piatok, 11. novembra 2016

Telové mlieka | Bomb cosmetics

Farebné obaly, kúpeľové bomby tvarov od výmyslu sveta a neskutočné vône, to je to, čo som si vždy predstavila pri Bomb Cosmetics. A zrazu prišla kamarátka a doniesla mi dve telové mlieka tejto značky a ja som bola rada, že ju konečne vyskúšam. Vyskúšala som a dnes nebude recenzia o ničom inom. 
bomb cosmetics  (2)
Najskôr však niečo o značke pre tých, ktorý ju nepoznajú. Bomb Cosmetics je britská značka kozmetiky známa hlavne vďaka kúpeľovým balistikám a vonným sviečkam. Ako by aj nie, keď jej zakladatelia sa pri výrobe prvých produktov snažili priblížiť zákazníkom aromaterapiu v jednoduchej forme a využiť tak jej pozitívne účinky na telo a myseľ. V sortimente však dnes už nájdete aj prírodné mydlá, balzamy na pery, masážne kocky, starostlivosť o pleť, nohy či ruky a mnohé ďalšie.
Ja som si od tejto značky vyslúžila dve telové mlieka a to Liquid Sunshine a Big Softee. Balenie má 210 ml a cena sa pohybuje okolo 8€.
Big Softee je telové mlieko so santalovým drevom, ylang ylang olejom a aloe. Malo by voňať ovocne, sviežo s tónmi uhorky, hyacintu, jazmínu a ruže. Vôňa bola naozaj svieža a veľmi sa mi páčila, avšak vôbec mi neprišla prírodná.
Liquid Sunshine je ľahké, upokojujúce, chladivé a výživné telové mlieko s čistými výťažkami rastliny pakost a s obsahom kokosového oleja. Toto telové mlieko by malo voňať po muškátovom orechu a kokosovom oleji. Tento variant mi teda vôbec nevonia, až mi smrdí. Opäť to nie je žiadna prírodná vôňa a nezaznamenala som ani žiadne chladivé či upokojujúce účinky.
Obe telové mlieka majú redšiu konzistenciu, ľahko sa rozotierajú, rýchlo vstrebávajú. Hydratácia je skvelá, pokožka vláčna a jemná. Aj suché miesta ako lakte či kolená zostali dlho hydratované a nemusela som ich zvlášť natierať hutnejším krémom. Mlieka sa však vďaka svojej riedkej konzistencii veľmi rýchlo minuli a vystačili možno na 5-6 natretí celého tela. 
bomb cosmetics  (3)
bomb cosmetics  (4)
bomb cosmetics  (5)
bomb cosmetics  (1)
Mlieka boli super, ale cena mi príde ozrutná za také množstvo, ktoré sa navyše veľmi rýchlo míňa. Ani dostupnosť u nás nie je vôbec dobrá a preto pochybujem, že si ich znovu sama kúpim. Ale čo vy? Poznáte túto značku? Vyskúšali ste už niečo?

25 komentárov:

  1. značku zatiaľ nepoznám ale telové mlieka vyzerajú super ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tělové mléka se mi líbí, značku poznám, ale nemám s ní žádnou zkušenost. No, škoda je těch vůní.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prvé voňalo skvele, druhé hrozno, no ani ejdno prírodne :/

      Odstrániť
  3. celkom ma šoklo, že ti stačili na tak málo použití... určite sa za toľko peňazí neoplatia, to s tebou súhlasím :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty obaly jsou nádherné :) Značku znám, ale od nich jsem ještě nic nezkoušela :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To jsem nevěděla, že vyrábí také tělová mléka, ale jak píšeš, ta cena je trochu přehnaná :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ani tie kúpeľové bomby nie su najlacnejšie :D teda čo si pamätám z beauty veľtrhu, tak jedna menšia stála vyše 4 € :/

      Odstrániť
  6. Značku znám, ale ještě jsem od ní nic nevyzkoušela, budu muset to napravit :) Jinak na mém blogu probíhá giveaway kdyby jsi měla zájem :)
    http://www.terripeterk.com/2016/11/lets-celebrate-two-years-with-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už som sa zapojila, ďakujem za pozvanie :)

      Odstrániť
  7. Značku nepoznám, ale rada by som ju vyskúšala, vyzerajú super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak som rada, že som napísala aspoň pre neiktorých o niečom inom :)

      Odstrániť
  8. Od značky jsem měla masku a mandlový peeling ty byl naprosto úžasné, hlavně ten peeglin, byl jemný a neskutečně voněl jako marcipán. Pleť byla zbroušená, vyhlazená a voněla jako mandle. přímo k nakousnutí.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Obaly vypadají úžasně :) No, je fakt,že za tu cenu je toho pěkně málo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Vypadají moc pěkně, ráda bych vyzkoušela.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Vyzerajú úžasne, zaujímala by ma ich vôňa.. Len škoda tej slabej výdrže :(

    http://beautybylenka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Vypadá to krásně.. miluji tělove kremy a mléka. .
    www.bigredevil.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Škoda že sa tak rýchlo míňajú :/ Aj napriek tomu, určite vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. vyzerajú super :) značku som doteraz nepoznala

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Másla krásné voní :) bohužel jsou v nich přísady, které do přírodní kosmetiky nepatří :(

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Bomb Cosmetics je moje oblíbená značka :) Vyzkoušela jsem už od nich pár produktů a nejvíc jsem byla nadšená ze žvýkačkového balzámu na rty a z tělového peelingu. Do budoucna si budu muset pořídit i tělové mléko, protože věřím tomu, že je skvělé :)

    Jela jsem na červenou

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks