piatok 25. novembra 2016

Rúže Gosh a Catrice

Ahojky! Krásny začiatok víkendu! Dnes vám napíšem o dvoch rúžoch, ktoré mám pomerne dlho, ale ešte som sa o nich, vynímajúc new in postu, vôbec nezmienila. Každý je iný či už značkou, vlastnosťami ale i odtieňom. Majú však niečo spoločné?
IMG_1815
Rúž Velvet Touch od Goshu som si kúpila vďaka kupónu na zľavu, ktorú som mala na značku Gosh vo Fann parfumérii. Rúž ma tak vyšiel na 5 €, normálne stojí 7 €. Má 4 g  a ja ho mám v odtieni 159 Boheme. V ponuke je viac než 15 odtieňov a novinkou sú aj matné varianty. Veľmi sa mi páči samotný obal, ktorý je elegantný, čierny, matný. Rúž by mal obsahovať vitamín E a vysoký podiel rastlinných olejov a voskov, vďaka čomu by mal pery hydratovať a zvláčňovať.  
Toto je môj prvý rúž tejto značky a musím povedať, že som spokojná. Nie je to žiaden fejvrit, ale na perách je veľmi príjemný, nevysušuje ich. Pigmentácia je fajn, rúž sa dá dobre navrstviť a nefľakatí. Tieto rúže neobsahujú shimmer, ale pekne sa lesknú a pery vďaka tomu vyzerajú šťavnato a jednoducho skvelo. Výdrž je priemerná, dá niekoľko pohárov vody (alebo niečoho iného :D), ale jedlo už nezvláda. A čo je super? Na to, že je krémový a žiadny suchár, tak sa nerozpíja. 

Ultimate Stay rúže od Catrice sú designovo asi najkrajšie vôbec. Opäť elegantné, čierne a matné. Vnútro už však také ružové nie je. Všeobecne však ešte o nich, majú 3 g, do 10 odtieňov a stoja okolo 3,50 €. Ja som si vybrala v DMke v zľavách asi za 3 € odtieň 030 wood you love me. Výrobca sľubuje vysokú pigmentáciu, stredne matný výsledok a dlhotrvácne zloženie.
Rúž má krásnu prirodzenú farbičku, trošku do hneda, nemá žiadne trblietky či shimmer. Na perách je príjemný, pretože má krémovú až maslovitú konzistenciu, pery nevysušuje. A tu končí to pozitívne. Potvrdiť môžem stredne matný výsledok, určite sa na perách neleskne tak ako ten od Goshu. Pigmentácia však vôbec nie je vysoká, povedala by som, že je podpriemerná. To však môže závisieť od odtiena, ktorý je naozaj jemnučký a pristane asi všetkým. No a nakoniec výdrž. Tento rúž určite nemá dlhotrvácne zloženie, nevydrží mi v poriadku ani 2 hodinky a už vôbec nevydrží jedlo či pitie. 
IMG_1816

IMG_1822
Ak mám nájsť niečo spoločné, tak je to ich konzistencia a príjemný pocit, ktorý na perách zanechávajú. Ak by som si však mala vybrať, tak znovu siahnem po rúži od Goshu a rada by som vyskúšala ich nové matné odtiene.

Ako sa vám tieto rúže páčia? Vyskúšali ste už niektorý z nich?

20 komentárov:

  1. Rtěnka Gosh mě zaujala :) Líbí se mi hlavně ten odstín, který je naprosto perfektní :)
    Gabrieless

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som práve vtedy pokukovala po nejakom fialovom a tento je proste skvelý :)

      Odstrániť
  2. nezkoušela jsem žádný z nich, ale pigmentací a barvou se mi líbí oba:)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já na ty nude odstíny moc nejsem, proto mě určitě víc zaujal odstín GOSH rtěnky :) Nádherný!

    Petra Bartáková

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To teda je! :) Nude odtiene mám rada do školy, na také bežnejšie nosenie, keď sa mi ani veľmi nechce líčiť :)

      Odstrániť
  4. Ani jeden jsem nezkoušela, ale nejvíce se mi líbí ten fialkový odstín. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Práve taký som hľadala, aj keď mohol byť možno ešte viac do fialova :)

      Odstrániť
  5. Já nezkoušela ani jednu, ale obě mají krásné odstíny :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mňa od značky GOSH zvyčajne nič nezaujme, ale tento rúž je fakt krásny! Pri najbližšej návšteve Fann parfumérie sa po ňom poobzerám, no radšej vyskúšam matnú variantu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ešte som neskúsila ani jeden z nich, ale zaujal ma Gosh...má krásnu farbu :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Minule som vo Fann věľmi dlho uvažovala, či si kúpim Gosh alebo Revlon a nakoniec som sa rozhodla pre rúž od Revlonu. A z tejto edície mám od Catrice aj ja jeden rúž a som s ním veľmi spokojná :)
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Revlon je tiež super, ale záleží odtieň od odtieňa a asi to je aj pri týchto Catrice :)

      Odstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks