streda, 23. novembra 2016

Novembrové nákupy

Krásny stred týždna prajem! Ako sa vám zatiaľ darí? Ja si dávam zajtra so školou voľno, ale budem pracovať na prezentáciách a zadaniach. Ešte predtým vám chcem však ukázať novinky, ktoré pribudli či už v mojom šatníku alebo na mojom kozmetickom stolíku. Tak šup na to! 
new_in (2)
Slovenský eshop s prírodnou kozmetikou Bionatural mi navrhol barterovú spoluprácu a tak som si vybrala hneď niekoľko produktov. Deodorant od Salt of the Earth som chcela vyskúšať už veľmi dlho, rovnako aj niečo od slovenskej značky Navia. Bambucké maslo a ružová voda sú klasika. Tešte sa na recenzie! 
new_in (3)
V súťaži s Weledou #mojdovod sa mi na instagrame podarilo vyhrať tielko a dva arnikové sprcháče. Sprchové gély od Weledy mám veľmi rada, sú hutné a skvelo voňajú, takže sa teším aj na tento. Mal by byť vhodný hlavne pre športovcov, pretože pôsobí upokojujúco na namáhané svaly.
new_in (8)
Ďalšou výhrou je táto taštička plná miniatúrnych produktov od značky L'Occitane. Túto sadu som vyhrala na blogu Crystal People a určite budú títo mini krásavci skvelí na cestovanie. V taštičke sa nachádzalo hneď niekoľko krémov na ruky, dve telové mlieka, dva sprcháče, šampón a kondicionér a mydielko.
new_in (4)
Moje Yankee šialenstvo pokračuje a to hlavne vďaka facebookovému bazáru sviečok. Moroccan Argan Oil som vôbec necítila, ale keďže je to veľmi obľúbená vôňa musela som ho vyskúšať znovu. Taktiež som chcela vyskúšať nejakú ďalšiu vianočnú vôňu v podobe Christmas Rose a Tarte Tatin je proste koláčik a ja jedálenské milujem najviac.
new_in (5)
Z ďalších jedálenských som musela mať ešte aj Macaron Treats, ktorá mi teda zatiaľ vôbec nevonia a už vôbec nevonia ako tieto chutné malé dezertíky. Šortky sú z H&Mka a sú jednoducho skvelé!
new_in (6)
Po sto rokoch som si kúpila niečo v Lidli a to toto elegantné tričko, len zatiaľ neviem k čomu ho zladiť. 
new_in (7)
Džínsy z Tally Weijl mám najradšej a tak som neodolala ani týmto dvom v zľave. Ešte keby sa na tie druhé čierne toľko nechytalo, bolo by to perfektné!
new_in (9)
A nakoniec najdrahšia zložka mojich nákupov, ale zároveň môj darček samej sebe za štátnice (ktoré som mala už v máji). Nové hodinky. Hľadala som nejaké menšie, také pri ktorých by som nemala ciferník cez celú ruku a tieto ma zaujali najviac. Snáď sa páčia aj vám! Čo by ste si kúpili tiež? :)

23 komentárov:

  1. veľmi pekné veci, Yankee vyzerajú super, určite voňajú božsky :) a hodinky sú krásne, ja síce na takéto veci nie som, ale naozaj super výber ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani ja veľmi, ale už mi bolo treba nejaké poriadne hodinky :)

      Odstrániť
  2. Aaaa tolik krásných výrobků od Loccitane, vypadají skvěle! :) Pěkné věci sis koupila, já YC miluji.

    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa páči na tých malých krémoch na ruky, že ich môžem nosiť hocikam aj v tej najmenšej kabelke :).

      Odstrániť
  3. Balíček s přírodní kosmetikou se mi moc líbí. A ty vosky, nádhera. Můžu se zeptat na odkaz kde na fb najdu takový bazar? Já s vosky teprve začínám a od YC jsem ještě žádný neměla.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na Slovensku sa skupina volá Sviečkový bazár + skúsenosti :)

      Odstrániť
  4. Tie hodinky sú krásne :) Ja by som veľmi chcela nejaké nové :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tie hodinky! nádherné :) tiež by sa mi zišli nejaké takéto kvalitnejšie :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Arnikový sprcháč mi strašně krásně voní, no a ta sbírka L'occitane? Úžasný, taky by se mi líbila :)

    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ho popravde ešte ani neočuchala :D

      Odstrániť
  7. fajnové tie hodinky, ale to už vieš ♥ aaa zahliadla som tam zatuchnutý ku***** :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. <3 ja napíšem aj do článku ako jej to voňalo :D

      Odstrániť
  8. Hodinky jsou krásné! :) Moc se mi líbí i tričko z Lidlu :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  9. gratuluji k výhrám:) koupila bych si také to triko s Lidlu a klidně i černé kalhoty, těch není nikdy dost:)


    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super nákupy! Hlavně hodinky jsou top!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks