mám nanesené tiene. Potom už stačí len trošku vyblendiť štetcom do stratena a hotovo. Vydržia intenzívne vážne dlho aj bez bázy. Mne sa po asi pol dni zlejú do vrásky, ale ja mám na prd viečka a zleje sa mi každý tieň či už lacnejší či drahší, s bázou i bez.
Mňa tieto tiene strašne bavia a brala by som aj ďalšie odtiene. Na výber je podľa internetu 8 odtieňov. Tiež by som rada vyskúšala ich matnú verziu. Ak sa k ním dostanete určite neváhajte. Tu naozaj platí: za pár korún, veľmi veľa muziky.
MUA eyeshadows
MUA eyeshadows
Ako sa vám tieto tiene páčia? Vyskúšali ste niečo od tejto značky?

23 komentárov:

  1. naprd viečka :D ... ale vyzerajú teda ozaj krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow, nádherné jsou a ta pigmentace, paráda. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mam doma celu paletku hnedych a sivych tienov od MUA, stala, tusim, 3 libry a je to laska velika 🙂 Naopak, nemam dobru skusenost s maskarami a ruzmi tejto znacky, viacere isli rovno do kosa 🙁

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa paletky od MUA až tak nezaujali, vôbec neboli tak skvelo pigmentované :)

      Odstrániť
  4. Tak ta nádherná pigmentace je fakt super! :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tiene sú naozaj veľmi pekne. Páči sa mi ta zemitá farba, nakoľko aj ja osobne využívam skôr zemitejšie farby, keďže je moja pleť bledá a tak s farbami veľmi neexperimentujem. Tmavo hnedá má až jemný odlesk do sivá, čo je naozaj veľmi pekne a nezvyčajné. Mňa osobne však ov viac oslovila bledo hnedá farba, ktorá je úplne božská. Vždy som chcela mať takej farby dokonca aj vlasy. Veľmi sa mi na oboch páči to, že sa trbliecu a malý rozkošný guľatý design :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Veľmi sa mi páčia tie odtiene :) Práve si plánujem kúpiť tiene v podobných farbách :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Škoda, že tieto u nás nie sú tak dostupné :/

      Odstrániť
  7. Tak tyhle odstíny se mi taky moc líbí! já jsem od této značky vyzkoušela spoustu produktů, když jsem žila v Anglii. Do teď mám nějaké rtěnky a jsou super. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rúže ma veru nenapadlo v drogérii ani swapovať, neviem prečo :(

      Odstrániť
  8. bože, to sú krásne odtiene, presne takéto teplé bronzové farby milujem :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mne by asi prekážalo to, že sa zlievajú.. zatiaľ mi to nerobil žiaden tieň... Ale farby sú pekné :)
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tá pigmentácia je fakt neskutočná! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tie farby sú krásne, také už vianočné:)
    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks