nedeľa 27. novembra 2016

Tipy na vianočné darčeky

Prvá adventná nedeľa. Najvyšší čas začať zháňať vianočné darčeky. Ja už som začala dávnejšie, naplánované mám už asi všetky, v týždni som bola dokonca na nákupy v Bratislave. A pomaly finishujem. Ak aj niektoré nemám, tak viem, že sa dajú ľahko a rýchlo zohnať skoro hocikde. Som za to veľmi rada, pretože nemám rada davy v obchoďákoch a hlavne sa mi kopia povinnosti v škole a na nákupy už nebude čas. 
Pôvodne som tento článok ani nechcela písať, lebo je to stále to isté. Ale vytvorila som aspoň pár inšpirácii, ktoré možno niekomu pomôžu. Taktiež sa s vami podelím o to, čo darujem mojim blízkym ja. Rozsiahlejšie tipy z minulého roku nájdete tu alebo tu
sister
Začneme podľa mňa tým najjednoduchším a to je darček pre sestru, sesternicu, kamarátku po prípade priateľku. Kúsok do šatníka,  parfém, kozmetika, kniha, cdčko, kryt na mobil, poteší všetko. Ja sestre tentokrát nič nedarujem, pretože sme sa tak dohodli, ale kamarátkam nadelím kozmetiku, vonné vosky, jednoduchý čierny top a tiež jednej vytvorím album s našimi spoločnými fotkami a zážitkami. Aj keď ste nešika ako napríklad ja, DIY darček vždy poteší.
mama

Mama je ešte tiež celkom ľahký oriešok, poteší ju každá drobnosť. Tej našej sme spolu so súrodencami kúpili parfém, cdčko obľúbeného interpréta, kabelku a kryt na mobil. Maminka naozaj nie je náročná a aj tak vám bude hundrať, že ste si nemali robiť starosti. 
grandma

Rovnako je na tom aj babička. Tá sa poteší hocičomu, ale predsa len je výber darčeku pre ňu celkom ťažký. Tú našu potešíme drobnosťami do domu a kuchyne a kozmetikou na telo. Super nápad je tiež predplatné novín či obľúbeného časopisu.
brother

Brat, kamarát, priateľ. To je tiež celkom easy. Ak má už plné skrine ako môj brat, tak sa stačí zamerať na nejaké jeho hobby. Hudba, knihy, hry, filmy, cestovanie, šport, posilka. Ja som bráchovi napríklad kúpila ruksak na tenis, potítka, tričko s vtipným nápisom a prekvapený bude určite zo stieracej mapy sveta. 
dad

Najťažším orieškom je asi naozaj otec a starý otec. Tí sú väčšinou flegmatici a nejaké darčeky ich neberú. Sveter či košeľa sa isto zídu, rovnako i parfém či nejaká iná kozmetika. Opäť môže potešiť kniha, obľúbená hudba či už spomínané predplatné.

Snáď sa vám článok páčil a pomôže pri výbere toho správneho darčeka. Nakupujete už vianočné darčeky? 

11 komentárov:

  1. Pěkné tipy jsi vybrala a bratrovi se dárky budou určitě líbit. O stírací mapě světa jsem ještě neslyšela. Já už mám dárky nakoupené, už dokoupím jen pár drobností a mám hotovo. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som to videla na Bonami a aj v Ikei :). A je to super, zotrie krajiny, ktoré už navštívil :)

      Odstrániť
    2. To může být opravdu zajímavé. Děkuji za tip. :-)

      Odstrániť
  2. Krásne veci :) Ja priateľovi kupujem hru na ps4 keďže si ju ako vždy vyprosil ,takže moc veľa fantázie som nevyvinula :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D aspoň dostane to čo naozaj chce a nebude keď tak sklamaný :)

      Odstrániť
  3. nezabudni pre brata ešte tú sukňu s vačkami :D a pekné tipy, že sa ti to chcelo robiť tie koláže :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A čelenku :D. Mňa to baví, takže nie je o čom :D

      Odstrániť
  4. Hezky zpracované :). Už pár vánočních dárečků mám, ještě přemýšlím nad nějakým diy, pro nejlepšího kamaráda připravuji fotoalbum :).

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc hezké tipy :) Já už mam většinu dárků nakoupenou, tak jsem ráda, že to letos nebudu muset řešit na poslední chvíli :)

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ja som tiež rada, že to mám už ako tak za sebou :)

      Odstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks