utorok, 29. novembra 2016

Telové mlieka

Na túto recenziu som sa veľmi, veľmi tešila. Konečne som totižto minula zásobu všetkých tých nudných, obyčajných telových mliek a vrhla som sa na tieto voňavé zlatíčka. Aj keď to prťavé je len cestovné balenie a už som ho pekne dávno spotrebovala. Preveľká škoda! Má perfektnú vôňu! Vlastne so všetkými som už skoro na dne, len tieto fotky sú staré ako Praha. Jednoducho najvyšší čas vám niečo o nich napísať.
telové mliečka
Kto ma pozná/číta vie, že mango milujem, takže všetko s vôňou manga je pre mňa ako stvorené. Pre mňa je to proste krásna, svieža, trošku sladká vôňa. Čo viac si priať. Toto telové mlieko od Mineral Beauty System bolo darčekom k nákupu a tak ma preveľmi potešilo, že mi nadelili práve mangové!
Aroma Body Lotion od Mineral Beauty System je telové mlieko s obsahom minerálov z Mŕtveho mora, prírodných olejov a vitamínov. Malo by sa rýchlo vstrebávať a regulovať prirodzený maz pokožky po sprche či kúpeli. Je určené na všetky typy pokožky. Telové mlieko má 500 ml, stojí okolo 5 € a zoženiete ho nejaký ten mesiac už aj v DMke.
Najviac som sa tešila na jeho vôňu, ktorá ma však sklamala, je umelá a mango mi pripomína veľmi málo. Už len vďaka tej vôni tuším, že mlieko nie je úplne prírodné a zloženie o tom napovedá tiež to isté. Napriek tomu sa mi telové mlieko páčilo, ľahko sa rozotieralo, rýchlo vstrebávalo a dobre hydratovalo. Vôňa sa pár hodiniek aj udržala, ale keďže nebola nejaká extra nádherná, bolo mi to vlastne jedno.

Telové mlieko Ruža značky Yves Rocher by malo pokožku zanechať zamatovo hebkú a jemne prevoňanú. Je obohatené o vyživujúci sezamový olej a vodu z nevädze so skludňujúcim pôsobením, bez parabénov a farbív. Telové mlieko má 200 ml, momentálne ho v zľave kúpite za 5,50, inokedy za 7,60 eura.
Mlieko opäť nevonia úplne prirodzene, ale pokožku celého tela naozaj úžasne prevonia a ruže cítiť ešte aj niekoľko hodín. Toto mlieko je hutnejšie ako som čakala, ale napriek tomu sa tiež ľahko rozotiera, rýchlo vstrebáva a veľmi dobre pokožku hydratuje. Ani suché miesta netreba špeciálne natierať niečím hutnejším.

Cestovné balenie telového mlieka s názvom The Righteous Butter britskej značky Soap&Glory má 50 ml a jeho cena sa pohybuje okolo 2 €. Kúpila som si ho v Británii, pretože som strašne chcela vyskúšať produkty tejto značky, ale obmedzovali ma limity v batožine. Tak som do košíka hodila aspoň toto bábätko. Telové mlieko obsahuje bambucké a kakaové maslo, rastlinné oleje z mandlí a šípok, aloe vera, vitamín E a výťažky z morských rias. Výrobca sľubuje zjemnenie aj tej najhrubšej pokožky. Malo by voňať po bergamone, broskyniach, vanilke a santalovom dreve.
Tento malý krásavec naozaj krásne vonia a vôňa sa aj dlho na pokožke udrží. Konzistencia je dosť hutná, čo je skvelé, ale zase sa dlhšie rozotiera a vstrebáva. Pokožka bola po jeho použití veľmi dobre hydratovaná a mne nezostáva nič iné, len nadávať, že je táto značka taká drahá a u nás zle dostupná.

Vyskúšali ste niektoré z týchto telových mliek? Aké sú vaše skúsenosti?

8 komentárov:

  1. Ja som vyskúšala od Soap&Glory telové maslo, scrub a krém na ruky. Vône majú prekrásne to musím priznať tiež a celkovo sa mi ich produkty tiež veľmi páčili. Súhlasím s tebou. že je škoda. že ho u nás nepredávajú.

    SASHA´S LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja by som kúpila asi všetko, keby boli u nás :D. Ale zas by utrpela peňaženka, tak som aj rada :D.

      Odstrániť
  2. všetky tri musia voňať ako stelesnená dokonalosť :) majú aj krásne balenia a už len mať ich na poličke je paráda ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jj krásne voňajú, až na to mangové, to by mohlo lepšie :)).

      Odstrániť
  3. Škoda tej vône u toho prvého, lebo balenie aj cena sa im podarili :) ... a nemajú soap&glory na pink pande? Sa mi mari, že na nejakom eshope som tú značku zahliadla :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem, nejak som to neštudovala :), ale aj tak tie ceny :(

      Odstrániť
  4. Tělové mléka od YR mám velice ráda :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toto je moje prvé od Yves Rocher, ale určite nie posledné :)

      Odstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks