streda, 9. novembra 2016

Októbrové lásky

Trošku meškám, no dnes sa pozrieme na mojich favoritov za mesiac október. Opäť to ubehlo ako voda a ja sa nestíham čudovať. Veď len teraz som tvorila tých septembrových! Zhrnutie mesiaca bude asi opäť spojené s novembrom, keďže sa toho veľa neudialo a ja neviem či vôbec v tých článkoch pokračovať. Ale bez ďalších kecov sa vrhnime na článok dnešný! 
favorities

Ako minule začnem opäť oblečením. Nová bomberka z H&Mka je proste skvelá a páči sa mi oveľa viac ako moja druhá z New Looku, ktorá je doslova obrovská. Takže ak hľadáte nejakú menšiu, tak hybajte do oddelenia Divided a uvidíte, že ju budete nosiť skoro stále ako ja tú moju teraz v októbri. Nie, zimu a chladné počasie si ešte nepripúšťam. A ďalší kúsok, ktorý rada nosím už od septembra sú mega pohodlné kraťasky, opäť z H&Mka. 
Čo sa týka kozmetiky, v októbri som vám priniesla hneď niekoľko recenzií a väčšinu z tých produktov som si naozaj aj obľúbila. Napríklad rúže Matte Me od Sleeku, tekuté korektory Catrice či Collection a nakoniec tuhý šampón Silky Avocado od GK Natural Creations
Čo sa týka ďalších materiálnych radostí, stala som sa závislou na Yankee Candle. Zatiaľ prevládajú vosky, ale na ceste sú aj dve sviečky a ja sa už neviem dočkať kedy ich zapálim. Facebookové bazáre sú však kruté a mňa už lákajú aj značky ako Village Candle či WoodWick.
Čo sa týka hudby, nemám tu nikoho iného ako moju milovanú MØ a jej novú pieseň Drum, ktorá sa mi zo začiatku vôbec nepáčila a sklamala ma, ale viete ako to je, stačí si niečo vypočuť viackrát a ste chytené. Som pekne zvedavá, čo ma chytí teraz.
Filmov som veľa pozrieť nestihla (ako vždy), ale najlepším bola jednoznačne Kolónia s Emmou Watson a Danielom Brühlom. Príbeh inšpirovaný skutočnými udalosťami, ktoré sa odohrávali v chilskej kolónii Dignidad počas Pinochetovho režimu, ma vtiahol hneď po pár minútach.
A rovnako ma zaujal aj príbeh Scarlett O'Hara z románu Odviate vetrom. Do konca mi chýba síce ešte nejakých sto strán, ale už teraz môžem túto knižku zaradiť k mojim najobľúbenejším vôbec. Viac v článku o knihách, ktorý plánujem, snáď niekedy tento mesiac.
A nakoniec blog a youtube. Sklamem vás, nemám žiadne nové objavy z tejto scény. Musím vám však spomenúť blog heels in prague, ktorý sledujem už nejaký ten rôčik, ale v poslednej dobe som ho riadne zanedbávala. Teraz už opäť žeriem každý jeden článok, všetky tie fotky a outfity.
A nakoniec tu mám aj jedno video. Ide o workout, ktorý cvičím stále odkedy som ho objavila. Fakt ma baví, nie je náročný. Cviky sa síce opakujú, ale nie je to žiadna nuda, ste neustále v pohybe a precvičíte celé telo. Takže ak hľadáte niečo nové na cvičenie doma, odporúčam FAT BURNING + TONING Full Body Perfect Workout na kanáli Icon UK.

A sme na konci. Dúfam, že vás moji favoriti zaujali a prezradíte mi tých vašich za posledný mesiac!

27 komentárov:

  1. normálne neverím, že si si našla čas na tú kolóniu a zaradila si ju sem! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vidím to tak, že musím co nejdřív obhlédnout H&Mko :)).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pěkné věci a máš pravdu že to hrozně utíká. Já bych měla taky více sportovat, poslední dobou na to dost kašlu. Největší problém je že mě takovéhle cvičení baví jen třeba týden a potom se k tomu nemohu znovu dokopat.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa tiež musím do cvičenia niekedy riadne nútiť :/. Skús si nájsť viacero videí, ktoré ti vyhovujú a striedať ich :)

      Odstrániť
  4. Krásne kúsky :) Ja som sa túto jeseň zaľúbila do bordovej a zelenej :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka! Bordová je top všetky jesene :)

      Odstrániť
  5. Super post a koláž! Moc se mi líbí ta bundička!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten bomber se mi moc líbí v té růžovooranžové nebo jaká je to vlastně barva.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne a medzi ňou a touto som sa dosť dlho rozhodovala :)

      Odstrániť
  7. V HMku majú teraz super veci, ja som si kúpila klobúk :) a pozerala som sa aj po ružovej bombere, ale už je na ňu zima :/
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne sa zdá, predtým sa mi tam nikdy toľko vecí nepáčilo :)

      Odstrániť
  8. Hroozně se mi bombery líbí, ale žádný jsem zatím neulovila. Musím to napravit! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Kolónia je fantastický film. Minulý týždeň som ho videla po druhý raz a aj napriek tomu som si pri ňom poriadne hrýzla nechty od napätia. Nehovoriac o tom aká je v ňom Emma krásna a na Daniela sa vždy rada pozriem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. pekný článok :) Sleek rúže ,Catrice Camouflage...to sú topky :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Já chci být také závislá na yankee candle:-D musím někdy pořídit <3. Bomber bunda je hezká:)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ver mi, nechceš! :D Ale vyskúšať môžeš :D

      Odstrániť
  12. Dnes na hm stránkách sleva 11% a poštovné zdarma, ale odolala jsem tomu bomberu.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Yankee si už dlho plánujem kúpiť tak dúfam, že do Vianoc to stihnem. Korektor od Catrice je na nezaplatenie!

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Yankee si už dlho plánujem kúpiť tak dúfam, že do Vianoc to stihnem. Korektor od Catrice je na nezaplatenie!

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  15. jéé, tento typ článku jsem viděla vlastně jen u youtuberů a musím říct, že se mi u Tebe moc zalíbil! :) Možná začnu něco podobného také tvořit, takže děkuji za tip na článek! :D :) Jinak ta fuksiová rtěnka od Sleeku je totální bomba! Už jsem na ni párkrát narazila a celkem by se mi hodila do sbírky! :D
    Teď jsem si ale pořídila novou rtěnku, na kterou jsem sepsala i recenzi, takže budu muset trochu vyčkat! :D Určitě koukni, mám i slevu pro čtenáře! :)
    LifestyleBirdie - recenze na KIKO rtěnku

    OdpovedaťOdstrániť
  16. hmm mne tie rúže od Sleeku aksik nedržia dobre :(
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks