pondelok, 21. novembra 2016

Očný krém | Rugard

Ahoj! Očný krém značky Rugard som dostala od Zuzky v nášom spoločnom swape. Myslím, že ho kúpila v nemeckom Douglase, kde jej predavačky práve tento očný krém odporúčali a vraveli, že je obľúbený a veľmi vyhľadávaný. A tak mi ho zobrala, ja som ho vyskúšala a dnes vám o ňom niečo málo napíšem.
očný krém (3)
Hyaluron očná starostlivosť značky Rugard má 15 ml a jeho cena sa pohybuje od 13 do 20 €. Krém by mal očné okolie hydratovať, regenerovať a tým zlepšovať pružnosť jemnej pokožky okolo očí. Mal by bojovať s tmavými kruhmi pod očami a opuchmi. Mal by obsahovať prírodné zložky ako napríklad argánový olej, naopak neobsahuje parabény. Sľubované výsledky pravidelného používania: čerstvejšia a žiarivejšia oblasť okolo očí. 
Krém má hutnejšiu konzistenciu, ľahko sa rozotiera a rýchlo vstrebáva. Na pokožke nie je vôbec nepríjemný, vonia trochu lekárensky, ale nie je to nič smradlavé či nepríjemné. Na jednu aplikáciu stačí malilinký hrášok a celkovo mám pocit, že z krému vôbec neubúda. Používam ho pravidelne každý večer už viac ako mesiac a stále sa mi zdá doplna napumpovaný.
Keďže mám len niečo po dvadsiatke, na pokožke okolo očí nemám ešte žiadne známky starnutia. Zdedila som však hlboké a tmavé kruhy pod očami, ktoré su často ráno aj opuchnuté. Pri používaní tohto krému sa mi však zdá, že nie sú také výrazné. Navyše očné okolie je pekne hydratované, napnuté a upokojené, pretože niekedy by ste neverili ako si drhnem a odličujem oči, kým dám všetky tie vrstvy riasenky dole. Jednoducho krém u mňa spĺňa to čo sľubuje a mne veľmi vyhovuje. Samozrejme stále je čo zakrývať, ale kruhy po očami vôbec nie sú také výrazné ako keď ho večer nepoužijem.
očný krém (1)
Budem rada ak sa v komentároch podelíte o váš obľúbený krém na očné okolie!

11 komentárov:

  1. Krém na oční okolí patří mezi mé ,,musthave" produkty a tento určitě ráda vyzkouším. Můj nejoblíbenější je gel od Ziaji. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od Ziaji som už dlho nič nevyskúšala, takže sa po ňom môžem potom poobzerať :)

      Odstrániť
  2. Tuhle značku neznám, ale na oční okolí používám krém od Nivei :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som rada, že som napísala aspoň o niečom neznámom :)

      Odstrániť
  3. Já teda tenhle krém taky neznám a na své oční okolí používám krém od Dulcie. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tiež mám problém s kruhami pod očami, takže by sa mi určite tento krém zišiel :) pekná recenzia ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aj ja by som mala začať používať nejaký krém na oči :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak sme ešte mladé, ale prevenciu treba :D

      Odstrániť
  6. Awesome product! Thanks for sharing dear*
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks