pondelok, 14. novembra 2016

Yankee Candle 1

Ahoj! Asi ste si všimli, že po kozmetike mám novú závislosť a to Yankee Candle a ako som vám sľubovala, plánujem o týchto úžasných vôňach aj viac článkov. Dnes to budú moje prvé vosky, ktoré som vyskúšala. Snáď sa vám bude článok páčiť a budem v podobných môcť spokojne pokračovať. Ešte vymyslieť názov kategórie!
yankee_candle_vosk (2)
Soft Blanket alebo inak veľmi obľúbený macko je jemná vôňa čistého, prevzdušneného posteľného prádla. Napriek tomu, že ide o jemnú sviežu vôňu, polovica vosku super vonia aj pri tretej čajovke a aj cez dve otvorené miestnosti. Skvelá pre začiatočníkov, ale určite by nemala chýbať v zbierke žiadneho Yankee Candle maniaka. Super voľba, keď neviete čo si zapáliť a čím prevoňať domov, skvelá vôňa na celý rok.
Zatiaľ moja najobľúbenejšia kvetinová vôňa Peony, ktorá nie je až tak svieža, ale skôr sladká. Táto vôňa jari 2016 intenzívne vonia aj pri tretej či štvrtej čajovke a aj to len v polovici vosku. Ak ste na kvetinky, tak určite odporúčam.
Lake Sunset, za studena intenzívna svieža vôňa, ktorá aj po rozpustení vonia presne tak isto, veľmi intenzívne a v polovici vosku vydrží dokonca až 5 čajoviek.
peony_yankee_candle_vosk
Lakesunset_yankee_candle_vosk
Orange Dreamsicle je ovocná vôna, to je moje, ale túto som po roztopení skoro vôbec necítila ani pri pálení celého tohto vrecúška. Len veľmi zblízka som cítila vôňu pomaranča a niečoho koreného, pričom po zacítení toho ostrého korenia, pomaranč ustupoval dozadu. Neviem ako vy, ale pod pomarančovými nanukmi na pláži, ktoré sú zobrazené na etikete, si predstavujem niečo osviežujúce a letné a nie vôňu podobnú tým vianočným.
Vanilla Cupcake je jedálenská vôňa a tie ja proste milujem. Myslím, že vonia presne ako nejaký koláčik aj keď vôňa vanilky nijak neprevláda. Intenzita je povedala by som stredná, prevonia pekne miestnosť, ale už poznám aj intenzívnejšie jedálenské vône.
Pineapple Cilantro som vyskúšala len vo veľmi malom množstve a možno práve preto som skoro nič necítila. Ale kto by nemiloval vôňu ananásu? Ja ju teda milujem veľmi a keď bude možnosť určite si ešte kúpim celý vosk.
Fresh Mint, vôňa mäty, veľmi jemná a svieža. Intenzita vydržala však len jednu čajovku.
Marocan Argan oil skvele vôňal za studena, ale po roztopení som nič necítila. Táto vôňa je veľmi obľúbená, takže nechápem, kde je chyba a preto je druhý vosk na ceste. 
Na Fireside Treats som sa veľmi tešila, kto by nemiloval teplé, mazlavé marshmallows pri letnej opekačke s priateľmi. Po tom čo mi tento balíček prišiel domov, prišlo aj sklamanie. Voňalo mi to ako nejaká hnusná, záchodová vôňa a tak sa mi do pálenia nejak nechcelo. No keďže som sa chcela zbaviť zvyškov, tak nakoniec tieto sladkosti prišli na rad a ja som zostala veľmi prekvapená. Tento vosk vonia úžasne! Sladko, ale nie je to žiaden bolehlav. Pre mňa veľmi príjemná vôňa, ktorá aj v polovici z tohto balíčka rozvoniavala cez dve miestnosti. Určite si kúpim ešte ďalší vosk a možno aj sviečku.
yanke candle (6)
Myslím, že prvé tri vône spolu s vanilkovým cupcakeom a Fireside Treats môžem už teraz zaradiť k mojim obľúbencom a určite ich odporúčam aj vám! Pálite vosky a sviečky Yankee Candle?

29 komentárov:

  1. vosky YC mám moc ráda, teď pálím vůni makronek a je úžasná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám ju, za studena mi veľmi nevonia, ale uvidím, keď zapálim :)

      Odstrániť
  2. Tá peony musí voňať úžasne, jas om zatiaľ mala len jednu a to november rain a voňalo to prekrásne :D ale taktiež sa mi to potvrdilo aj ako obyčajné prevoňanie, to čom neskôr dostala vosk s voňou ruží, voňala nádherne a prevoňalo to izbu :)
    Melly, http://with-love-vii.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Peony je úžasná! :) November Rain sa myslím už nepredáva, ale viem, že táto vôňa bola veľmi obľúbená :)

      Odstrániť
  3. Skvelý výber ♥ Lake Sunset a Soft Blanket sú u mňa základ. Inak rada pálim najmä ťažšie vône a to môžem iba keď som sama doma, pretože ostnatých z nich bolí hlava :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne taká ťažká naposledy prišla Cozy by the Fire, rada si to zapálim, ale len na jednu čajovku a potom vystriedam s niečím iným :)

      Odstrániť
  4. Túto značku maveľmi rada. Ich výrobky nádherné voňajú a hlavne dlho horia. Osobne od nich najradšej používam voňavé vosky do aromalampy, no moja mamina obľubuje práve sviečky. Teraz som si zaobstarala škoricovu sviečku a je úžasná

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já vosky od YC miluji :) z těchto tvých jsem měla je lake sunset a to bylo krásná vůně :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lake Sunset je naozaj veľmi pekná vôňa a dosť dlho intenzívna :)

      Odstrániť
  6. Veru tieto sviečky nevlastním, ale rozhodla som sa, že to musím proste zmeniť! ♥
    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Staneš sa závislou, to ti hovorím už teraz :D

      Odstrániť
  7. Poeny a Soft Blanket jsou moje nejoblíbenější vůně od YC:)

    Lake Sunset jsem kupovala mámě a říkala, že taky voní moc pěkně:)
    Na jednu stranu jsem ráda, že teď nemůžeme pálit svíčky, protože bych za YC utratila majlant:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som na tom tak isto :) keby som mohla, utratím fakt veľa :D

      Odstrániť
  8. Odpovede
    1. Neviem či je úplne autentická, ale aj tak je toto skvelá vôňa! :)

      Odstrániť
  9. Já teď doma u rodičů pálím Home Sweet Home, také už jsem jich zkoušela několik, ale tahle je vážně top, je taková hodně kořeněná a vánoční :). Z těch tvých znám Vanilla Cupcake a ta teda taky skvělá :)!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám Home Sweet Home, príde mi dosť korenistá a to sa mi až tak nepáči. Ale zatiaľ som ju nepálila, tak uvidím aká bude po zapálení :).

      Odstrániť
  10. Naprosto zbožňuju jejich svíčky a vosky! :-) pěkný článek

    OdpovedaťOdstrániť
  11. božinku, všetky musia voňať úplne prekrásne :) na mňa sú príšerne drahé, ale určite stoja za to ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niekedy sa dajú uloviť vosky v zľave, ale sviečky sú mega drahé aj na mňa :(. Jedna je však už doma :D, ale už nemôžem ďalej kupovať :D.

      Odstrániť
  12. Ja som zatiaľ mala len dve votívne sviečky, síce voňali pekne, ale čakala som, že ich bude cítiť viac. Teraz mám doma akurát vosk do aromalampy, a ten vonia úžasne, prevonia celú izbu, no proste super. Aspoň viem, čomu dám nabudúce prednosť. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite vosky, sú intenzívnejšie. Votivky slúžia potom na to aby si vedela ako bude voňať vôňa, ktorú si si obľúbila napríklad vo vosku, vo veľkej sviečke. Niektoré dievčatá tiež napríklad pália votivky ako vosk, jednoducho ju pokrájajú alebo postrúhajú a vraj sa tak uvolní aj z nej viac tých esencií :). Ja som to ešte neskúšala, ale plánujem to :).

      Odstrániť
  13. Hlavně na podzim a v zimě pálím vosky od YC. Můj nejoblíbenější vánoční je brusinková vůně :)

    Jela jsem na červenou

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Téhle nové "rubrice" dávám jakožto velmi YC maniak velký palec nahoru :) Já momentálně ujíždím na vůni White Tea <3

    OdpovedaťOdstrániť
  15. já ještě žádný vosk či svířku neměla, ale spolužažkasi je neabsolutně závislá.... asi to musí stát za to :)


    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks